وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود رشت یک – ایرانجوان بوشهر یک: کار صعود به هفته بعد افتاد

در ادامه سپیدرود نتوانست از حملات گسترده خود سوی ببرد و علی رغم برتری هایش در نهایت تن به تساوی یک بر یک داد تا با نتایج کسب شده توسط سایر تیم ها همچنان شانس نخست صعود به لیگ دسته اول باقی بماند.

سپیدرود ۱(حسین کعبی دقیقه ۳۳) – ۱ (رضا بلیوند دقیقه ۴۹) ایرانجوان

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – هفته سی و دوم لیگ دسته اول آزادگان – دوشنبه بیست و هشتم فروردین ماه ۱۳۹۶

ساعت ۱۶:۴۵ – ورزشگاه دکتر عضدی رشت

هوا: آفتابی

تماشاگر: بیش از بیست و پنج هزار نفر.

نتیجه بازی رفت: ایرانجوان ۳-۱ سپیدرود

داور وسط: علی بای.

کمک داوران: میلاد قاسمی ، احمد کاظم لو.

داور چهارم: محمد باقر پور باقر.

کارت زرد:

رضا بلیوند دقیقه ۲۳، مهدی طاهری دقیقه ۹۴ (ایرانجوان) – حسین کعبی دقیقه ۳۴، محمد رستمی دقیقه ۳۸، میثم فردوسی دقیقه ۹۳ (سپیدرود)

ترکیب سپیدرود رشت:

سید محمد حسینی، سید هادی موسوی،  هادی تامینی (از دقیقه ۸۴ میثم تهیدست)، محمدرضا الماسخاله (از دقیقه ۷۱ محمد دادرسی)، شایان مصلح، میلاد قربان زاده، محمد رستمی (از دقیقه ۶۰ محمدرضا مهدوی)، پویا نزهتی، میثم فردوسی، حسین کعبی، سهیل حق شناس.

سرمربی: علی نظر محمدی.

ایرانجوان بوشهر:

شاملو، امیر تهورثی،مهدی طاهری، حسن شوشتری، صادق گشنی (از دقیقه ۸۹ محمد شمسی)، رضا بلیوند (از دقیقه ۵۶ مهدی چاه کوتاه زاده)، مهدی قائدی (از دقیقه ۸۸ علی دهقان)، حجت اسلامی، سجاد مشایخ، علی حق دوست، حسن موجی.

سرمربی: سعید مفتخر.

شرح بازی:

تیم سپیدرود رشت در حالی به مصاف ایرانجوان بوشهر می رود که در صورت کسب پیروزی در این بازی خانگی، همچنان به صدرنشینی خود ادامه خواهد داد و شانس اصلی صعود به رقابت های لیگ برتر خواهد بود و ایرانجوان بوشهر هم اینک در رتبه سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد و تیم سپیدرود که هم اکنون صدرنشین لیگ دسته اول است می تواند با پیروزی در این بازی خانگی ، شانس صعود خود را به لیگ برتر افزایش دهد.

سپیدرود هفته گذشته در یک دیدار خارج از خانه، در حالی که با یک گل از اکسین البرز عقب افتاده بود، توانست به بازی برگردد تا با نتیجه دو بر یک پیروز از زمین بازی خارج شود. ایرانجوان بوشهر هم در یک دیدار شش امتیازی انتهای جدول توانست همانند سپیدرود بازی باخته را پیروز شود و با نتیجه‌ دو بر یک فولاد یزد را شکست دهد.

دیدار رفت این دو تیم با پیروزی سه بر یک بوشهری ها به پایان رسیده ولی باید به این نکته توجه کرد که بازی این هفته در خانه سپیدرود برگزار می‌شود. جایی که آنها بیش از دو سال است شکست نخورده اند.

نیمه نخست:

مسابقه با فشار همه جانبه و گسترده ی سپیدرود بر روی دروازه ی ایرانجوان آغاز شد. تشویق های کرکنندهی بیش از بیست هزار تماشاگر موجب شده بود تا مهمان در زمین خود محبوس شود.

مهمترین اتفاق بازی در دقیقه ۲۰ رخ داد که شوت حسن شوشتری را سید محمد حسینی در واپسین لحظه از زیر طاق دروازه راهی کرنر کرد.

مسابقه پس از تب و تاب بیست دقیقه ابتدایی، در ادامه کمی آرام تر دنبال شد و توپ بیشتر در میانه های زمین سرگردان بود.

