وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

اتفاقات عجیب در مسابقه فولاد – سپیدرود: مربیان فولاد هوادار را کتک زدند!

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – زمین چمن مجتمع ورزشی صنایع فولاد اهواز عصر روز یکشنبه شاهد صحنه‌های زشتی بود و در جریان دیدار تیم های فولادنوین اهواز و سپیدرود رشت از مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور، مربیان تیم فولاد خوزستان با دو هوادار این تیم درگیری فیزیکی پیدا کرده‌اند و کار به مداخله نیروی انتظامی کشیده شده است.

در همین راستا، یک هوادار تیم فولاد که از سوی مربیان فولاد خوزستان مورد حمله قرار گرفته، ماجرای درگیری عصر امروز را شرح داده و گفته از آنجا که چند روز پیش در بین تماشاگران تجمع کننده مقابل ورزشگاه فولاد بودیم، مربیان تیم فولاد به ما حمله کردند.

هوادار تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: داشتیم به سمت ماشینمان می‌رفتیم که ناگهان نناد نیکولیچ و دستیار دیگر اسکوچیچ به سمت ما حمله کردند.

هادی جلالی، هوادار تیم فولاد که با دستیاران اسکوچیچ درگیری فیزیکی پیدا کرده بود، در این باره گفت: من و چند نفر دیگر از هواداران قدیمی فولاد هستیم که همه ما را می‌شناسند. همان هایی هستیم که چند روز گذشته تجمع کردیم اما امروز اصلاً کاری به کار کسی نداشتیم. وقتی بازی تمام شد، داشتیم به سمت ماشینمان می‌رفتیم که ناگهان نیکولیچ و دستیار دیگر اسکوچیچ به سمت ما حمله کردند.

وی افزود: به زبان خود حرف می‌زدند و نفهمیدم که چه می‌گفتند اما ما را به باد کتک گرفتند. پس از آن بختیاری‌زاده هم به جمعشان اضافه شد و در حالی که کاهکش ما را جدا کرده بود شروع کرد به داد زدن و تهدید کردن ما. گویا چند روز پیش هم که تجمع کرده بودیم، آقایان به آدم هایشان زنگ زده بودند اما 15 دقیقه دیر رسیدند و ما رفته بودیم وگرنه یک درگیری شدید رخ می‌داد.

این هوادار فولاد در خاتمه گفته است: کاهکش از ما خواست که برویم و چیزی نگوییم. او گفت فردا بازی داریم برای تیم حاشیه درست نکنید. سرپرست تیم بود که ما را نجات داد وگرنه نمی‌دانم چه بلایی سرمان می‌آمد.

این حرکت عجیب در حالی از سوی اعضای کادر فنی فولاد خوزستان رخ داده که این تیم در آستانه بازی مقابل استقلال اهواز قرار دارد و مشخص نبوده کمک مربیان کروات تیم فولاد به چه منظوری شروع کننده درگیری عصر امروز بودند. دعوایی که شدت آن باعث مداخله نیروهای انتظامی شد.

پیش قدم گذاشتن کمک مربیان فولاد خوزستان برای ایجاد دیگری در شب پیش از بازی مقابل استقلال اهواز، علامت های سئوال بزرگی را به جای می‌گذارد و مشخص نیست کمک مربیان فولاد چرا به سمت هوادار این تیم رفته و زمینه آغاز یک درگیری بزرگ را فراهم کرده‌اند؟!

این درگیری در حالی رخ داده که دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد خوزستان در محل حضور داشته و همه ماجرا را به چشم دیده است. شاید او بهتر از هر شخص دیگری می‌داند که حرکت امروز دستیارانش به هیچ عنوان قابل دفاع نبوده است.

بهرحال باید منتظر توضیحات باشگاه فولاد خوزستان در رابطه با درگیری عصر یکشنبه مربیان فولاد با دو هوادار این تیم باشیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

12 دیدگاه ارسال شده است

  • اشکان غایبی ساسانی/سال۱۰۳۳رشتی/Www.nasha.blogfa.com گفت:

    خب این خبر الان به ما چه ربطی داره؟
    خوبه منم خبر بزارم یه زن ۶۳ ساله در کوبا پنج قلو زایید؟
    خب اخه چیزی که به ما ربط نداره چرا میزارید؟

  • مهیار ج. گفت:

    آقای اشکان غایبی؛
    اگه از مطالب راضی نیستی لطفاً به این سایت سر نزن و اخبار رو از منابع دیگه دنبال کن.
    نمیدونم چرا هر وقت کامنت های تو رو میبینم حالم از هرچی کامنت گذاشتن و نظر دادن بهم میخوره.

  • omid گفت:

    با این نتایج احتمالا جای داماش و سپیدرود سال دیگه عوض میشه این چه وضعشه نه بیرون نه داخل نمیبره

  • گروه۱۶نفره ی علمی و فرهنگی و ادبی و تاریخی و ورزشی «افرا» به مدیریت اشکان غایبی ساسانی پراکنده در رشت٬تهران٬تبریز٬اصفهان و اهواز گفت:

    چه جالب.دقیقا این نوع ادبیات شما رو بارها و بارها دیدم اما ابن بار با نام مهیار

  • ... گفت:

    نظر مهیار ج. با تکرار 1000 لایک

  • گروه۱۶نفره ی علمی و فرهنگی و ادبی و تاریخی و ورزشی «افرا» به مدیریت اشکان غایبی ساسانی پراکنده در رشت٬تهران٬تبریز٬اصفهان و اهواز/هر چه مخال گفت:

    دوستان اکتون زمان یکی شدن است نه مخالفت کردن

  • فرهادسپيدرود گفت:

    ابرار مهيار من هم همين حس رو كه از ديدن نظرات بيخود بهت دست ميده رو دارم…مرگ بر افتاب پرست باد به پرچم…داش مهيار لايك داري 1000000

  • فرهادسپيدرود گفت:

    اشكانك خودت با 4 نام كاربري مياي اينجا و چرندياتت رو تاييد ميكني فكر كردي بقيه هم مثل تو هستن؟؟!!!كلا حال بهم زن هستي..

  • سعید رشتی گفت:

    دوستان این سایت مدیر نداره این بچه رو بندازه بیرون به گند کشیده ساینو البته اسباب خنده رو هم فراهم کرده اقای عصر یخبندان

  • نیما آبرار گفت:

    خدایا انسانهای توهمی را شفا بده بخصوص دبیر کل رو ساسانی

  • علی گفت:

    خوب معلومه اینجور ادمها کی ها هستن!! در غالب هوادار سپیدرود و داماش به این سایتها سر میزنن و جو اتحاد و همدلی رو با عناوین مختلف بهم میزنن.

  • فرهادسپيدرود گفت:

    مرگ بر افتاب پرست تفرقه افكن