وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

معجزه سپیدرود با بازگشت به صدر ادامه دارد: روز کامیابی شمالی‌ها و ناکامی کرمانی‌ها

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – دیدارهای لیگ آزادگان در هفته سی ام امروز در شهرهای مختلف کشور دنبال شد و تیم های شمالی با کسب پیروزی های ارزشمند خود را همچنان به عنوان مدعیان صعود حفظ کردند و کرمانی های مدعی با شکست روز تلخی را پشت سر گذاشتند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از “ورزش سه”، با اتمام دیدارهای هفته سی ام تنها ۴ هفته دیگر تا پایان رقابت های لیگ آزادگان فرصت باقی مانده و هنوز تکلیف تیم های صعود کننده و سقوط کننده به طور کامل مشخص نشده است.

هفته گذشته سقوط استقلال اهواز قطعی شد و دو تیم فولاد یزد و فجرسپاسی امروز با کسب پیروزی مقابل حریفان همچنان امیدوارانه کار خود را دنبال می کنند. در رتبه های بالایی جدول امروز شانس با شمالی ها یار بود و تیم های خونه به خونه، ملوان بندرانزلی و سپیدرود با پیروزی مقابل حریفان شرایط خود را بهبود بخشیدند.

همچنین در روزی که تیم های استان کرمان می توانستند خودشان را بیشتر از گذشته مدعی کنند، دو شکست نابهنگام  مس کرمان و گل گهر سیرجان باز هم نبرد صعود کننده های لیگ یک را غیرقابل پیش بینی کرد.

سپیدرود ۱ – مس کرمان ۰؛ پیروزی ۶ امتیازی در رشت

تیم سپیدرود با پیروزی برابر مس کرمان علاوه بر پس گرفتن صدر جدول از گل گهر سیرجان موفق شد از پیشروی شاگردان منصور ابراهیم زاده برای رسیدن به صدر جلوگیری کند. تک گل این دیدار با یک ضربه پنالتی توسط سهیل حق شناس کاپیتان سرخپوشان سپیدرودی در نیمه دوم به دست آمد تا سپیدرود ۵۴ امتیازی شود و به صدر بازگردد. تیم مس با قبول این شکست ۴۸ امتیازی و در رتبه پنجم باقی ماند تا چشم به ۴ دیدار باقی مانده داشته باشد.

خونه به خونه ۵ – گل گهر سیرجان ۱؛ پیروزی ارزشمند مقابل صدرنشین

در این دیدار شاگردان وینکو بگوویچ خیلی زود توسط شاهین مجیدی در دقیقه ۱۳ به گل برتری در ورزشگاه بدون تماشاگر هفتم تیر دست یافتند، اما طوفان شاگردان نادر دست نشان در راه بود و این تیم در ادامه با گل های میلاد نوری در دقیقه ۲۴، مهران فرضیات در دقیقه ۳۳، حمید کاظمی در دقایق ۶۰(پنالتی) و ۶۲ و روح الله باقری در دقیقه ۸۰ تیم میهمان را گلباران کرد تا گل گهری ها روز تلخی را در بابل تجربه کنند. با این پیروزی تیم خونه به خونه ۴۵ امتیازی شد و رتبه پنجم جدول را با یک بازی کمتر (در انتظار حکم کمیته استیناف در مورد دیدار مقابل نساجی) به خود اختصاص داد و تیم گل گهر که با پیروزی می توانست صدر جدول را حفظ کند با قبول شکست ۵۳ امتیازی باقی ماند تا رتبه سوم را در اختیار بگیرد.

خیبرخرم آباد ۰ – ملوان بندرانزلی ۱؛ برد ناپلئونی مایلی اینبار خارج از خانه

تیم ملوان بندرانزلی بیشتر پیروزی های خود در این فصل را در ورزشگاه خانگی و با حداقل اختلاف به دست آورده است. آنها اینبار این کار را در خرم آباد و مقابل خیبر انجام دادند و با گل دقیقه ۳۶ شاهین ثاقبی از حریف پیش افتادند و تا پایان این نتیجه را حفظ کردند. با این پیروزی ملوان ۵۳ امتیازی شد و هم امتیاز با پارس جنوبی جم و گل گهر سیرجان رتبه چهارم را به خود اختصاص داد.

پارس جنوبی جم ۲ – نساجی مازندران ۰؛ تارتار به یک امتیازی صدر رسید

تیم پارس جنوبی جم که هفته ها است شکستی را در کارنامه خود نمی بیند در دیداری خانگی مقابل نساجی مازندران قرار گرفت و با دو گل دقایق ۱۱ و ۵۸ امید سینگ و احسان تاییدی موفق به شکست میهمان خود شد. با این پیروزی تیم پارس جنوبی جم ۵۳ امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به تیم دوم که گل گهر سیرجان است در رتبه سوم قرار گرفت؛ ۴ دیدارهای آینده می تواند پارس جنوبی جم و تارتار را به عنوان یکی از صعودکننده ها مطرح کند. نساجی مازندران هم با این شکست ۴۲ امتیازی باقی ماند تا رتبه نهم را به خود اختصاص دهد و شانس کمی برای صعود داشته باشد.

