وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایرنا/ دیدار تیم های فوتبال سپیدرود و اکسین البرز به دلیل بارش برف لغو شد

رشت – ایرنا – دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و اکسین البرز از مسابقات لیگ دسته اول کشور که قرار بود عصر امروز پنجشنبه در رشت برگزار شود به دلیل بارش برف لغو و به زمان دیگری موکول شد.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – رئیس هیات فوتبال استان گیلان روز پنجشنبه گفت: با توجه به بارش برف شدید در رشت و آماده نبودن زمین ورزشگاه شهید عضدی رشت ، این دیدار لغو و به زمان دیگری موکول شد.

قربانعلی الماس خاله در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و اکسین البرز که قرار بود عصر چهارشنبه برگزار شود ، به تعویق افتاده و قرار بود این بازی امروز برگزار شود اما به دلیل ادامه بارش برف در رشت ، این دیدار لغو شد.

تا پایان هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب ۲۸ امتیاز در مکان نخست و تیم اکسین البرز نیز با کسب ۲۳ امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی قرار دارند.

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

8 دیدگاه ارسال شده است

  • نصیری گفت:

    بعضی از آدم‌ها اصولا آدم‌های بدخیم و مسمومی هستند. تعدادی از آنها حتی خودشان از تأثیر منفی‌ای که روی آدم‌های پیرامونی‌شان می‌گذارند، آگاه نیستند، اما بقیه‌شان از ایجاد آشفتگی، به هم زدن کارهای مردم و افسرده کردن آنها، خشنود می‌شوند.
    وجود یکی از این افراد در خانواده، دانشگاه و محیط کار مساوی است با ایجاد پیچیدگی‌های زیاد در روند کار، نزاع‌های بی‌مورد و بدتر از همه استرس.

  • یاسر گفت:

    فقط میتونم بگم فوران بی عرضگی بود ؟

  • زمان گفت:

    بیش از ۲۵ نفر در هیئت فوتبال خدمت می کنن و این اتفاقات نمی بایست بهانه ای برای زیرسوال رفتن زحمات این دوستان شود .

  • شاه میری گفت:

    چی میش می گفت ولی یادم میاد در یکی از دوره های لیگ برتر ملوان در صدر بود برفی امد و ورزشگاه تختی انزلی تخریب شد و پشت بچه ها باد خورد و باخت های پشت هم ملوان رو بدجوری ادیت کرد. خواهشم اینه علی نظر محمدی تیمو ول نکنه و کارشو انجام بده و بچه ها را در شرایط بازی نگهداره

  • بازرگانی گفت:

    خودشیفتگان ممکن است در ابتدا افرادی متشخص، خوش پوش، مؤدب و جذاب به نظر برسند؛ اما این رفتار موقتی آنان فقط تا زمانی دوام دارد که به مقصود خود برسند. فرد خود شیفته فقط در فکر خود و موفقیت خود است. تمام تلاش های آنان طوری طراحی شده است که به هرچه نیرومند شدن تصویر مثبتشان در ذهن انسان ها کمک کند. آنان مدام توانایی های خود را به رخ دیگران می کشند. از همه‌ی وجود خود مایه می گذارند تا کانون توجه دیگران باشند.
    به جای اینکه با دیگران یار و همراه باشند، به رقابت با آنان می پردازند. همیشه در فکر بُردن هستند و اگر به نتیجه‌ی دلخواه نرسند می توانند افرادی تند و خشن شوند. خلاصه اینکه این گونه مردان شاید جذاب و اجتماعی به نظر برسند اما حاضرند هر بلایی سر شما بیاورند تا به مقصود خود نائل شوند.

