وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

انتقاد ایران ورزشی از داور سپیدرود-پارس: دو پنالتی سپیدرود برف بود و آب شد

ایران ورزشی آنلاین

سپیدرود و پارس جم جنوبی به تساوی بدون گل رسیدند. سپیدرود در صورت پیروزی در بازی معوقه مقابل فجر دوباره از ملوان سبقت می‌گیرد و به صدر برمی‌گردد.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – امروز از بازی‌های هفته بیست و سوم لیگ یک، سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم در ورزشگاه عضدی به تساوی صفر – صفر رسیدند.

با توجه به اینکه هر دو تیم ۳۹ امتیازی بودند و رتبه های دوم و سوم را پس از ملوان ۴۰ امتیازی در اختیار داشتند، این فرصت برای آنها فراهم بود تا با پیروزی به صدر جدول برسند که این اتفاق رخ نداد. سپیدرود در دقیقه ۸۸ با اخراج هادی تامینی ۱۰ نفره به کار خود پایان داد و از کسب پیروزی بازماند تا فرصت رسیدن به صدر در خانه را از دست بدهد.

با این نتیجه تیم سپیدرود رشت با گذشت نزدیک به ۲ سال هنوز در خانه نتیجه را واگذار نکرده و پارس جنوبی جم نیز هفته هاست شکست را تجربه نکرده است. امروز در رشت سپیدرودی‌ها حق داشتند به داوری معترض باشند. دو پنالتی سپیدرود انگار برف بود و آب شد. یاسر همرنگ قضاوت بحث‌برانگیزی را در رشت نمایش داد.

تساوی دو تیم باعث ۴۰ امتیازی شدن آنها در جدول رده بندی شد تا هم چنان سپیدرود به عنوان تیم دوم و پارس جنوبی جم به عنوان تیم سوم با امیدواری به روزهای آینده نگاه کنند.

البته سپیدرود یک دیدار معوقه با تیم فجرسپاسی شیراز را پیش روی خود می‌بیند و کسب پیروزی در آن دیدار می‌تواند سپیدرود رشت را به صدر جدول برساند. علی نظرمحمدی در سپیدرود عملکردی فوق‌العاده داشته و با پیروزی مقابل فجر که احتمالش زیاد است، تیمش را به صدر برمی‌گرداند.

فراموش نکنیم که سپیدرود با بحران‌های مالی و مدیریتی مواجه است و با دست خالی یکی از باثبات‌ترین تیم‌های لیگ یک بوده و نتایج خیره‌کننده‌ای گرفته است.

اتفاق جالب در رشت: تماشاگران سپیدرود برف پارو کردند

مسئولان استانی در گیلان اما خودشان را به ندیدن و نشنیدن زده‌اند. انگار نه انگار که سپیدرود این همه اشتیاق و عشق را جذب کرده است.

بارش سنگین برف در رشت، ورزشگاه دکتر عضدی را سفیدپوش کرده بود اما هیأت فوتبال گیلان پیش‌تر با پوشش زمین کاری کرد که به زمین آسیب نرسد و جالب اینکه تماشاگران سپیدرود بعد از فراخوان هیأت فوتبال به ورزشگاه عضدی رفتند تا برف را پارو کنند و سپس به تماشای بازی تیم محبوب‌شان بنشینند. امروز سپیدرود در رشت میزبان پارس جم جنوبی است و این بازی شبیه یک فینال در لیگ یک برگزار می‌شود.

تیم‌های پرشماری در لیگ برتر با سرمایه‌گذاری آنچنانی آرزو دارند که تماشاگران را روی سکوهای خود ببینند اما در فوتبال رشت تماشاگران برف ورزشگاه را پارو می‌کنند تا تیم محبوب‌شان بازی کند. تماشاگران پرشمار سپیدرود دیروز روی سکوهای ورزشگاه عضدی در حالی بازی را تماشا کردند که جایی برای نشستن نداشتند و صندلی‌ها پر از برف بود.

در یک روز غیر تعطیل، آن هم اولین روز کاری در هفته، ورزشگاه عضدی رشت پر از تماشاگر است. مسئولان استانی در گیلان اما خودشان را به ندیدن و نشنیدن زده‌اند. انگار نه انگار که سپیدرود این همه اشتیاق و عشق را جذب کرده است. انگار نه انگار. سپیدرود همچنان در اوج بحران‌های مالی برای صعود به لیگ برتر می‌جنگد.

ورزشگاه عضدی، پوشیده از برف
تلاش تماشاگران سپیدرود
ورزشگاه آماده بازی شد

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

5 دیدگاه ارسال شده است

  • شجاع گفت:

    خواستن توانستن است مردم اراده کردن شد. قابل توجه مسئولین ورزش گیلان

  • فراز گفت:

