وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

آی اسپورت/ فحاشی در ورزشگاه‌های انزلی و رشت؛ آبروی فرهنگی که می‌رود

آی اسپورت – شمال ما …

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – واقعا باید با معضل فحاشی در دو ورزشگاه گیلان چه کرد؟ حاضرین در این دو ورزشگاه حتی در نبود تیم مقابل علیه همدیگر شعارهای ناموسی سر می‌دهند و همه هم باهم به این شعارها می‌خندند.

۱- فحاشی آنقدر زیاد بود که محمد مایلی کهن را یارای نشستن بر نیمکت ملوان نبود. ظاهرا بعد از داربی گیلان و فحش و فحش‌کشی‌های دو طرف و شکستن شیشه اتوبوس رشتی‌ها توسط انزلی چی‌ها در هفته چهارم و بعد از شعارهای ناموسی رشتی‌ها علیه مازیار زارع بازیکن تیم خونه به خونه در ورزشگاه عضدی در هفته پنجم این بار نوبت غیورمندان حاضر در ورزشگاه تختی انزلی بود که از خجالت همسایه‌های هم‌قوم و هم‌زبان خود دربیایند با چاشنی خواهر و مادر. اما آنقدر شعارها رکیک و رفتارها زننده بود که محمد مایلی‌کهن تصمیم گرفت زمین بازی را ترک کند به نشانه اعتراض. مردی که وقتی مربی تیم گهر دروود بود مردمان آن دیار باادب ترین و فهمیده‌ترین تماشاگران شناخته شده بودند. تماشاگرانی که از تشویق تیم مقابل و ستودن بازی جوانمردانه ابایی نداشتند و لبانشان جز به تشویق تیم خود هسچ گاه باز نشد. روزهایی که مایلی کهن همواره به آن می‌بالید. طبیعی است که چنین شخصی هیچ گاه نتواند وضعیت اسفناک ورزشگاه شهرش را تحمل کند.

۲- پیش از محمد مایلی کهن، حق شناس کاپیتان سپیدرود هم از فحاشی‌های علیه مازیار زارع توسط تماشاگران رشتی عذرخواهی کرده بود. چند سال پیش افشین چاوشی و مهدوی بازیکنان آن موقع داماش هم جهت دلجویی و رفع کینه‌های احتمالی به خانه مازیار زارع و پژمان نوری بازیکنان آن زمان ملوان رفته بودند تا حساسیت داربی‌ها کاهش یابد. حتی در ابتدای آخرین بازی داماش با ملوان در ورزشگاه عضدی در سال ۹۳ کاپیتان مهدوی میکروفن به دست از تماشاگران رشتی خواهش کرده بود که دست از فحاشی بردارند و نماینده شایسته فرهنگ شهرشان باشند. اما تمام این رفتارها و توصیه‌ها و عذرخواهی‌ها و دلجویی‌ها ظاهرا وارد فهم آن دسته از فحاشان حرفه‌ای دو ورزشگاه نشده است و مطمئنا با اقدام پسندیده مایلی‌کهن هم کاری از پیش نخواهد رفت.

3- تقریبا مربی‌ای از دو تیم پرطرفدار پایتخت نشین نبوده که بعد از خروج از ورزشگاه تختی انزلی خون گریه نکرده باشد. از استانکوی خارجی که در زمان مربیگری پرسپولیس و بازی تیمش با ملوان احتمالا برای اولین بار به طور جدی با انواع فحش‌های ناموسی آشنا شد تا علی پروین و علی دایی و امیر قلعه‌نوئی مصاحبه‌های جانسوزی علیه جو ناآرام و پر از توهین انزلی داشتند. اعتراض‌هایی که نتوانست هیچ چیز را در این ورزشگاه پیر و فرسوده تغییر دهد.

