وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

حق شناس: مسایل داخل میدان، تمرکز بازیکنان سپیدرود را کم کرد

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – یکی از بازیکنان پرتلاش سپیدرود رشت در مسابقه با ملوان انزلی که به پیروزی (۱ – ۰) سپیدپوشان انجامید، مصطفی (سهیل) حق شناس مهاجم باتجربه سپیدرود بود.

به گزارش سایت سپیدرود، سهیل حق شناس در مورد این دیدار به خبرنگار روزنامه خزر گفت:

“ نمی خواهم بهانه بیاورم و خوشبختانه با درخشش دروازه بان تیم ما هیچ کدام از دو ضربه پنالتی ملوان منجر به گل نشد. ولی حیف در شرایطی که فکر می کردیم یک امتیاز را در آن بازی پرحادثه گرفته ایم، گل خوردیم و مسابقه را باختیم.

البته مسایلی که در میدان رخ داد، تا حدی تمرکز بچه های ما را کم کرد. پنالتی هایی که توسط داور علیه تیم ما گرفته شد و اخراج سرمربی و سرپرست سپیدرود توسط داور و به توصیه ناظر داوری روی کیفیت فنی تیم ما اثر منفی گذاشت. ولی باز هم می توانستیم ملوان را در انزلی ببریم، اگر از فرصت های گل خود در نیمه دوم بهتر استفاده می کردیم و در زمان حمله هم پرتعداد تر بودیم. ”

حق شناس در انتهای صحبت هایش گفت: “به هر صورت مسابقه با ملوان تمام شد و باید برای پیروزی خانگی در برابر تیم “خونه به خونه” بابل تمرین کنیم. ”

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

16 دیدگاه ارسال شده است

  • نعیمی گفت:

    باید با تمام توان با اعمال خشونت آمیز غیر ورزشی برخورد شود اعمالی که چهره فوتبال رشت را تیره نشان می دهد.

  • نعیمی گفت:

    خدا می داند و کارشناسان می فهمند که داوری‌ در بازی ملوان و سپیدرود به سود ملوان چرخید . اگر آقای غیاثی نمی خواهد بفهمد به خودش ربط دارد ما مسئول نفهمیدن ایشان نیستیم . دروغ می گویم یا نه ؟

  • نعیمی گفت:

    پرتاب بطری و مواد آتش زا توسط تماشاگران محرومیتی را برای تیم ما به دنبال خواهد داشت به هوش باشیم

  • حافظ گفت:

    میانگین تماشاگر در آسیا حدود 6 هزار نفر است. وقتی سیلی از جمعیت، حدود 0-15 هزار نفر به ورزشگاه ورود می‌کنند بالاخره اتفاقاتی دور از انتظار می افتد که این موضوع را هم فدراسیون می داند و هم سازمان لیگ . اما برای این که گزک بدست کسی نیفتد ما به عنوان هوادار وظیفه خودمان را انجام دهیم .

  • حافظ گفت:

    میانگین تماشاگر در آسیا حدود 6 هزار نفر است. وقتی سیلی از جمعیت، حدود 0-15 هزار نفر به ورزشگاه عضدی ورود می‌کنند بالاخره اتفاقاتی دور از انتظار می افتد که این موضوع را هم فدراسیون می داند و هم سازمان لیگ . اما برای این که گزک بدست کسی نیفتد ما به عنوان هوادار وظیفه خودمان را انجام دهیم .

  • نعیمی گفت:

    باید این هواداران را تمجید کرد مشکل هواداران نیستند بلکه ناتوانی پلیس در نظم بخشیدن به آن‌هاست. ما از هواداران‌مان دفاع می‌کنیم و امیدواریم که آن‌ها این رفتارشان را ادامه دهند.

  • سیروس گفت:

    از هوادارانی که از سپیدرود با همه وجود حمایت می کنند باید تشکر کنیم . آنان قدرت اصلی باشکاه و نیروی قدرتمند ما در بازی ها هستند .