    یه حالت پدر کشتگی خاصی داشت این داور.
    انگار عقده ای مشکلی چیزی داشت.
    امروز فهمیدم گیلانی بوده.
    شاید فکر می کرد ما دشمنش بودیم.
    شایدم عقده ی تیمی از رشت و داشت.
    کاش می دونست:
    این تیم ، متعلق به تمام شهرهای استان گیلانه.
    دوستای قائم شهریم و دوست بوشهریم که به ترتیب طرفدار نساجی و ایرانجوان هستن، این تیمو به عنوان پرطرفدارترین تیم گیلان و پر قدمت ترین تیم این استان میشناسن و وقتی در موردش صحبت می کردن، با یه احترام خاصی حرف می زدن ..
    و این احترامو ما هواداران و عاشقای سپیدرود بهش دادیم.
    همینطور نسل های گذشته ی ما و آینده ی ما.
    کاش این داوری که شنیدم اصالتا گیلک بوده، یکم نمی خوام بگم بیشتر، حداقل به اندازه ی همون ۲ تا رفیقم واسه سپیدرود احترام قائل میشد و اینطوری مثل یه تیم عربی بهش نگاه نمی کرد…
    حتی اگه پیش خودش ، طرفدار و سینه چاک تیمی غیر از سپیدرود تو گیلان بوده باشه …

  • داماش و سپیدرود گفت:

    من که تو سایت ها دیدم متولد تهرانه داور ولی اگه اصالتا مال گیلان بوده معلومه بد عقده رشتی ها رو داشته ولی شما شک نکن اینها در کل هرچقد خواستن با حرف ها و دروغهای مایلی کهن تماشاگرای ما رو محروم کنند نتونستند یه تیم داوری گذاشتند که تماشاگرا رو تحریک کنه تا به هدفشون برسونه قضاوت این آقا بی شباهت به قضاوت ترکی تو بازی رفت ملوان نبود اونم خطاهای ما رو نمیگرفت اخطارهای الکی میداد و ۲تا پنالتی الکی گرفت.نمیدونم چیه که اینقد از رشت و تماشاگر رشتی میترسن

  • دختر سپیدرودی گفت:

    یه عده که فقط میاین این سایت به همه تهمت بزنند و از نتیجه نگرفتن سپیدرود خوش بگذرونند ولی این سایت جای بحث درباره مسایل بازیه یک که واقعا چه جوری میشه سکوها رو کنترا کرد که یه عده بچه بازیچه ادمای معلوم الحال نشن که وسیله پرتاب کنن که چی بشه اخه؟دو چه جوری میشه از وقوع مجدد ناداوری ها جلوگیری کرد و سخ چرا بازیکن های جدید به تیم اضافخ نمیشند

  • عسکر گفت:

    تارتار : هواداران سپیدرود برخورد خوبی با تیم میهمان نداشتند

    سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم معتقد است ، حاضرین در ورزشگاه عضدی در دیدار این تیم مقابل سپیدرود برخورد خوبی با تیم میهمان نداشته‌اند .

    مهدی تارتار درباره ی مسابقه ی تیمش مقابل سپیدرود رشت گفت : به هیچ وجه از نتیجه مسابقه (تساوی بدون گل) راضی نیستم . اگر حمل بر غرور نباشد ، مساوی نمی‌توانست نتیجه ی خوبی برای ما باشد و باید با پیروزی در این مسابقه به صدر جدول می‌رسیدیم که نتوانستیم . از کیفیت بازی راضی هستم ، چون با وجود این که میهمان بودیم ، نسبت به حریف بهتر بازی کردیم . به جز ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ی آخر مسابقه در بقیه ی اوقات ، توپ و میدان در اختیار ما بود . همان‌طور که آمار بازی نیز چنین چیزی می‌گفت .

    وی در مورد اتفاقات رخ داده در جریان مسابقه و پرتاب برف توسط هواداران سپیدرود گفت : خاطرات خوبی از رشت دارم و مردم این شهر را خیلی دوست دارم ، اما آن ها با تیم میهمان خوب برخورد نکردند . در بازی قبلی مقابل ملوان که سپیدرود میزبان بود نیز چنین اتفاقاتی افتاد . ضمن احترامی که برای هواداران سپیدرود قایلم ، فکر می‌کنم باید برخورد لازم صورت گیرد تا وقتی تیم میهمان مقابل سپیدرود به زمین می‌رود ، آرامش داشته باشد . چه قدر به داور توهین‌های رکیک شد . بازیکن سپیدرود یقه ی داور را گرفت که این اتفاقات صورت خوشی ندارد . امیدوارم به همه ی تیم‌ها به یک چشم نگاه شود .

    تارتار از قضاوت یاسر همرنگ داور این مسابقه و کمک‌های او تمجید کرد و افزود : باید از آقایان کامرانی‌فر و اصفهانیان تشکر کنیم که چنین داوران سالم و باشرفی پرورش می‌دهند ، داورانی که تحت تاثیر جو ورزشگاه‌ها قرار نمی‌گیرند . قضاوت این داوران آینده ی خوبی برای داوری کشور ایجاد خواهد کرد .

    سرمربی پارس جنوبی در این مورد که آیا این تیم می‌تواند در ادامه ی فصل به سپیدرود و ملوان برسد ، خاطرنشان کرد : هدف ما همین است ، اما کار سختی پیش رو داریم . علاوه بر ملوان و سپیدرود ، هفت هشت تیم خیلی خوب مثل بادران ، مس کرمان و نساجی هستند که مدعی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شوند و در نیم‌فصل دوم عملکرد خیلی خوبی داشتند . ما کادرفنی و بازیکنان تیم پارس تا روز آخر همه ی تلاش خود را می‌کنیم تا به لیگ برتر برسیم .