4- ملوان به خاطر فحاشی تماشاگرانش به داور مسابقه داربی ۳۰ میلیون ریال جریمه شد. آن هم در روزی که داور مسابقه بارها به سودش سوت زده بود و دو پنالتی و دو اخراج مشکوک به ضرر تیم سپیدرود گرفته بود. این جریمه از دو حالت مشتثنی نیست. یا کمیته انضباطی رای اشتباه صادر کرده یا تماشاگران ملوان آنچنان مست فحاشی‌اند که حتی به داوری که به نفعشان سوت زده هم رحم نمی‌کنند. البته جریمه عجیب ملوان در بازی‌ای که حواشی فراوانی از جمله خرد شدن شیشه اتوبوس رشتی‌ها را داشته آنچنان هم جنبه تنبیهی نداشت. کما اینکه در بازی‌های گذشته داربی هم جریمه‌های بیشتر یقه طرف رشتی را می‌گرفت تا طرف انزلی را. درهرصورت فارغ از این بحث که کدام طرف مستحق جریمه بیشتری هستند به نظر می‌رسد احکام کمیته انضباطی هم نمی‌تواند جلوی فحاشی‌های متداول در دو ورزشگاه را بگیرد. مثل احکام سنگین کمیته انضباطی حسن زاده علیه تیم داماش که از جریمه مالی بود تا محرومیت از بازی خانگی. اما باز هم نتوانست تغییری در رویکرد تماشاگران داشته باشد.

5- واقعا باید با معضل فحاشی در دو ورزشگاه گیلان چه کرد؟ حاضرین در این دو ورزشگاه حتی در نبود تیم مقابل علیه همدیگر شعارهای ناموسی سر می‌دهند و همه هم باهم به این شعارها می‌خندند. نه اعتراض بازیکنان و مربیان دو شهر تاثیری داشته، نه شکایت مربیان بزرگ ملی ، نه جرایم سنگین کمیته انضباطی و نه ایجاد کمپین‌های مدنی در نکوهش توهین و فحاشی . واقعا باید با این معضل آبروبر چه کرد؟

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − نه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

29 دیدگاه ارسال شده است

  • داماش⚽️+سپیدرود⚽️+ملوان⚽️=رشت☔️+ملوان☔️=خاری در چشم دشمنان گیلان بزرگ از جمله مزدوران روس و کمونیست و انگلیس و عرب. @gilanebozorg گفت:

    مشاهیر گیلان

    این قسمت؛مینا وحید

    در راستای همکاری با باشگاه سپیدرود رشت در ابعاد فرهنگی بر آن شدم تا در کنار اینکه سایت باشگاه به فعالیت های ورزشی می پردازد اینحانب نیز کار کوچک اما در بعد معنوی کاری ارزشمند انجام دهم و آن معرفی مشاهیر شهری هست که سپیدرود نیز از آنجا زاده شده

    “برای حمایت از دست آوردهای هزاران ساله رشت و نخبگانش،لطفا نوشتارهای مشاهیر گیلان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید”

    زمینه فعالیت؛سینما و تلویزیون
    تولد ۱۷ تیر ۱۳۵۹ در رشت
    سال‌های فعالیت از ۱۳۹۰-اکنون

    مینا وحید (زاده ۱۷ تیر ۱۳۵۹ در رشت) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. نخستین حضور وی در فیلم سینمایی دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان است. او دراین فیلم با ستارگانی چون لیلا حاتمی، شهاب حسینی، فرهاد اصلانی، بیتا فرهی و پرویز پورحسینی همبازی بود. در سریال پر مخاطب شهرزاد نقش کوتاهی داشته است.

    فیلم‌شناسی؛

    در سینما

    ساعت به وقت صفر ۱۳۹۰
    گیرنده ۱۳۹۰
    دوران عاشقی ۱۳۹۳
    کفشهایم کو؟ ۱۳۹۴

    در تلویزیون

    دختران حوا ۱۳۹۱
    شهرزاد ۱۳۹۳

    مطالب بیشتر و جذابتر در کانال تازه تاسیس☔گیلان بزرگ☔

    به ما بپیوندید.???

