وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود یک – راه آهن صفر: سپید لیگ برتر / صدرنشین نوروزی

در نهایت این سرخ پوشان بودند که موفق شدند با پیروزی بر راه آهن سال کهنه را با صدرنشینی به پایان برسانند و در فاصله ۶ هفته تا پایان بازی های شانس نخست صعود باقی بمانند.

سپیدرود ۱ (دقیقه ۴۶ پویا نزهتی) – ۰ راه آهن

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول آزادگان – دوشنبه بیست و سوم اسفند ماه

ساعت ۱۵:۰۰ – ورزشگاه دکتر عضدی رشت

هوا: ابری

تماشاگر: بیش از ۸۰۰۰ نفر

نتیجه بازی رفت: راه آهن ۰ – ۰ سپیدرود

داور وسط: مجید محمدی

کمک داوران: مهرداد نجفی ، حمید کاوندی

داور چهارم: جواد بیگدلی

کارت زرد:

محمد رستمی دقیقه ۴۶،هادی تامینی دقیقه ۴۵+۲ (سپیدرود) – واحد محبتی دقیقه ۱۰، محسن بیاتی نیا دقیقه ۱۹، مهران جمشیدی دقیقه ۴۵+۲ (راه آهن)

ترکیب سپیدرود رشت:

سید محمد حسینی، هادی تامینی، محمدرضا الماسخاله، هادی موسوی (از دقیقه ۶۸ میثم تهی دست)، شایان مصلح، محمد رستمی، میثم فردوسی، محمدرضا مهدوی (از دقیقه ۸۰ سید محمد میری)، پویا نزهتی، میلاد قربان زاده، سهیل حق شناس (از دقیقه ۷۷ محمد دادرسی).

سرمربی: علی نظر محمدی.

ترکیب راه آهن تهران:

وحید عزیزی، بهمن شیروانی، اتابک نمازی، حکمت فولادپور، هادی ایمانی، محمد شاه محمدی، واحد محبتی، سیامک درگاهی (از دقیقه ۸۴ کریم زاده)، سجاد جوادی (از دقیقه ۸۸ علی امین الرعایایی)، مهران جمشیدی، محسن بیاتی نیا(از دقیقه ۵۳ محمد محمدیان).

سرمربی: سیروس دین محمدی.

شرح بازی:

سرخ پوشان می خواهند سال را با پیروزی تمام کنند و برای این امر ده ها دلیل محکم و محکمه پسند دارند. سپیدرود می خواهد با پیروزی بر دیگر تیم ریشه دار فوتبال ایران، هم به هواداران پرشمارش پیشاپیش عیدی دهند، هم رکورد بیش از دو سال نباختن را در خانه حفظ نماید، هم سال کهنه را با صدر نشینی به پایان برساند و ۱۳۹۶ را با صدرنشینی آغاز نمایند و از همه مهتر در فاصله شش هفته به پایان لیگ امید نخست صعود به لیگ برتر باقی بماند.

در سوی دیگر راه آهنی ها که با مشکلات حاشیه ای بسیاری دست و پا می زنند خطر سقوط خیلی آنها را تهدید نمی کنند و تنها برای حیثیت فوتبال بازی می کنند و بس.

نیمه نخست:

نیمه نخست را باید به صورت کامل به نام میزبان ثبت کرد که اگر بدشانسی پویا نزهتی و سهیل حق شناس نبود سپیدرود می توانست خیلی زودتر از دقایق پایانی نیمه به گل برتری دست یابد.

هر چند که یک موقعیت تک به تک را راه آهنی ها از دست دادند که تیزهوشی سید محمد حسینی مانع سقوط دروازه ارتش سرخ شد.

در نهایت سپیدرود موفق شد تا در واپسین دقایق بازی گل برتری را به ثمر برساند و با پیروزی راهی رختکن شود.

نیمه دوم:

دو تیم نیمه دوم را بدون تغییر آغاز کردند.

سپیدرود نیمه دوم را توفانی آغاز کرد و در دقیقه ۶۱ شوت سرکش مهدوی به تیر عموی دروازه اصابت کرد و توپ ریباندی بر روی تعارف حق شناس و نزهتی به سادگی و در حالی که درپازه خالی بود از دست رفت.

در نهایت این سرخ پوشان بودند که موفق شدند با پیروزی بر راه آهن سال کهنه را با صدرنشینی به پایان برسانند و در فاصله ۶ هفته تا پایان بازی های شانس نخست صعود باقی بمانند.

