وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایرنا: قضاوت دربی گیلان بر عهده ترکی گذاشته شد / الگیلانو با 30 دقیقه تاخیر آغاز می شود

رشت – ایرنا – محسن ترکی داور سرشناس کشورمان، قضاوت دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی از مسابقات دسته اول فوتبال را بر عهده دارد.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز چهارشنبه گفت : از سوی فدراسیون فوتبال ، اسامی داوران هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول معرفی شد که بر این اساس ، محسن ترکی داور دیدار ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت خواهد بود.

علیرضا وهابی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت در هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان، عصر جمعه هفته جاری پنجم مردادماه در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم خواهند رفت.

وی اظهار کرد : بر این اساس محسن ترکی که سابقه قضاوت چند دیدار اخیر دربی تهران (بازی استقلال و پرسپولیس) را برعهده داشته ، به عنوان داور دیدار تیم های ملوان و سپیدرود انتخاب شد و محمدرضا ابوالفضلی و سعید علی نژادیان نیز به عنوان کمک داور ، ترکی را در این دیدار همراهی می کنند.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان ادامه داد: همچنین سعید رحیمی مقدم به عنوان داور چهارم و فریدون اصفهانیان به عنوان ناظر داوری ، در این مسابقه حضور خواهند یافت.

رشت – ایرنا – مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان گفت: دیدار تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت با 30 دقیقه تاخیر آغاز می شود.

علیرضا وهابی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت عصر روز جمعه هفته جاری پنجم مرداد ماه در هفته چهارم از رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول کشور ، در ورزشگاه تختی بندرانزلی به مصاف هم می روند.

وی اظهار کرد : براین اساس رقابتهای هفته چهارم لیگ دسته اول کشور ساعت 17 و 30 دقیقه آغاز خواهد شد اما با درخواست باشگاه ملوان بندرانزلی ، دیدار دربی گیلان با 30 دقیقه تاخیر و از ساعت 18 آغاز می شود.

وی ادامه داد : مسئولان باشگاه ملوان بندرانزلی درخواست کردند که به دلیل گرمای هوا و رعایت حال طرفداران دو تیم ، دربی گیلان با 30 دقیقه تاخیر آغاز شود که این امر توسط هیات فوتبال استان گیلان به سازمان لیگ فوتبال کشور ارائه شد و با موافقت سازمان لیگ و همچنین موافقت شواری تامین استان گیلان ، این دیدار از ساعت 18 روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه تختی بندرانزلی آغاز می شود.

وی بیان کرد : به طور حتم استقبال از این مسابقه خوب خواهد بود و امیدواریم که طرفداران دو تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت با احترام گذاشتن به یکدیگر ، فقظ تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند.

تا پایان هفته سوم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، تیم سپیدرود رشت با کسب هفت امتیاز در مکان سوم و تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب پنج امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی قرار دارند.

در رقابتهای فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • فرهاد گفت:

    ضمن آرزوی موفقیت سپیدرود در بازی روز جمعه با ملوان، به اطلاع دوستان عزیز می رسانم، آقای مجتبی پوربخش در صفحه شخصی خود در فیس بوک اعلام کرده، برنامه لیگ1، پنجشنبه ها ساعت 11:50 تکرار آن جمعه ها ساعت 1200 پخش خواهد شد. دوستان امروز ساعت 11:50 را فراموش نکنید.
    با تشکر از همه