دقیقه ۴۴ پاس عرضی میثم فردوسی روی خط شش قدم یک بند انگشت با حسین کعبی فاصله داشت تا گل دوم حسین و سپیدرود را به ثمر برساند.

در نهایت نیمه نخست با برتری سپیدرود به پایان رسید.

نیمه دوم:

دو تیم نیمه دوم را بدون تغییر آغاز کردند.

در همان دقایق ابتدایی بازی بر روی یک غافلگیری سپیدرود گل تساوی را دریافت کرد.

چند دقیقه که سپیدرود از شوک گلی که دریافت کرد بیرون آمد دوباره حملات پیاپی و سریالی سپیدرود بر روی دروازه میزبان شدت گرفت.

در این دقایق سهیل حق شناس و میلاد قربانزاده چند فرصت پشت سرهم را داخل محوطه هجده قدم از دست دادند.

در دقایق پایانی مسابقه از شدت حملات سپیدرود کاسته شد و در عوض این ایرانجوان بود که با چشم دوختن به ضد حملات بر روی دروازه سپیدرود صاحب چند موقعیت شد.

در ادامه سپیدرود نتوانست از حملات گسترده خود سوی ببرد و علی رغم برتری هایش در نهایت تن به تساوی یک بر یک داد تا با نتایج کسب شده توسط سایر تیم ها همچنان شانس نخست صعود به لیگ دسته اول باقی بماند.

شرح گل:

سپیدرود ۱-۰ ایرانجوان: نفوذ از سمت راست حسین کعبی در زمین ایرانجوان با یک ضربه ی چیپ منحصر به فرد گل برتری سرخ پوشان را رقم زد.

سپیدرود ۱-۱ ایرانجوان: فرار رضا بلیوند از سمت چپ زمین سپیدرود در حالت تک به تک با سید محمد حسینی توپ آرام آرام وارد دروازه سپیدرود شد.

اتفاقات ویژه:

۱- در شرایطی که کمتر از سه ساعت تا آغاز دیدار سپیدرود مقابل ایرانجوان باقی مانده، هواداران رشتی بیرون از ورزشگاه عضدی ازدحام کرده اند. پیروزی شاگردان علی نظرمحمدی که در این فصل شگفتی ساز لیگ یک بوده اند، می تواند بیش از هر زمان دیگری این تیم را به حضور در مسابقات لیگ برتر نزدیک کند و از همین رو هواداران این تیم مثل همیشه حضور گسترده ای برای تماشای این دیدار داشته اند و در فاصله سه ساعت باقی مانده تا آغاز این دیدار، ازدحام زیادی بیرون از ورزشگاه برای تماشای دیدار دو تیم ایجاد شده است.

۲- لباس دوم تیم ایرانجوان بوشهر درست شبیه و مانند لباس تیم پارس جنوبی بوشهر بود و این شبه را در بین اهالی فوتبال تقویت می کرد که این تیم متمول بوشهری اقدام به شارژ مالی تیم هم استانی خود یعنی ایرانجوان کرده است!

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

44 دیدگاه ارسال شده است

  • وحید گفت:

    من در عجبم جلوی این همه تماشاگر عاشق و یک تیم ضعیف این چه نتیجه ای است
    انگار اعتماد به نفس لازم بین بازیکنان وجود ندارد

  • دختر سپیدرودی گفت:

    باید قبول کنیم که تیم ایران جوان تو ضد حمله خیلی خطرناک بود و اگه میخواستیم بیشتر حمله کنیم ممکن بود گل دوم بخوریم بایداز همون موقعیت های بدست آمده نهایت استفاده رو میبردیم یا داور میتونست یک دو صحنه پنالتی بگیره اما نشد.الان دیگه قطعا ۴تیم شانس دارند برای صعود با توجه به جدول و قطعا خیلی پارس رو ساپورت کردند ازهمه لحاظ وگرنه الان فقط ۳تا تیم بالا بودیم

  • دختر سپیدرودی گفت:

    فقط و فقط ۲یا علی دیگر تا صعود ان شا الله تو رشت هفته آخر جشن صعود میگیریم

  • سامان اباييي گفت:

    چی دارن میکنن این دوتا تیم اعصاب ملتو داغون کردن

  • صومعه سرایی گفت:

    حیف دو تا هفته خوب رو گیلانیها پشت سر گذاشتن و ۲تا ۳ امتیاز گرفتند اگه این هفته سپیدرود میبرد و پارس میباخت پوز این پارس که هر بازی با یه بامبولی میبره و همیشه بازیهاش عقب تره تا نتیجه بازیها رو بدونه و بی استرس باشه رو به خاک میمالوندیم اما نشد حالا چی میشه؟