شرح گل:

سپیدرود ۱-۰ راه آهن: پاس بیرون پای مواج سهیل حق شناس داخل محوطه ی شش قدم در موقعیتی کم نظیر به پویا نزهتی رسید تا نزهتی برای گلزنی ساده ترین کار دنیا را در پیشرو داشته باشد.

اتفاقات ویژه:

۱- جنجال پایان نیمه دوم که از سوی راه آهنی ها و بیهوده به راه افتاد، موجب شد تا جو ورزشگاه تا دقایقی ملتهب شود که در نهایت ختم به خیر شد.

۲- تشویق های بی امان و متحد الشکل حدود ده هزار سپیدرودی در حالی که چراغ های گوشی هایشان را روشن کرده بود جو و فضای دلپذیری برای سپیدرود و خوفناکی برای مهمان به ارمغان آورده بود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

9 دیدگاه ارسال شده است

  • پدرام گفت:

    آقا را آهن رو میبینید داره با چه جون و دلی از دروازش دفاع میکنه!این همون تیمی نیست که هفته پیش مقابل پارس چندتا بازیکنش قبل بازی ساکشون بستند و بازی نکردند؟!الان بخاطر چندثانیه دیر سوت زدن داور که طبیعی هم هست و میشه وقت اضافه بازم وقت اضافه داشته باشه چه جنجالی به پا میکنن!انگار نه انگار که نه کاندیدای صعود هستن نه سقوط.چرا همه اینقد جلو سپیدرود شاخ میشن؟

  • دختر سپیدرودی گفت:

    خدارو شکر.سال جدید به همه رشتیها مبارک.موفق و موید باشید

  • ایران46 گفت:

    نمیدونم چه جریانی هست که تیم های جلو پارس و گل گهر یا بی انگیزه هستند و تمرین نمیکنند یا بازیکن تعطیل میکنه میره.و بازی های این ۲تیم بعد بقیه تیم ها شروع میشه و این هفته های آخر که امتیاز گرفتن اینقد سخت شده چه تو خونه و چه بیرون خونه دارن چپ و راست میبرن!!!الان گل گهر رسید۱امتیازی ما پارس هم ۱بازی عقب افتاده خونه داره ۲۸اسفند و امیدوارم نبره تا صدر بمونیم

  • وحید گفت:

    دلیلش تبانی احتمالی هست
    در ادامه بازی های سختی داریم. امیدواریم سپیدرود صعود کند

  • سیمبر گفت:

    ماشااالله قهرمان میتونستیم بیشترگل بزنیم تاخدای نکرده مشکلی ازنظرتعدادگل زده پیش نیادهرتیمی درمقابل سپیدرودشیرمیشه اتوبوسی داشتنددفاع میکردندزنده بادقهرمان زنده بادتماشاگران فهیم سپیدرود

  • omid گفت:

    تازه کار ما شروع شد باید حتما تو مجد سلیمان هم ببریم بچه ها یا علی

  • فرهاد گفت:

    درود
    تبریک بابت این برد شیرین، امروز به واقع همه استرس داشتند از تماشاگر گرفته تا بازیکن، علت اصلی پاسهای اشتباه بازیکنان سپیدرود همین استرس بیش از اندازه بود. وگرنه راه آهن تیمی نبود که در برابر سپیدرود بتواند مقاومت کند و اگر بازیکنان سپیدرود استرس نداشتند و خودشان بودند امروز راه آهن گلباران می شد.
    در هر صورت فعلا” صدر نشین هستیم باید ببینیم پارس جنوبی این هفته با مسجد سلیمان چه می کند.
    دوستان هم یادشان باشد هیچ تیمی را دستکم نگیرند. در برابر هیچ تیمی از پیش برنده نیستسم. باید تلاش کرد و نتیجه گرفت. تلاش در زمین، می تواند نتیجه بخش باشد. دهم فروردین ما باید با مسجد سلیمان بازی کنیم. یک نتیجه مساوی هم کفایت می کند اگر ببریم که عالی است. برای برد سپیدرود دعا کنیم.

  • omid گفت:

    اقا فرهاد از شما بعیده کجاش مساوی کفایت میکند ما مساوی کنیم پارس ببره فجر رو گل گهر ببره خیبر رو ملوانم میبره اهواز رو بیایم سوم جدول؟! فراموش کردی با خود گل گهر هم اونجا بازی داریم؟ ۶ بازی داریم قطعا برای صعود دست کم ۱۳ ۱۴ امتیاز لازمیم دیگه این مقطع فصل بیرون وداخل نداره قفط باید برای برد بری

  • پویا گفت:

    جدول خیلی اعصاب خورد کنه امتیازا نزدیکه.باید یجوری اخلاف امتیاز بره بالا