  • رضا گفت:

    ایاشما نظرات حسن زاده را خواندید که چه گفتند چون خودش به عنوان ناظر داخل ورزشگاه بود. ایشون گفتند که جو ورزشگاه کاملا خوب پیش می رفت تا این که نظر محمد با عتراضهای خود جو ورزشگاه را به هم زد یعنی نظر محمدی شروع کرد . راجبع اتوبوسها شما نمی توانید نظر بدهید چون بیرون ورزشگاه بود هیچ ربطی به کمیته انظباتی ندارد که نظر بدهد از کجا معلوم که خود سپیدرودیها این کار را نکردن که بخوان گردن انزلیچیها بندازن .خلاصه شما هم اخلاق را باختید هم بازی را.کارشناسی نود که همه چیز رو معلوم کرد چرا فردوسی پور اشغال اون صحنه ای که دروازبان سپیدرور برای گرفتن پنالتی جلو امده بود چرا نشون نداد . ایا اون پنالتی نبایستی تکرار میشد.

  • مهدی گفت:

    از ادمین سایت تعجب میکنم که … مثل آبای رضا را به اینجا راه میده که بعد از وحشیگریهایی که از دقیقه بیست بازی انزلی انجام دادم و تا طالب آباد ادامه ÷یدا کرد این چرندیات رو بنویسه. . . !!

  • مهدی گفت:

    از ادمین سایت تعجب میکنم که …. مثل آبای رضا را به اینجا راه میده که بعد از وحشیگریهایی که از دقیقه بیست بازی انزلی انجام دادند و تا طالب آباد ادامه پیدا کرد این چرندیات رو بنویسه. . . !!

  • فرهادسپیدرود گفت:

    آقای مسئول سایت نظرات ما تو سایت اجنبی کلاب نمایش داده میشه؟؟؟چطور این بی هویتها بحودشون اجازه میدن اینچا لجن پراکنی کنن و شما هم تایید میکنید….یکمی تعصب هم خوبی چیزی هستش

  • دنیا فقط رشت گفت:

    ملوان دوزار.

  • دنیا فقط رشت گفت:

    ملوان بازیی رو برد که اولا تو زمین خودش بود دوما تیم سپیدرود چهارمین بازیش تو لیگ 1 بود.سوما همه چیز از ماه و خورشید و فلک دست به دست هم دادن تا ملوان بازی رو پشمکی ببره.سپیدرود چیزی رو از دست نداده چون فقط 1 امتیاز از ملوان عقب افتاده و تو انزلی هم بازی خوبی روانجام داد تازه بازی برگشت هم باقی مونده.به امید پیروزی های مداوم سپیدرود کبیر و شکست های پیاپی شلخت انزلی.

  • رضا گفت:

    دوستان ناراحت نشید فقط در حد کل کل داریم باهم صحبت می کنیم ما انزاچیها سپید رود دوست داریم چون رقیب اصلی ملوان در الگیلانو سیپدرود است نه داماش نه تیم دیگه این کل کل از زمان قدیم بوده ما بچه بودیم می رفتیم بازی ملوان وسپیدرودنگاه می کردیم.درریخ از فحاشی .یه خاطر بگم دوستان ملوان باسپیدرود توانزلی بازی داشت ما رفته بودیم بازی را نگاه کنیم چند تا از هواداران ملوان خیار برداشته بودن زده بودن به چوب به قول ما گیلکها برمه خیار.بعد روی خیار درارزده بودن شعار می دادن حمید رضا منصوری خیارسر دراره یا سپیدرودیا می گفتن به احمدزاده مامی دماغ .از زمانی فحاشی بین انزلی ورشت صورت گرفت که داماش واردلیگ شدواکثر فحاشی را بچه های ده هفتاد شروع کردن وداره ادامه پیدا می کنه من خودم شاهدم که یک هفته مونده بود به بازی کلی تبلیغات کردن حتی ملوان وسپیدرود با لباس سفید با ارم ملوان وسپیدرود وارد زمین شدن وحتی لیدرایه ملوان با جعبه شیرینی برای خوشامدگویی به سمت هواداران سپیدرود رفتن ولی تعدادی از هواداران سپیدرود گفتن برای خوایمالی امدن و می خواستن تعدادی فحش بدن که با مخالفت بزرگترها مواجه شد که باعث درگیری بین خودشان شد وبا کمک نیروی انتظامی به پایان رسید.خدایش سپیدرود بزرگ مربی بزرگی می خواد نه علی نظر محمدی به شما قول می دم بانظرمحمدی نتیجه نمی گیره ای چند تا بازی را بخاطر تجربه بالای بچه ها نتیجه گرفته نظر محمدی بجوز شلوغ کاری چیزی بلد نیست زمان دروازبانیش هم همینطور بود دروازبان موفقی نشد فقط بخاطر شلوغ کاریهایی که بیرون میاره.چون شیش سال ما تحمولش کردیم بخاطری که ملوان بازیکنهای خوبی داشت دفاع خوبی داشت سید جلال حسینی دفاع ملوان بود توپی زیاد سمت دروازه نظر محمدی نمی رفت .حالا یه کل کل داشته باشیم بادوستان همیشه از ملوان باختید چه سپیدرود چه داماش چه انزلی چه تو رشت ملوان می خواست سپیدرود را مثل داماش سه تایی کنه که نشد سه تا گل بمونه تو رشت که بازی برگشت سه بر صفر به نف ملوان تمام میشه مثل بازی داماش که تورشت سه تا زدیم