  • داماش یتیفوسی گیلان گفت:

    حیف شد … حیف .. حیف … حیف شد این جمعیت …

  • وحید گفت:

    تنها راه صعود گرفتن ۴ امتیاز از دو بای باقیمانده هست

  • omid گفت:

    متاسفانه هشدارای ما جدی گرفته نشد این همه ناله و فغان که ایرانجوان تیم موزی هست افاقه نکرد حالا باید از میدان مشکل سیرجان با امتیاز بیایم بیرون کاری بس مشکل وگرنه باید دست به دامن خونه به خونه و مسجد شد روزبسیار بدی بود خیلی حالم بده بنظرم نطرمحمدی با یه دفاع اتوبوسی بره و مساوی رو حتما بگیره تا روز اخر با برد نساجی صعود کنیم برای ۳ امتیاز رفتن به سیرجان بنظرم ریسکیه

  • داماشی تیفوسی گیلان گفت:

    خودمان دست امرا خاک خودمان سر فکؤدیم… ولی بازم چیزی نبؤسته .. ایته مساوی خاییم گل گهر زمین دورون …

  • سامان گفت:

    فرصت سوزی… فرصت سوزی…
    تاریخ تکرار شد…

  • دنيا فقط رشت گفت:

    ممنون از شما که ورزشکاه رو پر کردید . ممنون از تمام بازیکنان و مربیان . یک نکته مهم اینکه درست است که نبردیم ولى اگه به جدول نگاه کنید این یک امتیاز هم غنیمت است . اگر یکى از دو بازى پیش رو را ببریم ، به عنوان یکى از دو تیم به احتمال زیاد صعود میکنیم . پیش به سوى لیگ برتر . از همین حالا فقط به بچه ها روحیه بدید . ممنون

  • یک پیشنهاد گفت:

    آقا یه پیشنهاد چرا برای هفته یعد تیم های گیلانی و هیات فوتبال استان گیلان تیم اس اهواز رو شارژ مالی نمیکنه که حداقل جلو پارس وا نده این که دیگه تبانی نیست تشویق به بازی جوانمردانست.میدونم خودمون مشکل مالی داریم ولی برای صعود باید هزینه کرد الان پارس بیشتر از بازی فقط هزینه کرد و الان اینجای جدول وایستاد

  • سپیدرودی امیدوار گفت:

    هفته بعد حتما باید مساوی بگیریم اگه هم باخیم مولوان باید ببازه یا مساوی بگیره اگه مولوان ببره شانس صعود ما دست ما دیگه نیست،باید چشم انتظار نفت مسجد سلیمان باشیم. فقط هفته بعد مولوان نبره میایم لیگ برتر وگرنه خدا به داد برسه….

  • سپیدرودی امیدوار گفت:

    من ورزشگاه بودم شانس بسیار بزرگی رو از دست دادیم که بعد مدت ها بیایم لیگ برتر بازم میگم هفته بعد ملوان ببره کارمون خیلی خیلی سخت میشه، اگه نبره بازی آخر نساجی رو ببریم امدیم لیگ برتر نساجی تیم نیست از فولاد یزد باخته بازیکناش مربی همه اخراج کرده باید ببیریم انشالله

  • فتحی گفت:

    استرس ازجاتب بازیکنان با تجربه سپیدرود باعث شد تا این تیم در بهترین فرصت ممکن نتیجه نگیرد،ضمن این که باشرایطی که تیم داردباید با کادرفنی وبازیکنان گفت درود بر غیرت وتعصب شما،با دوبرد انشاءالله صعودسپیدروداستان گیلان را شادمان خواهدکرد

  • omid گفت:

    امیدوارم بازی فجر و یزد برنده داشته باشه و مس جلو مسجد جوانمردانه بازی کنه تا روز اخر مسجد نیاز به امتیاز داشته باشه همچنین چشم و چراغ دیگه ما نادر دست نشان هستش امیدوارم جوانمردانه بازی کنه بازیکنای سپیدرود بدونید که تمما زحمات فصل بسته به سیرجانه با جون و دل بازی کنین و با امتیاز برگردین وگرنه سرنوشت تیم بیفته دست تیمای دیگه نابودیم امروز غم یدنیا تو قلبمه کاش هفته دیگه امیدوارمون بذارین ما نمیتونیم روز اخر علاوه بر برد جلو نساجی گوش به زنگ میدان مسجد هم باشیم ما دیگه کشش نداریم بس که حرص خوردیم و استر کشیدیم پس عین شیر تو سیرجان فقط گل نخورین همین وبس …….