  • جمالی گفت:

    سلام. میگن در عصر تکنولوژی نمیشه مردم را فریب داد اما ترا خدا این مصاحبه را بخونین ببینید این پاسخ مردمه . آیا این جواب میرشهاب مومنی پس از انتشارخبری درخصوص تخریب ورزشگاه شهیدعضدی رشت توسط ماموران آتشنشانی رشت درهنگام برف روبی این خبر را اساسا تکذیب کرد و گفت: درهنگام برف روبی گوشه ای از گرانول چمن ورزشگاه خالی شد که بلافاصله توسط کارشناسان چمن ترمیم شده و برای بازی داماش با شهرداری بندرعباس آماده است. وی با ابراز تاسف از برخی افرادی که به دنبال حاشیه سازی در فوتبال هستند از مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و دیگر مسئولان ذیربط خواست جلوی این حواشی که برخی تومنی نگارها و مخالفان ورزش رقم می زنند بگیرند وبرخوردکنند. نایب رییس هیات فوتبال گیلان در ادامه با اشاره به اینکه قبل از بارش برف تمهیداتی چون روکش چمن و…پیش بینی شده بود گفت ؛از مسئولان شهرداری و ماموران خدوم شهرداری رشت وهیات فوتبال که در دو روز گذشته زحمات زیادی برای برف روبی و آماده کردن زمین کشیدند تشکر و قدردانی میکنم. ادامه در : دیارمیرزا

  • شکان غایبی ساسانی/با داماش و سپیدرود و فرهنگ والایمان،رشت را به جهانیان بشناسانیم./ @gilanebozorg ۲ / آذر / ۱۳۹۵ ساعت: ۱۵:۰۹ گفت:

    شنبه ساعت ۱۴همه در ورزشگاه رشت برای تشویق داماش رشت

  • شکان غایبی ساسانی/با داماش و سپیدرود و فرهنگ والایمان،رشت را به جهانیان بشناسانیم./ @gilanebozorg ۲ / آذر / ۱۳۹۵ ساعت: ۱۵:۰۹ گفت:

    ‌#مشاهیر گیلان بزرگ

    ?سوسن تسلیمی

    سوسن تسلیمی زاده ۱۳۲۸، رشت بازیگر و کارگردان ایرانی تئاتر و سینما است. برخی وی را بهترین بازیگر زن تاریخ سینمای ایران می‌نامند.
    او ماندگارترین بازی‌های خود را در فیلم‌هایی از بهرام بیضایی یعنی چریکه تارا، مرگ یزدگرد، باشو غریبه کوچک و شاید وقتی دیگر ایفا کرده‌است. تسلیمی در کشور سوئد اقامت دارد و در زمینه کارگردانی و بازیگری تئاتر و سینما فعالیت می‌کند. او در سال ۲۰۰۲ جایزه شخصیت ممتاز فرهنگی کشور سوئد را دریافت کرده و گفته می‌شود نامزد پست وزارت فرهنگ سوئد در کابینه سایه از سوی حزب بوروژواها (حزب پیروز درانتخابات سوئد) نیز بوده اما این خبر از سوی خانم تسلیمی در یک مصاحبه تکذیب شده است.او یکی از برترین بازیگران زن تاریخ سینمای ایران و نخستین زن صاحب سبک بازیگری در ایران محسوب می‌شود.
    پدرش خسرو تسلیمی (مدیر تولید و تهیه کننده)، مادرش منیره آخوندنیا (تسلیمی) (بازیگر) و برادرش سیروس تسلیمی (فیلمنامه‌نویس و تهیه کننده و بازیگر) هر سه از چهره‌های عرصهٔ فیلم و تئاتر می‌باشند.
    سوسن تسلیمی فعالیت در تئاتر را از سال ۱۳۵۰ آغاز کرد و در ضمن تحصیلات خود را در سال ۱۳۵۲ در رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران به پایان رساند و با داریوش فرهنگ (بازیگر و کارگردان) ازدواج کرد که این ازدواج به جدایی انجامید.تسلیمی قبل از سینما به عنوان بازیگر تئاتر فعال بود و با گروه «بازیگران شهر»، «تئاتر پیاده» و تئاتر «چهار سو» و کارگردانانی چون داریوش فرهنگ، هرمز هدایت، مهدی هاشمی، بیژن مفید و بهرام بیضایی همکاری می‌کرد.

