وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

زلزله در فوتبال خوزستان: پورموسوی و ویسی رفتند / مرزبان در مسجد سلیمان، فولاد روی هوا

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – قرارداد سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بعدازظهر امروز به امضا رسید.

علیرضا مرزبان سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بعدازظهر امروز در این شهر حضور یافت و قراردادش را به‌صورت رسمی را با این تیم به امضا رساند تا در ادامه لیگ هجدهم هدایت زردپوشان را به‌عهده داشته باشد.

سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: هم ما و هم استقلال بحران‌زده هستیم اما می‌خواهیم در اولین بازی به هوادارانمان کادو بدهیم.

علیرضا مرزبان که با مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان برای هدایت این تیم به توافق رسیده در این خصوص به رادیو ورزش گفت: صبح امروز راهی اهواز می‌شوم تا از آنجا به مسجدسلیمان بروم. با صحبت‌هایی که با مسئولان این تیم داشتم تلاش خواهیم کرد تا وضعیت نفت مسجدسلیمان را بهتر کنیم هرچند که وضعیت فعلی تیم خوب نیست و نتایج خوبی نگرفته‌اند اما امیدواریم که کارها خوب پیش برود و باید ببینیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

وی درباره اینکه گفته می‌شود این تیم مشکلات مالی دارد افزود: به هر حال مسائلی وجود دارد که ما باید آن را درون خودمان حل کنیم اما در وهله اول باید تلاش کنیم تا تیم را از نظر روحی ـ روانی به آمادگی برسانیم؛ چراکه مشکلاتی در این زمینه وجود دارد.

مرزبان افزود: نفت مسجدسلیمان هواداران پرشوری دارد و از این تیم حمایت بسیار خوبی می‌کنند. امیدوار هستیم که با کمک هواداران بتوانیم وضعیت تیم را بهتر کنیم و در جدول خودمان را بالاتر بکشیم.

وی درباره بازی با استقلال که اولین بازی نفت مسجدسلیمان بعد از تعطیلی لیگ خواهد بود، تصریح کرد: قطعاً کار سختی پیش روی ماست اما نه فقط برای ما، بلکه برای همه تیم‌ها کار سخت است.

البته استقلال هم مثل ما نتایج خوبی نگرفته و به شخصه انتظار بیشتری از استقلال داشتم. معتقدم که تیم استقلال هم مثل ما دچار بحران است و کار هر دو تیم سخت خواهد بود اما ما می‌خواهیم در این بازی کادوی خوبی به هوادارانمان بدهیم.

عکس/امضای قرارداد سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان

باشگاه فولاد خوزستان با پورموسوی قطع همکاری کرد

هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان با تشکیل جلسه‌ای بر اتمام همکاری این باشگاه با آقای سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم بزرگسالان این باشگاه رأی داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، بعد از ظهر امروز جلسه‌ای به منظور بررسی عملکرد تیم فولاد خوزستان توسط اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان برگزار شد و طی آن با توجه به اهداف از پیش تعیین شده برای تیم فولاد خوزستان در هجدهمین دوره از رقابت های لیگ برتر، تصمیم بر ایجاد تغییرات در راس کادر فنی این تیم اتخاذ گردید و بدین منظور پایان همکاری با سید سیروس پور موسوی سرمربی محترم تیم فولاد خوزستان اعلام گردید.

در این جلسه همچنین مقرر گردید با توجه به زمان لازم برای بررسی گزینه های موجود جهت در اختیار قرار گرفتن سکان سرمربیگری تیم فولاد خوزستان، ایلی استان مربی رومانیایی تیم فولاد به صورت موقت هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

باشگاه فولاد خوزستان طی روزهای آینده سرمربی جدید این تیم را انتخاب و معرفی خواهد کرد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خوزستان اسپورت، تیم فولاد خوزستان که هجدهمین دوره لیگ برتر را با هدف‌گذاری کسب عنوان قهرمانی آغاز کرده بود، در شش هفته ابتدایی این مسابقات بسیار پایین‌تر از سطح انتظارات ظاهر شد و به رده‌ی نهم جدول رده‌بندی سقوط کرد.

نمایش ناامید کننده‌ی فولادی‌ها در لیگ هجدهم، هیئت مدیره‌ی باشگاه فولاد خوزستان را به واکنش واداشت و پس از برگزاری جلساتی به همکاری ۱۵ ماهه با سیروس پورموسوی پایان داد تا این مربی پس از ۳۷ مسابقه رسمی از سمت سرمربیگری فولاد برکنار شود.

هدایت تمرینات تیم فولاد خوزستان موقتاً به ایلی استان دستیار رومانیایی پورموسوی سپرده شده تا هیئت مدیره‌ی باشگاه فولاد جلسات جدیدی با موضوع بررسی گزینه‌های سرمربیگری این تیم برگزار کند و سکان هدایت سرخ‌پوشان جنوبی در روزهای آینده تحویل سرمربی جدید شود.

از ساعات ابتدایی پس از برکناری پورموسوی، اسامی مربیان مختلفی به‌عنوان گزینه‌های احتمالی سرمربیگری فولاد خوزستان در فضای مجازی مطرح شده است که این اسامی حالت گمانه‌زنی داشته و مسئولان باشگاه فولاد هنوز در خصوص سرمربی بعدی این تیم اظهارنظر رسمی نکرده‌اند.

با این حال، اکثریت قریب به اتفاق هواداران فولاد خوزستان، از بین گزینه‌های ایرانی که اسامی آن‌ها در فضای مجازی مطرح شده، بیشترین تمایل را به سمت حسین فرکی و عبدالله ویسی نشان داده‌اند. این ۲ مربی که سابقه قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه دارند، سابقه‌ فعالیت در باشگاه فولاد را هم داشته‌اند و به واسطه‌ی ۲ جام قهرمانی لیگ برتر که برای فوتبال خوزستان به ارمغان آورده‌اند، مورد اقبال عمومی در این استان قرار گرفته‌اند.

بخشی از هواداران فولاد خوزستان نیز بر این باور هستند که در صورت تمایل باشگاه به استخدام مربی خارجی، باید یک مربی صاحب رزومه و کارنامه‌دار خارجی برای هدایت فولاد انتخاب شود که علیرغم نداشتن شناخت کافی از لیگ ایران، بتواند با شرایط موجود کنار بیاید و از نظر فنی اثرگذار باشد.

صرف نظر از اینکه اسامی چه گزینه‌هایی روی میز هیئت مدیره‌ی باشگاه فولاد خوزستان قرار خواهد گرفت، باید در نظر داشت که سرمربی بعدی فولاد هدایت تیمی را عهده‌دار می‌شود که با تفکرات سرمربی قبلی بسته شده، در برخی از پست‌ها بازیکنان مناسبی جذب نکرده، در رده نهم جدول قرار گرفته و البته بدلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، با محدودیت در زمینه جذب بازیکن تا نیم‌فصل مواجه است.

این موارد مهم باعث می‌شود که سرمربی بعدی فولاد خوزستان روزهای سختی در پیش داشته باشد و در چنین فضایی باید یک تیم بحران زده را از نیمه‌ی پایین جدول رده‌بندی به سمت رده‌های بالای جدول سوق دهد.

باید به انتظار نشست و دید هیئت مدیره‌ی فولاد خوزستان مأموریت خارج کردن این تیم پرطرفدار جنوبی از این شرایط بحرانی را به کدام مربی خواهد سپرد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.