  • فرهاد گفت:

    درود برشما
    آقای فرهاد سپیدرود، رشت همیشه یک شهر روشنفکری و فرهنگی بوده. کافیست برگردید و به گذشته این شهر نگاه کنید ببینید چه آدمهایی داشته. کافیست به صفحه آدرس زیر روید تا پشتوانه قدرتمند رشت را به لحاظ علمی، فرهنگی،ورزشی،سیاسی،اقتصادی و….. ببینید. رشت به گفته سایه، شهرروشنفکری است. وسعت دید مردم این شهر بالاست. بخاطر همین است که ادمین با توجه به خلق و خوی رشتی خود، نظر مخالف را تایید می کند.انزلی شهری است با یک پیشینه صیادی، به لحاظ فرهنگی می توان گفت از ما عقب تر است.بنابراین تعجبی ندارد اگر در سایت ها و فضاهای مجازی خود هر چه می خواهند بنویسند و نظر مخالف را تایید نکنند.
    اما در مورد بازی سپیدرود و ملوان نیروی دریایی، بازیکنان ما سن بالایی دارند و مضافا” اینکه تا حال پولی هم نگرفتند. از مدتها قبل، هواداران سپیدرود هیجانات کاذب در جامعه فوتبال رشت بوجود آوردند و این سرایت کرد به بازیکنان. روز بازی، بازیکنان جوان ملوان آرامش داشتند اما زمین و نیمکت ما آرامش لازم برای این بازی را نداشت. یادم هست دو روز قبل بازی با خیبر، تعدادی از هواداران به بعضی بازیکنان می گفتند فلانی گل بزنی ها به ملوان گل بزنی ها. آقا ما با خرم آباد بازی داریم چرا ملوان؟! این فشار عصبی و استرسی که در بازیکن بوجود آمد باعث آن خطا و اخراج در دقیقه 15 بازی و باقی قضایا شد!!
    هوادارا محترم، ما اول خیبر را پیش رو داریم !!
    همان بلایی که همین تماشاگران از خود راضی سر تیم داماش آوردند و حساسیت بیخودی در بازی ملوان ایجاد کردند که باعث شکست تیم داماش در خانه شد.
    در ان بازی همان اوایل بازی یک پنالتی و یک اخراج بی خود و یک شکست مفتضحانه . متاسفانه تماشاگران ما هم حرفه ای نیستند و بعضی اوقات آدمی فکر می کند هدف این جماعت، انگیزه های غیر فوتبالی است. تیم در این بین بیشترین ضربه از جهالت بعضی تماشاگران می خورد. بعدش هم مدعی هستند همه جا برای تشویق تیم می روند و حتی درگیری می شود نمی دانم سنگ می ورند و خود را مالک تیم می دانند و…….. ما باید یک تشکل برای اصلاح دیدگاه هواداران داشته باشیم. اینقدر که هواداران باعث تخریب تیم می شوند بازیکن نمی تواند اینقدر نقش داشته باشد.

    موفق باشید

    https://www.facebook.com/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D9%88-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%87%DB%8C%D8%B1-%D8%B1%D8%B4%D8%AA-543496282518965/

  • موسویان گفت:

    سلام در ابتدا هر دو تیم گیلانی اند و امیدواریم صعود کنند .بعد هم با اینکه خودم رشتی هستم و طرفدار تیم شهرم باید بگم که حرکت تیمی سپیدرود خیلی سنگین بود برای صعود باید بازی روانتری انجام بدهند . دنیا رشت .