    @gilanebozorg
    +join

  • محمود گفت:

    با سلام.ببینید دوستان همین رای اخیر و جانبدارانه اقای حسن زاده ابای زاده خودش به تنهایی جو بازی برگشت دربی رو بهم خواهد زد ،مرحله بعد نبود لیدرهایی که به محض شروع فحاشی از هواداران جلوی انها در نطفه گرفته شود نبود لیدر کافی و اموزش دیده بین تیمها و همچنین این لیدرها نه فقط در حوالی دربی بلکه در طول فصل باهم در تعامل دوستانی باشند با مدیریت مدیران دو باشگاه نمیگم انقدر ولی تاثیر گذار هست این مداومت به هر حال نتیجه خواهد داد.مورد بعدی خود بازیکنان و ستاره های تیمها باید پیش قدم باشند نه با حرف بلکه با عمل.چه در مصاحبه ها و رفتارهای بیرون و درون زمین و احترام متقابل.درود به سفیدرود و هرچی سپیدرودی.

  • رضا گفت:

    دوست عزیز شماید که اینجا دم از فرهنگ می زنید ایا در بازی اول لیگ یک که شما میزبان بودید چرا فحاشی صورت گرفت در تیم بادران بازیکن انزلیچی بازی نمی کرد . ملوان بازی اول خانگی خودش را جلوی رااهن بازی داشت من خودم تو ورزشگاه بودم خدا وکیلی هیچ فحاشی نصبت به رشتیها انجام نگرفت. اخرین بازی سپیدرود که پیوس مربی شما بود و شما امدید به لیگ یک حضرت عباسی انجا چقدر فحاشی نصیب انزلیچیها کردید.دربی گیلان وضعیت استادیوم خیلی خوب بود حتی لیدرهای ملوان برای خوشامدگویی با شیرینی سمت هواداران سپیدرودرفتن طرفداران سپیدرود در ان بازی با خودشان درگیری داشتند وبین خودشان دعوا بود که با کمک نیروی انتظامی پایان یافت راجع پنالتی گفتید که کارشناسان هم گفتند پنالتی درست بود حالا خوبه که گل نشد گل در جریان بازی اتفاق افتاد.ایا شما انتظار داشتید که فحاشی را شما شروع کردید انزلیچیها بدون جواب بمونند وجواب شما را ندند .فرهنگ شما جلوی بازی با خونه به خونه معلوم بودمازیار یک ساعت داشت فوش می خورد بعد بین دو نیمه بردیک بر صفر ملوان را به شما نشون دادشما اونو کردید پیراهن عثمان گفتید که مازیار کوریی خونده برای ما.شما واقعیت را قبول نداریدامار کمیته انضباطی را نگاه کنیدحالا خوبه که زیاد تو لیگ حرفه ای نبودیدوان چند سالی که بودید از کسر امتیاز بازی بیرون استان وچندتا بازی بدون تماشاگر حالا جریمه نقدی بماند.جریمه همین بازی ملوان با سپیدرود را نگاه کنید همه چیز واضع معلومه.در این بازی اخر ملوان هوادارن که فحاشی کردند نصبت به فحاشی شما خیلی خیلی کمتر بود مایلی کهن همه ما می دانیم دنباله حاشیه است.شما فحاشی تون را نصبت به انزلیچی کم کنید ببینید هواداران ملوان چه حرکتی انجام میدن.شما فحاشی می کنید انزلیچیها جواب شما را میدن شما فحاشی نکنید انزلیچیها فحاشی نمی کنند چون هواداران ملوان حرفه ای هستند .شما راجبع تیمهای پایتخت گفتید ایا شما جلوی بازی با پرسپولیس فحاشی نکردید که کمیته انظباتی شما را محروم کرد که به خاطر فحاشی شمابود بعداز گل زدن به شماان خوشحالی و ان حرکت زشت را شیس رضایی انجام داد. یا بازی با تراکتور بود که هواداران رشتی چه کارها که نکردند یا بازی با استقلال چه فحاشیهایی که نکردید.شما اصلان فحاشی بلد نیستید.جریمه ها خود به خود الکی سمت شما اومده شما واقعیت را قبول ندارید که شروع کننده فحاشی خوده شما هستید.بعد انتظار بی خود از کسی دیگه دارید اول خودتون را اصلاح کنید بعد برای دیگران نظر دهید

  • داش اقا گفت:

    فرهاد سپیدرود ای مضحکه ایران در دی اسپورت !!!!! شما در شهر خودتان هم داش اقا نبستید !!!!!!

