وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

اتفاق ویژه – بازگشت صادقیان به سپیدرود

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – پیام صادقیان یکی از خریدهای نیم فصل علی کریمی برای سپیدرود رشت بود. هافبکی که تنها سه بازی به عنوان یار تعویضی پیراهن این تیم را بر تن کرد و عملکرد متوسطی را از خود به جا گذاشت.

بعد از باخت مقابل پدیده و جدایی علی کریمی از این تیم پیام صادقیان هم دیگر بر سر تمرینات حاضر نشد و در بازی مقابل استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان غیبت داشت.

موضوعی که برای او وجود داشت این بود که بندی در قرارداد این بازیکن ذکر شد که در صورت عدم حضور علی کریمی در این تیم، صادقیان می تواند به صورت یک طرفه قرارداد خود با سپیدرود را فسخ کند.

اما حالا خبر می‌رسد که حضور نادر دست‌نشان باعث شده نظر صادقیان بازگردد و به همین دلیل درخواستی برای بازگشت او به تمرینات و تیم سپیدرود مطرح شده است.

گویا قرار است این هافبک خوش تکنیک و سابق باشگاه پرسپولیس بعد از بازی با این تیم که روز شنبه برگزار می شود به رشت بازگشته و تمرینات خود را زیر نظر سرمربی جدید سپیدرود ادامه دهد.

هافبک سپیدرود پس از باخت تیمش مقابل پدیده و جدایی علی کریمی او هم به شکل خودجوش تمرینات را ترک کرد و پس از غیبت در دو دیدار مقابل استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان، قرار است که پس از بازی تیمش مقابل پرسپولیس از بازی بعدی در ترکیب تیمش قرار بگیرد.

دلیل ترک صادقیان از سپیدرود این بوده است که در قرارداد او ذکر شده که اگر کریمی از هدایت این تیم کنار برود او هم می‌تواند به صورت یک‌طرفه قراردادش را فسخ کند.

اما با آمدن نادر دست نشان گفته می‌شود که این سرمربی این هافبک را فراخوانده و خواستار این شده است که باشگاه او را به تیم بازگرداند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + هفده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.