وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

احتمال کسر شش امتیاز از تیم استقلال خوزستان / بازیکنان سابق سرخابی در تمرین سپیدرود

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم فوتبال استقلال خوزستان بابت شکایت هافبک برزیلی سابق خود با خطر کسر امتیاز رو به رو شده است.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از فارس، باشگاه استقلال با شکایت دیوید ساکونی که برای فصل ۹۵-۹۶ جذب شده بود از باشگاه استقلال خوزستان به فیفا شکایت کرده و حکم قطعی این بازیکن طی چند روز آینده صادر می‌شود.

باشگاه استقلال خوزستان اگر مبلغ جریمه ۱۹۲ هزار دلاری این بازیکن را پرداخت نکند با کسر امتیاز مواجه می‌شود و حکم این بازیکن اجرا می‌شود.

این اتفاق در حالی رقم خورده که این بازیکن چند هفته بیشتر در کنار استقلال خوزستان نبود و در این شرایط این تیم را با چنین مشکل بزرگی رو به رو کرده است.

بازیکنان سابق سرخابی در تمرین سپیدرود

آرش افشین و بابک حاتمی از فردا در تمرین سپیدرود حضور پیدا خواهند کرد.

بابک حاتمی مدافع ۳۲ ساله راست سابق پرسپولیس و گسترش فولاد و پدیده مشهد که در فصل جاری در آستانه توافق با نفت آبادان و پدیده مشهد بود ولی به توافق نرسیده بود و آرش افشین مهاجم ۲۹ ساله سابق فولاد و استقلال تهران و سپاهان و استقلال خوزستان از صبح فردا (چهارشنبه) در تمرین سپیدرود شرکت خواهند کرد.

در صورت تائید علی کریمی از وضعیت این دو بازیکن، آنها به سپیدرود ملحق خواهند شد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • اشکان غایبی ساسانی/رشتی های مقیم تهران/رشت+انزلی/گیل+تالش+مازندران/داماش+سپیدرود+ملوان+چوکا+نساجی/ آیدی @ashkangsasani گفت:

    از عموم گیلانی های مقیم تهران خواهشمندم روز پنجشنبه ۱۲ مهر ساعت ۱۴/۴۵در ورزشگاه عطر سیب باقر شهر برای حمایت از داماش حضور بهم رسانند