وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

پایان نوار پیروزی‌ تیم‌های 6 امتیازی: توقف مدعیان لیگ دسته اول در هفته سوم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران در تعطیلات لیگ برتر با انجام چند مسابقه حساس ادامه یافت و تیم‌های صدرنشین با توقف مقابل حریفان 7 امتیازی شدند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش‌سه،  4 تیم گل‌گهرسیرجان، خونه به خونه بابل، سپیدرودرشت  و پارس جنوبیجم  امروز موفق به کسب 3 امتیاز بازی‌هایشان نشدند تا با 7 امتیاز صدرجدول را اشتراکی بین خود تقسیم کنند.

با هم مروری به نتایج این هفته لیگ دسته اول خواهیم داشت:

خونه به خونه بابل 2- 2 بادران تهران

گل ها: روح الله باقری، حسین کریمی(خونه به خونه بابل)- مصطفی نوروزی و مجتبی شیری(بادران تهران)

شاگردان میثاقیان در یک بازی سخت و نفس گیر موفق شدند با یک امتیاز شیرین بابل را ترک کنند. آنها که ابتدا با گل مجتبی شیری از روی نقطه پنالتی جلو افتاده بودند

در نیمه دوم دو بار دروازه خود را توسط روح الله باقری و حسین کریمی باز شده دیدند. در انتها پاس امین منوچهری به مصطفی نوروزی رسید و ضربه راه دور این بازیکن سابق نفت مسجد سلیمان برای دومین بار دروازه محسن فروزان را باز کرد تا شاگردان میثاقیان با یک امتیاز شیرین به تهران باز گردد.

راه آهن 2 – 0 مس رفسنجان

شاگردان مهدی پاشارزاده برابر مس رفسنجان اولین برد خود را به دست آوردند. گل های تیم راه آهن در این بازی را میلاد زنید پور و هادی شکوری دو بازیکن با تجربه این تیم به ثمر رساندند. با این برد راه آهن توانست در رده دهم قرار بگیرد و مس رفسنجان بدون امتیاز در کنار استقلال اهواز انتهای جدول است.

ایران جوان بوشهر 2- 2 نساجی مازندران

گل ها : امیر طهمورث، مهدی طاهری(ایرانجوان بوشهر)؛ محمد عباس زاده 2گل (نساجی مازندران)

بوشهری ها که در بازی ابتدایی برابر نفت مسجدسلیمان شکست سنگینی را متحمل شده بودند و در هفته دوم تنها یک تساوی به دست آورده بودند برای برد برابر نساجی مازندران به میدان رفتند و در همان ابتدای بازی توسط امیر طهمورثی به گل رسیدند اما محمد عباس زاده در نیمه دوم توانست دو بار دروازه بندری ها را باز کند و تیمش را پیش بیندازد. مهدی طاهری در اواخر بازی توانست بازی را به تساوی بکشاند. نساجی مازندران با این تساوی در رتبه یازدهم و ایرانجوان بوشهر در رتبه پانزدهم قرار گرفت.

اکسین البرز 3-0 استقلال اهواز

گل ها : امیر میربزرگی(2 گل)، شاهین شفیعی(اکسین البرز)

فیروز کریمی که روزگاری سرمربی استقلال اهواز بود این بار با تیم شهرش برابر تیم سابقش قرار گرفت و در نهایت موفق شد با نتیجه عالی 3-0 آبی های اهواز را با شکست به خانه باز گرداند. گل های شاهین شفیعی و امیرمیربزرگی (2 گل) را به ثمر رساندند تا با این برد اکسین البرز در رده پنجم قراربگیرند. استقلال اهواز نیز سومین شکست متوالی خودش را متحمل شد و در انتهای جدول قرار گرفت.

نفت مسجدسلیمان 2 – صفر فجرسپاسی شیراز

گل ها: عرفان پورافراز – رضا جباری

تیم نفت مسجد سلیمان بدون سهراب بختیاری زاده توانست دومین پیروزی خانگی خود را جشن بگیرد. نفتی های مسجدسلیمان با گل های رضا جباری و عرفان پور افراز توانستند فجر سپاسی را با شکست بدرقه کنند. البته در ثانیه های پایانی فجر سپاسی یک پنالتی از دست داد تا حداقل شانس برای کم کردن اختلاف را از دست بدهد.نفت مسجدسلیمان با این برد موفق شد تا رده ششم جدول را مال خود کند و فجر سپاسی به رده شانزدهم سقوط کرد.

سپید رود رشت 0 – 0 خیبر خرم آباد

شاگردان علی نظرمحمدی که با 6 امتیاز از دو بازی به دنبال صدرنشینی بودند، امروز در سد خیبرخرم آباد گیر افتادند و در خانه  نتیجه‌ای بهتر از بدون گل نصیبشان نشد.

این نتیجه مشابه نتیجه ملوان در دیدار با فولادیزد بود. جالب اینکه دو تیم گیلانی لیگ دسته اول هفته آینده دربی حساس این استان را برگزار خواهند کرد و شاید به همین دلیل با احتیاط به مصاف حریفان خود رفتند. سپید رود رشت با این تساوی در رده سوم به دلیل تفاضل گل قرار گرفت و خیبر خرم آباد چهاردهم شد.

مس کرمان صفر – گل گهر سیرجان صفر

بگوویچ که به عادت همیشگی خود لیگ را عالی آغاز کرده بود و با دو پیروزی با گل‌گهر در صدر جدول حضور داشت  به دنبال این بود که خیلی زود مس تحت هدایت منصور ابراهیم زاده را به دردسر بیندازد اما در نهایت این بازی بدون گل به اتمام رسید .با این مساوی گل گهر که می توانست یکه تاز لیگ باشد ، صدر را با خونه به خونه و پار جم شریک شد . مس کرمان هم سه امتیاز از سه بازی گرفته که نتیجه خوبی برای منصور ابراهیم زاده محسوب نمی شود .

آلومینیوم اراک صفر ـ صفر پارس جم جنوبی

دیدار دو تیم با پشتوانه لیگ دسته اول با مربی‌های نامدارشان با تساوی بدون گل به پایان رسید تا پارس جنوبی جم شانس صدرنشینی را از دست بدهد. در این مسابقه که در اراک برگزار شد زور شاگردان داود مهابادی و مهدی تارتار به هم نرسید تا پارس جم در رده سوم با آلومینیوم در رده هفتم جدول قرار بگیرند. پارس جنوبیجم بازی بهتری نسبت آلومینیوم از خود نشان داد اما نتوانست مزد بازی خوبش را بگیرد.

فولاد یزد 0 –0 ملوان

ملوان بندر انزلی با محمد مایلی کهن قصد شکست ندارند، انها در سومین نبرد خود یک امتیاز خوب از یزد به ارمغان آوردند و جز تیم هایی هستند که بدون باخت هستند. با این تساوی ملوان در رده هفتم قرار گرفت و فولاد یزد نیز سیزدهم جدول قرار گرفت. ملوان در هفته آینده باید ال گیلانو را با سپید رود رشت برگزار کند که جدالی حساس برای مایلی کهن خواهد بود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.