وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایسنا: کار سخت الوند برای ماندن در لیگ دو!

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم فوتبال الوند همدان امروز در هفته ماقبل پایانی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور از تیم سپیدرود رشت پذیرایی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)_منطقه همدان، شیشه عمر الوندی ها که برای ماندن در لیگ دسته دوم فوتبال کشور در خوش بینانه‌ترین حالت حداقل به گرفتن چهار امتیاز نیاز دارند امروز در دستان مردی است که خود روزگاری خواهان خرید امتیاز این تیم همدانی بود.

“افشین ناظمی” سرمربی تیم رشتی که قبل از آغاز رقابت ها و درست در روزهایی که زمزمه واگذاری امتیاز الوند به شهر رشت شنیده می شد مدعی خرید امتیاز این تیم بود حالا با تیمی از شهر خود آمده تا برای الوند قد علم کند و در صورت برتری برابر تیم همدانی، کار الوند در لیگ دسته دو هم یکسره خواهد شد.

این بازی امروز در حالی به میزبانی همدان برگزار می شود که الوند در حال حاضر با 14 امتیاز از 14 بازی گذشته خود وضعیتی اسفناک دارد و اگر در دو بازی باقی مانده کاری از پیش نبرد باید نام این تیم را در صف تیم های سقوط کرده به لیگ دسته سوم ببینیم.

تیمی که روزگاری در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور برای خود نامی دست و پا کرده بود و کارشناسان بزرگ کشور را وادار به تمجید می کرد حالا کاسه چه کنم چه کنم به دست گرفته و برای فرار از سقوط به لیگ دسته سوم حاضر است دست به هر کاری بزند.

در جدول گروه چهارم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور شهرداری دزفول پایین تر از الوند است که 13 امتیاز به جیب زده و رقابت ماندن در لیگ دو بین این دو تیم است. تیم هایی که در این دو بازی در دو راهی مرگ و زندگی قرار گرفته و نمی خواهند دست آخر تیمشان سقوط کرده باشد.

جالب تر اما این است که سپید رود رشت حریف امروز الوند تیم بالانشین این گروه لقب گرفته و در دو بازی باقی مانده خود باج نخواهد داد و این یعنی دشوار بودن کار الوند.

به هرحال باید منتظر ماند و دید الوند در دو بازی باقی مانده چه سرنوشتی را به انتظار نشسته است. این تیم باید با اندیشه برتری در هر دو بازی گام به مسابقه بگذارد تا کار ماندنش در لیگ دسته دو به اما و اگر و البته نتایج سایر تیم ها کشیده نشود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.