  • داش اقا گفت:

    راستی باخت 6 بر صفر شما در لیگ 83 با پگاه گیلان، اسدی، جباری، انتظاری، امامی فر، کاظمیان، اولادی زننده گلهای دیدار بودند !!!!!

  • محمد مهدی ارمان فر گفت:

    ۲۹ آذر ۱۳۹۱
    پرسپولیس در مرحله یک هشتم جام حذفی امروز عصر میزبان ملوان بود و در پایان توانست با نتیجه 6 بر صفر این تیم شمالی را از پیش رو بردارد.

    این نخستین بازی پرسپولیس با مربی‌گری یحیی گل‌محمدی بود.

    در این دیدار هادی نوروزی (2 گل دقایق 2 و 50)، کریم انصاری (3 گل دقایق 19، 76 و 80) و غلامرضا رضایی (83) 6 گل پرسپولیس را در این دیدار به ثمر رساندند.

    اینم لینک فیلم گل ها
    http://www.aparat.com/v/KAcB2/6_%DA%AF%D9%84_%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D9%BE%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%B3_%D8%A8%D9%87_%D9%85%D9%84%D9%88%D8%A7%D9%86

  • امین گفت:

    یادم میاد بازی داماش با ملوان بود … وقتی گزارشگر برنامه نود تو رختکن ملوان فبلم میگرفت همین مازیار زارع بود که کلی جو رو متشنج کرد و حاشیه سازی کرد بعد شروع کردن به شادی و پایکوبی و داستان سازی… که خود فردوسی پور تو برنامه 90 بخنده … مازیار زارع هیچ جای دلسوزی نداره

  • سپیدرودی گفت:

    این معضل حالا حالاها حل نمیشه و بیش از این تو ایران مضحکه عام و خاص میشیم

  • سپیدرود گفت:

    جواب ملوانی ها داده خواهد شد،این بازس برگشت داره … در ضمن زارع جوری سابقه ش خرابه که صحبت درمورد احترام گذاشتن بهش هم یه شوخی بی معنیه !

  • بهزاد گفت:

    آنچه مسلم است هواداران فوتبال انزلی در فحاشی ید طولاتری دارند. هوادارای فوتبال در رشت همواره بین فوتبالی های ایران خوشنام بودند و به ادب و نزاکت مشهور. اما طی ده سال اخیر با تغییر جمعیتی بوجود آمده و رشد قارچ گونه حاشیه نشینی و …… باعث شد افرادی عقده ای به استادیوم ها بیایند و فحاشی کنند. اینان شاید با یک نفر از اهالی انزلی شخصا” مشکلی نداشته باشند و اگر با یک انزلی چی روبرو شوند هیچ نوع درگیری را بوجود نیاورند اما در استادیوم به زمین و زمان فحاشی می کنند. در بازیهایی که با تیمهای دیگر داریم باز هم به انزلی چی ها فحش می دهند و باعث تاسف من و امثال من می گردند. این البته مربوط به رشد جمعیت در حاشیه شهر و فقر ناشی از مشکلات اقتصادی و اجتماعی و….. است. انزلی اما همانگونه که در این مقاله نوشته شد خود داستان دیگری دارد. مربوط به الآن هم نیست مربوط به چهل سال و شاید هم بیشتر است. همه تیمهای ایران از زمانی که من یادم هست از انزلی داد داشتند. مجید جلالی مربی آنموقع پاس وقتی که برای بازی با ملوان به انزلی رفته بود بقول نویسنده این مقاله خون گریه می کرد یا پروین و قلعه نوعی و ……. خوب نوع زندگی آنجا و کنار ساحل و سر و کله زدن با مسافر و اینکه بین اهالی انزلی ناخالصی از قبل بوده یعنی تعداد کثیری از اینها اساسا” گیلانی نیستند و از نظر هویت وابستگی شان مشخص نیست و الته همواره با رشتی ها جور نبودند. به گفته یکی از پیشکسوتان تیم پرسپولیس که نامش را فراموش کردم خیلی متعجب بود و اظهار می کرد رشت اینگونه نبود و من بیاد ندارم تماشاگران رشتی اینطور باشند. رشتیها همواره در آداب اجتماعی و فرهنگی شهره خاص و عام بودند. باید هم اینگونه باشند چون پشتوانه این شهر بسیار غنی است. اینجا شهر مشاهیر و بزرگان است، شهرآدم حسابی ها بود وهست، شهر خانواده های اصیل و قدیمی است، پیشینیان ما از بانیان اصلی مدرنیته و تجدد در گیلان بودند. کافی است به بعضی فضاهای مجازی سری بزنید تا بفهمید منظور من چیست. بقول ه-ا- سایه اینجا شهر روشنفکری بود. اما طی این سالها ناخالصی شهر زیاد شده و افرادی را می بینیم که اساسا” رگ و ریشه درستی ندارند.
    امیدوارم که این تعداد ارازل واوباش که من بعید می دانم رشتی اصیل باشند بفهمند در چه مسیری گام برداشتند و دارند با حیثیت یک شهر با پشتوانه بازی می کنند. به امید ریشه کن شدن بد اخلاقی در استادیومها