  • omid گفت:

    خواهش میکنم تو سیرجان خوب دفاع کنین و گل نخورین این خواسته همه هوادارا ازتونه به امید حق

  • علی گفت:

    فکر میکنم بعداز ۳۲هفته اولین هفته ایست که پارس جم صدرنشین شده درحالیکه سپیدرود از این ۳۲هفته حداقل ۲۲هفته را صدرنشین لیگ بوده است عدالت حکم میکند که به لیگ برتر صعود کنیم

  • علی گفت:

    اگر ملوان هفته دیگر درمقابل خونه به خونه متوقف بشود احتمالا صعود پارس جم و سپیدرود قطعی است

  • آرمان گفت:

    خدا می دونه چند امتیاز مفت به تیم های ته جدولی دادیم !!!

  • وحید گفت:

    مشکل ما نبود اعتماد به نفس هست وگرنه اگر ایران جوان تیم خطرناکی بود الان ته جدول نبود
    بقدری به نقاط دیگر ایران رسیدگی شد که اعتماد به نفس را از گیلانی ها گرفتند

  • پیراشکی گفت:

    شمرا یاده ؟ پیراشکیه ، پیراشکیه ، سپیدرود زنه ! ملوان خوره !

  • سامان گفت:

    آقا چرا خودمون گول می زنیم. اگر بخوایم جلوی گل گهر اینجوری بازی کنبم از حالا باید بیخیال این سه امتیاز بشیم. راستشو بگم با دیدن این بازی اصلا امیدی حتی به مساوی برابر گل گهر ندارم.
    ملوان هم تیم گیلانیه و قابل احترام، ولی شرمندشیم چون باید ببازه. طرفداران اگه سیرجان نمیرن (که احتمالا خیلی کم برن) باید برن انزلی. من جون چوب خوردن ندارم ولی جوونترا می تونن. چاره ای نیست آقا. خودتونون رو برای اتفاقات انزلی آماده کنید!!
    تنها راه همینه. برد سپیدرود توی سیرجان تقریبا محاله

  • علی گفت:

    برایم مفهوم نیست که چرا محسن دلیر جزو باشگاه است ولی کارت بازی اش صادر نمیشود مگر چقدر باید به فدراسیون داد ؟ چرا این بدهی فدراسیون را از تماشاگران جمع آوری نکردند ؟ با بودن دلیر مطمئنم خط فوروارد خیلی تقویت می شد

  • علی گفت:

    ملوان بحران نتیجه گیری دارد بعید است از دو بازی خود بیشتر از دو امتیاز بگیرد از همین الان سپیدرود را لیگ برتری بدانید منتها چرا روی پیشانی این باشگاه نوشته استرس تاروز آخر ؟!

  • سامان گفت:

    حالا گل کهر هیچی، نساجی رو می خوایم چیکار کنیم؟
    راستش دیگه به برد برابر نساجی هم شک دارم…
    امروز پدرمون درومد توی ورزشگاه توی این هوای گرم آخرش هیچی…
    طرف تیفوسی ها هم داشتن با هم دعوا می گرفتن اساسی… این از فوتبال اونم از تماشاگر…
    بطریای آبم که هی می اومد توی زمین…
    عجب روز بدی بود…دیوانه شدم…
    من بشم بخوسم بابا…

  • امیر گفت:

    سپیدرود بهترین موقعیت برای صعود رو از دست داد ، حالا دیگه احتمال رفتن به لیگ برتر خیلی کمه

  • omid گفت:

    دعوا سر چی بود موندم

  • omid گفت:

    حالم از ایرانجوان بهم میخوره ی تیم ته جدولی که فقط ۸ امتیاز از گیلانیا گرفته از خیبر که دیگه بدتر ۴ امتیاز از ما گرفت ۶ امتیازم تقدیم ملوان کرد من که دیگه گیج گیجم باورم نمیشه این ۱ سال هی برو هی فکر و حرص تهش به دست خودمون کشوندیم به میدان سیرجان سیرجان الان عین پلنگ زخمی میمونه خودشونم میدونن صعود بکن نیستن فقط میخوان ما رو عذاب بدن

  • فريبرز گفت:

