وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود – پارس؛ رفقای قدیمی در شرایط متفاوت / غیبت تارتار در کنفرانس پیش بازی

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم در حالی در هفته ی یازدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند که سرخپوشان رشتی اوضاع خوبی در جدول ندارند و از ۱۰ دیدار قبلی خود در لیگ برتر تنها سه امتیاز کسب کرده و هیچ بردی نداشته اند.

اما شاگردان تارتار در تیم پارس جنوبی عملکرد بهتری داشته اند و با کسب ۱۳ امتیاز در رتبه هشتم قرار دارند. تیم های پارس جنوبی جم و سپیدرود در فصل گذشته ی رقابت های لیگ برتر ۲ بار به مصاف هم رفته اند که سهم هر کدام از تیم ها یک پیروزی بوده است.

شاگردان مهدی تارتار که اکنون با کسب ۳ برد، ۴ تساوی و ۳ شکست ۱۳ امتیازی هستند و در جایگاه هشتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته اند برای کسب پیروزی امروز به رشت می روند.

پارس جنوبی جم در هفته نهم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان اولین پیروزی بیرون از خانه را با نتیجه دو بر صفر جشن گرفت و حالا امیدوار است در رشت بتواند تیم سپیدرود را شکست دهد و دومین برد خارج از خانه برای زردپوشان حاصل شود.

دیدار سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم ساعت ۱۵:۳۰ روز جمعه در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار می شود.

غیبت تارتار و کریمی در نشست خبری پیش از بازی سپیدرود و پارس جم

مهدی تارتار و علی کریمی در نشست خبری پیش از بازی سپیدرود و پارس جم شرکت نمی کنند.

قرار بود نشست خبری پیش از بازی مربیان تیم های سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم ساعت ۱۲:۳۰ امروز (پنجشنبه) در مجموعه ورزشی دکتر عضدی رشت برگزار شود، اما به دلیل ساعت پرواز اعضای تیم پارس جنوبی، مهدی تارتار به نشست خبری نمی رسد.

به این ترتیب، تنها علیرضا امامی فر در نشست خبری شرکت خواهد کرد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 19 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.