  • رشتی گفت:

    داش اقا
    شما انزلی چی ها … اقا هم نیستین پسر
    بازم رضا داهاتی پیداش شد
    عقده ای ها داهاتی ها
    حال میکنین تو سایت تیم اول گیلان پیام مینویسین نه؟؟؟
    گم شین
    .
    .
    .
    .

  • داماش⚽️+سپیدرود⚽️+ملوان⚽️=رشت☔️+ملوان☔️=خاری در چشم دشمنان گیلان بزرگ از جمله مزدوران روس و کمونیست و انگلیس و عرب. @gilanebozorg گفت:

    #دیدنی های گیلان

    غار آویشو

    غار آویشو در منطقه‌ی کوهستانی آویشو در 37 کیلومتری جنوب غربی شهر شاندرمن قرار دارد.
    از لحاظ زمین شناختی این غار آهکی جزو اشکال کار دستی در سنگ‌های کربناته به شمار می‌رود در اثر عملکرد آب‌های جاری بر روی این سنگها در مدت زمان بسیار طولانی شکل گرفته است و در ارتفاع یک هزار و ۳۰۰ متری از سطح دریا و بین مناطقی همچون ” تائی بنه”، “انده چو” و” خماسون ” در بستر دره ای کم آب قرار دارد.
    ستونهای آهکی چشم اندازهای زیبا و منحصر به فردی را در این غار به وجود آورده اند و دهانه بسیار بزرگ غار به ارتفاع حدود 19 متر و عرض 14 متر که در میان غارهای کشف شده در استان نظیر آن یافت نمی‌شود.
    چند سال قبل این غار توسط افراد بومی منطقه شناسایی شد و با انتشار اخبار این غارکم کم پای غارنوردان و طبیعت گردان ماجراجو به منطقه شاندرمن باز شد و در بررسی‌ها و پژوهش‌های اولیه مشخص شد که این غار از لحاظ ساختاری از غارهای منحصر به فردکشور می‌باشد که در سنگهای آهکی ایجاد شده و دارای دو دهانه بزرگ و کوچک می‌باشد که هر دو دهانه در کنار هم قرار گرفته اند و در اصطلاع زمین شناسی به آنها آون می‌گویند.
    این غار بر اثر فرسایش کارستی ایجاد شده است که همان اشکال وچشم اندازهای بوجودآمده از انحلال سنگهای آهکی ناشی از عملکرد آب باران همراه با دی اکسید کربن است، می‌باشد.
    برای ورود به غار از دهانه بزرگ استفاده می‌شودکه بسیارمرتفع می‌باشد و دارای ابعاد حدود 16 متر ارتفاع و 5/7 متر عرض است که منظره ای کم یاب و شگفت را در مقابل دیدگان قرار می‌دهد. دهانه غار در ارتفاعی حدود 1320 متر از سطح دریا ایجاد شده است.
    ستون‌های آهکی، 9 چاه پی در پی، رود جاری در آن، دیواره‌های جالب آن از چشم اندازهای خاص درون غار است.
    همچنین در این غار هفت آبشار و شمار زیادی قندیل وجود دارد ,.غار آویشو با ویژگی‌های خود ورزشکاران را برای کوهپیمایی، پیاده روی و غارنوردی دعوت می‌کند و با اکو سیستم طبیعی متنوع و گونه‌های مختلف گیاهی و جانوری مکان مناسبی برای گردشگری زیست محیطی است.
    تاکنون بیش از دو هزار متر ژرفای غار آویشو مورد پیمایش و اکتشاف قرار گرفته و انتهای آن هنوز ناشناخته باقی مانده است.
    این غار بزرگترین غار شهر شاندرمن و یکی از بزرگترین، عمیق‌ترین و شگفت انگیزترین غارهای ایران می‌باشد که با پژوهش‌های انجام شده قدمت آن به بیش از 75 میلیون سال محاسبه شده است,بیش از ۱۷ غار بزرگ و کوچک در شهرستان ماسال وجود دارد که بزرگ‌ترین آنها غار ” آویشو” است
    نامگذاری این غار به زبان تالش محلی است به معنی محل فرو رفتن آب است. مخفف «آو ویشو» یعنی آب فرو می‌رود.
    غار آویشو مورخ 1384/5/4 با شماره 90 در فهرست آثار ملی طبیعی کشور به ثبت رسید.