    شک نکنید همانطور که گفتم ملوان و پارس میرن لیگ برتر سپیدرود هر دو بازی اینده رو میبازه
    وتیم ۴ لیگ میشه
    در نهایت

  • وحید گفت:

    فکر می کنم سپیدرود در دو بازی آینده حداکثر ۳ امتیاز بگیرد و منتظر نتیجه تیم های دیگر شود

  • وحید گفت:

    البته نباید ناامید بود در حال حاضر با تیم سوم ۲ امتیاز اختلاف داریم و شانس دوم صعود هستیم اگر ۴ امتیاز بگیریم صعودمان قطعی است

  • وحید گفت:

    هوادار واقعی در شکست ها باید پشت تیمش باشد

  • omid گفت:

    بعله وقتی تو خونه خودمون امتیاز مفتی میدیم بایدم بیای اینجور چرت و پرتا هم بگی شانس بیارین مسجد روز اخر امتیاز نخواد امتیاز بخواد میزنه ملوان رو لوله میکنه گرمای هوا اونجا قاتل شماست

  • omid گفت:

    ضمن اینکه ملوان ۶ امتیاز احتمالا ازش کسر میشه به امید حق همین دور و ورا خخخ

  • داماش تنها نزارید گفت:

    لامصب برد تو این بازی همه چیز تموم بود … ما تو رشن چرا اینجوری هستیم …
    نباید نیمه دوم حمله میکردیم … باید تیم کامل عقب میکشید …

  • پدرام گفت:

    فریبرز ما به تنها چیزی که شک نداریم اون که تو یه شلخت بی وجودی که تو سایت رقیب پرسه میزنی وگرنه خدا میدونه که واقعا کدوم تیم ها صعود میکنن

  • فرهاد گفت:

    درود
    سپیدرود باز هم بین تیمهای گلگهر و ملوان، بخت اول صعود است. بنابراین جو منفی ندهید. دیروز، بازیکنان ما، نتوانستند از حضور تماشاگران به نفع خود استفاده کنند بماند بلکه دچار ترس و استرس گردیده بودند. حضور خیل عظیم تماشاگر در استادیوم به جای اینکه بلای جان حریف بشود، آنطور که دیدیم بلای جان ما شد.آمدن این تعداد تماشاگر، بنظر من ضروری نیست، بهتر است هیئت فوتبال، در بازی آینده تعداد تماشاگران را کنترل نماید تا از ورود عناصر ناباب که نظم بازی را به هم می زنند جلوگیری شود. در هر صورت، هنوز امید داریم، امید ما زیاد است ما عقب نیستیم، تیم گلگهر هم استرس دارد مضافا” بر اینکه، دو باخت متوالی،آنان را گیج کرده است. اما چرا تیمی مثل سپیدرود با این بازیکنان، نتوانند در زمین خود جریان بازی را رز آن خود نمایند و بازی را مطابق میل حریف به پیش ببرندف برای من جای تعجب است. تعویض ها هم بنظر من، جالب نبود.
    در هر صورت صعود در این برهه دست خودمان است.

  • داماش تنها نزارید گفت:

    جاغالان داماش فردا چهارشنبه تنها نزارید …

  • سپیدرود گفت:

    فریبرز شک نکن تو و امثال تو کور خوندید ، این تو بمیری دیگه از اون تو بمیریا نیست

    ایشالا ۶ امتیاز رو میگیریم قهرمان میشیم

  • omid گفت:

    برادر فرهاد این چه حرفیه چطورمیشه هوادار ها رو غربال کرد فردا شبم پس بگیم نصف نیوکمپ خالی بمونه تا به بارسا استرس منتقل نشه ما جلو بودیم نقل این حرفا نیست باید بازی رو میبستیم قطعا میبردیم بازی رو

  • سامان گفت:

    من حیرانِ اون بازیکن فسقلی ایرانجوانم که داشت تمام دفاع سپیدرود رو دریبل می زد. پدر دفاع رو درآورده بود. دفاع ما عین پیرمردای عصا به دست می مونست!!
    این تیم اگه بره لیگ برتر به یه تغییر اساسی احتیاج داره.

  • سامان گفت:

    به هر حال دیگه همه چی تموم شده
    به امید برد در بازی بعد
    درود بر سپیدرود…

  • سامان گفت:

    جناب مدیر سایت لطفا دو تا پست قبلی منو پاک کنید
    بچه ها زحمت کشیدن و در این موقعیت اون نظر درست نبود