    فعالیت سینمایی او با بازی در فیلم چریکه تارا (بهرام بیضایی) در سال ۱۳۵۷ شروع شد که بازی او در این فیلم، در جشنواره سن سباستین مورد تقدیر قرار گرفت. وی در سال ۱۳۶۳ در مجموعه سربداران ساخته محمدعلی نجفی بازی کرد. تسلیمی، در این مجموعه نقش «فاطمه» را بازی کرد که زن پرقدرتی بود. او مردپوشی می‌کرد و سوار اسب می‌شد و رهبر گروهی از جنگجویان بود. در سال ۱۳۶۴، در گیر و دار جنگ ایران و عراق، تسلیمی ایده ی فیلم باشو غریبه کوچک را در طرح کوتاهی، با بیضایی در میان می‌گذارد و او هم که در آن زمان در اندیشه ساخت فیلمی دربارهٔ بچه‌ها بوده، آن را می‌پذیرد و پرورش می‌دهد. باشو غریبه کوچک، در سال ۱۳۶۹ و در زمانی که سوسن تسلیمی در سوئد به سر می‌برد، پس از پنج سال توقیف، اکران شد.

    تسلیمی در سال ۱۳۶۶ به کشور سوئد مهاجرت کرد. نخستین فیلمی که در سوئد بازی کرد فیلم «مرز» به کارگردانی رضا پارسا بود. در سال ۱۳۷۰ اولین تئاتر خود در سوئد به نام «مدآ» که کارگردانی و نوشتن متن و بازی آن همه به عهدهٔ خود او بود را به روی صحنه برد که این نمایش نامه در واقع از آثار کلاسیک یونان اقتباس شده بود و خود با کمک ماسک‌های مختلف آن را بازی کرد. پیش از این کار در تئاتری به نام «آنگرد» بازی کرده بود.

    از سال ۱۹۹۹ میلادی تا ۲۰۰۲ میلادی جزو هیئت مدیره انیستیتوی فیلم سوئد که مهمترین مرکز تصمیم گیرندهٔ فیلم سوئد است بود؛ و هم اکنون در وزارت فرهنگ سوئد از اعضای هیئت مشاورین تئاتر می‌باشد. همچنین تدریس بازیگری نیز از فعالیت‌های وی در سوئد است. وی نمایشنامه‌های زیادی در سرتاسر سوئد اجرا کرده‌است که اکثر آن‌ها به زبان سوئدی اجرا شده‌اند. او از سال ۱۹۹۹ میلادی دیگر در تئاتر بازی نکرد.
    او نخستین فیلمی که کارگردانی کرد فیلم «خانهٔ جهنمی» بود که در جشنوارهٔ فیلم گوتنبرگ به عنوان فیلم افتتاحیه به نمایش درآمد و بعد از آن بیشتر به کارگردانی پرداخت. او سه فیلم سریالی برای تلویزیون سوئد کارگردانی کرد که یکی از آنهاکه فیلم یک ساعته‌ای به نام «عشق، عشق، عشق» که در مورد زندگی یک مادر و دختر سوئدی است بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفت. سپس فیلم چهار ساعته «بازداشتگاه» را کارگردانی کرد. وی همچنین در طول این مدت علاوه بر کارگردانی فیلم چندین نمایش نامه تئاتر را نیز کارگردانی کرد که «مدیرعامل» از جدیدترین کارهای او در زمینه تئاتر است.

    بانو سوسن تسلیمی دربارهٔ حجاب در فیلم «شاید وقتی دیگر» گفته ‌است که؛ برای تماشاگران غیر ایرانی حضور با حجاب حتا درهنگام خواب عجیب است. سوسن تسلیمی برای جلوگیری از سانسور فیلم “باشو غریبه کوچک” مجبور بوده‌است به گونه ای بدود که نقاط برجسته بدن او زیاد تکان نخورد.

    مطالب بیشتر و جذابتر در کانال تازه تاسیس☔گیلان بزرگ☔

    به کانال پر افتخارترین قوم ایران،
    بپیوندید.???

    @gilanebozorg?
    +join