    مطالب بیشتر و جذابتر در کانال تازه تاسیس☔گیلان بزرگ☔

    به ما بپیوندید.???

    @gilanebozorg
    +join

  • سیامک از رشت گفت:

    کلمه حرف با پدر زحمتکش بازیکن سابق ملوان دارم ببین پدر جان گویا خیلی از رشتی هم تعریف شما میکنند چطور نتوانستی یک ذره معرفت تورا به پسرت یاد بدهی بازی سپیدرود با خونه به خونه چه حرکاتی ایشان انجام ندادند واقعا

  • فرهاد سپیدرود گفت:

    داش آقا بی … لجن پراکنی نکن…از رو عقده ضابع شدنت داری منفجر میشی……./

  • فرهاد سپیدرود گفت:

    باخت 6 -0 شلخت خزری برابر پرسپولیس و باختهای 4-0 برابر سایپا در ان زلی و 4تا خوردن از مس کرمان و پیکان و بادران دسته دویی افتخارشلخت خزری هستش…5تای پاس یادت نره…

  • فرهاد سپیدرود گفت:

    از فحاشی به زارع در بازی سپیدرود و خونه به خونه حسابی لذت …..مازیار …

  • امیر گفت:

    آقا فرهاد40سال تو سطح بالا فوتبال کشور بودن هم باخت سنگین داره هم برد پرگل.شما همش تو لیگ محلات بودی باشهرداری خمام بازی می کردی.در ضمن او یکی تیمتون 4سال تو لیگ برتر بود40تا شکست سنگین داشت که شکست 9بر2 برابر ابومسلم یه فاجعه بزرگ برای فوتبال رشت بود.

  • سپیدرودی گفت:

    سال 64 سپیدرود 11 گمرک انزلی صفر
    آقا اینم بزارین تو پرونده ناقابلشون

  • علیرضا گفت:

    فرهاد حرف از باختهای پرگل نزن که عمرا به گرد پاتون نمیرسیم
    9 تا خوردن از بومسلم!باخت 8-2 و 6-0 به پرسپولیس..6تا خوردن از فجرسپاسی!!4تا خوردن از اراک!چن بار هم خودمون 3-0 بهتون گذاشتیم
    اینها تنها گوشه ای از افتخارای شماست!