مس رفسنجان ۲ – فجرسپاسی ۳؛ خیز شاغلام برای ماندن

تیم فجرسپاسی میهمان تیم میانه جدولی مس رفسنجان بود و در پایان و با گل دقایق پایانی میلاد صفایی در دقیقه ۸۸ توانست همچنان امیدهای خود را برای ماندن در مسابقات حفظ کند. شاگردان غلام حسین پیروانی ابتدا با گل دقیقه ۱۵ سعید زارع از حریف پیش افتادند ولی دو گل تیم میزبان در دقایق ۳۵ و ۴۶ توسط سجاد حسینی و میرزا حسینی باعث شد تا فجرسپاسی شرایط سختی را تجربه کند، اما آنها در ادامه ناامید نشدند و با گل علی غلامرضا پور در دقیقه ۶۳ بازی را به تساوی کشاند تا گل دقایق پایانی میلاد صفایی این تیم را ۲۶ امتیازی کند و با قرار گرفتن در فاصله ۴ امتیازی فرار از حریم سقوط با امیدواری زیادی به ۴ بازی انتهایی بیاندیشند. تیم مس رفسنجان با قبول این شکست تغییری در شرایطش ایجاد نشد و با ۳۹ امتیاز با خیال راحت و بدون احساس کردن خطر سقوط، ۴ بازی آینده خود را انجام خواهد داد.

فولاد یزد ۱ – نفت م.سلیمان ۰؛ یزدی ها همچنان امیدوار به بقا

تیم فولاد یزد در ادامه روند خود برای ماندن در مسابقات لیگ یک موفق شد با نتیجه یک بر صفر میهمان خود نفت مسجد سلیمان را با گل دقیقه ۶۷ فرزاد ایزد شکست دهد، تا ۲۷ امتیازی شود و فاصله خود را با فاصله از حریم سقوط به عدد ۳ برساند. شاگردان محمود فکری نیز با این شکست در ۴ دیدار آینده خطر  سقوط را احساس می کنند و با ماندن در امتیاز ۳۱ شرایط دشواری در ادامه خواهند داشت.

آلومینیوم اراک ۳-ایران جوان بوشهر ۰؛ ادامه روند موفقیت های پاشازاده

تیم آلومینیوم اراک پس از حضور پاشازاده به تیمی منسجم تر از دوران داوود مهابادی تبدیل شده و امروز هم آنها در ورزشگاه خانگی با نتیجه ای قاطع و با گل های محمد آشتیانی در دقیقه ۱۱، مهدی خلج در دقیقه ۶۳ و امین پورعلی در دقیقه ۸۶ موفق به شکست تیم ایران جوان بوشهر شدند تا ۴۳ امتیازی شوند و در مقابل با تحمیل این شکست به بوشهری ها آنها را ۳۱ امتیازی نگه دارند تا به جمع تیم هایی که خطر سقوط تهدیدشان می کند، اضافه شوند.

استقلال اهواز۰ – بادران ۱؛ پیروزی برای نشان دادن توانایی

تیم بادران به سرمربیگری محمد ربیعی موفق شد با گل دقیقه ۴۳ سعید واسعی یک پیروزی دیگر را در جدول برای خود ثبت شده ببینید؛ اما آنها ۴۳ امتیازی شدند و امیدی برای صعود ندارند تا پیروزی مقابل تیم سقوط کرده استقلال اهواز در هفته های پایانی ضمانتی برای ادامه حضور کادر فنی این تیم در فصل آینده باشد.

راه آهن ۰ اکسین البرز ۰؛ تساوی در دیدار بی اهمیت

اکسین پیش از این دیدار ۴۱ امتیازی بود و با توجه به فاصله ۱۲ امتیاز با صدر جدول امید کمی برای صعود داشت. دیدار دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا تیم اکسین با یحیی گل محمدی دیگر امیدی برای صعود نداشته باشد و رویای حضور آنها در لیگ برتر به فصل آینده موکول شود. تیم راه آهن اما با این نتیجه شرایط غیرقابل پیش بینی در ۴ دیدار آینده پیش رو دارد و با ۳۳ امتیاز باید تمام تلاش خود را برای فاصله گرفتن از حریم سقوط به کار گیرد. اتفاق بد برای شاگردان سیروس دین محمدی در این هفته پیروزی فولاد یزد و فجرسپاسی بود که اختلاف آنها را با این تیم به عدد ۶ رساند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

9 دیدگاه ارسال شده است