  • آرمان گفت:

    مدیریت سایت تعجب می کنم چرا اجازه میدید انقدر راحت تو کامنت ها بهم توهین کنن؟؟؟
    من نمیدونم شما می خوای با مطالبت آروم کنی جوو یا نه تشدید کنی؟؟آیا همین سایت کلاب میذاره رشتیا حتی دفاع کنن تو کامنتا از خودشون؟؟؟؟
    لطفاً هر کامنتیرو اجازه رویت ندید!!!
    لطفاً دقت کنید.
    ممنونم

  • فرهاد سپیدرود گفت:

    aوقتی شلخت خزری از بادران دسته دومی 4 تا میخوره اونم با بازیکنهای اصلیش..افتخاری هستش که حالا حالا ها نصیب هیچکی نمیشه…پیکانی رو که ما 5 تا 5تا بهش میزدیم شلخت خزری 4تا 5تا تاز خورده اون 11 تای سپیدرود به ان زلی رو بیخیال شین بچه ها …

  • هواداران اشکان غایبی گفت:

    ملوان د کیه؟امان استقلاله تهرانه میان 4تا بزه ایم.اصلا ملوان در حد امان نیه.
    پگاه رشت 4استقلال تهران 1

  • علیرضا گفت:

    اگه شما یه بار به استقلال 4تا زدین ما دوبار بهش 4تا زدیم تو جام حذفی هم پرسپولیس رو 5تایی کردیم و فاولین فینال جام حذفی به تراکتور 4تا زدیم
    ضمنا مهرگان دره شهر یادت نره خخخ
    لامصب این تیمه با مینی بوس اینور اونور میرفت ولی داماش میلیاردر باکو رو بردن!این افتخار عمرا نصیب هیچ تیمی بشه منتخب لیچا هم اونا رو میبرد
    ضمنا آرمان خان تو سایت ملوان کلاب یک سوم کامنتها رو شما میذارین بعدشم نظرات توهین آمیز رو به هیچ وجه نمیذاره چه رشتی چه انزلی چی! ولی اینجا حتی زیر پست مربوط به خیبر هم به ما توهین قومیتی میکنین اونوقت تحمل یه جواب هم نداری

  • سیامک از رشت گفت:

    راستی هیچ مدان الان دو هفته سایت باشگاه لخت خزری. جدول مسابقات دسته یک از حسودی برای اینکه زیر ما هستند نیاره

  • یاسر گفت:

    مدیر سایت مثل اینک آبای…

  • فرهاد سپیدرود گفت:

    باخت شلخت خزری توی جام حذفی توی ساری از صنعت ساری یادتون رفته؟؟؟با تیم اصلیتون توی ضربات پنالتی باختین و مازیار بی غیرت هم اونجا حسابی گوشمالی شد…شهاب پسیخان با ذخیره هاش اون تیم صنعت ساری رو میبرد….اسگل خان ما 4تا به استقلال توی آزادی زدیم ولی شما توی آزادی بی وجودانه بازی میکنین

  • علیرضا گفت:

    صنعت ساری دسته یکی بود اونم تو پنالتی باختیم ولی خودتون یادتون رفته اون سال که فیروز کریمی مربیتون بود از نساجی تو قائمشهر 4تا خوردین و یه فصل کتکتون هم زدن و تو پلی اف هم از آبادان 5تا نوش جان کردین! ولی از هر چه بگذریم دره شهر محلات بازی میکنه اسمش هم تا حالا کسی نشنیده بود خخخخخ
    بعدشم ما تو آزادی بی وجودانه بازی میکنیم ولی شما که 8تا میخورین غیورمندانه بازی میکنین!!!

  • دنیا فقط رشت گفت:

    ابراران لطفا جواب این مردک رضا رو ندید.چون احساس بزرگی میکنه.نوشته های این مردک به اندازه پشکل گوسفند هم ارزش نداره.

  • سپیدرودی گفت:

    پشکل گوسفند خوب بومویه ابرار. دمت گرم
    آقا سپیدرود 11 به هیچ بیا .بدا خفه بید اشان