وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

برتری نونهالان سپیدرود برابر داماش نوین رشت

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم فوتبال نونهالان سپیدرود در چهارچوب مرحله نهایی لیگ مناطق ایران موفق شد تا تیم های داماش نوین رشت و پدیده البرز آمل را شکست دهد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، در گروه پنجم مسابقات مرحله نهایی لیگ مناطق که به میزبانی باشگاه پرسپولیس قائمشهر برگزار می شود در روز نخست تیم نونهالان سپیدرود با نتیجه ۲ بر ۱ برابر میزبان مسابقات شکست خورد که محمدحسین مؤمنی هر دو گل پرسپولیس قائمشهر را به ثمر رساند و حسن امیدی تک گل سپیدرود رشت را وارد دروازه میزبان کرد.

در روز دوم سپیدرود موفق شد تا با نتیجه پرگل ۴ بر صفر تیم نونهالان داماش نوین رشت را از پیشرو بر دارد که حسن امیدی (۲ گل)، مانی غلامی و علیرضا یوسف پور در این مسابقه برای سپیدرود رشت موفق به گلزنی شدند.

در روز سوم بازی ها آینده سازان تیم ریشه دار گیلان زمین توانستند تا با نتیجه ۲ بر یک تیم پدیده البرز آمل را با گل های حسن امیدی و ابوالفضل محمدی شکست دهند.

روز  پنجشنبه ۱۸ اسفند ماه تیم سپیدرود باید برابر پاسارگاد شیروان به میدان برود و در روز پنجم این بازی ها سپیدرودی ها استراحت خواهند داشت.

در پایان این مسابقات تیم قهرمان به لیگ دسته اول راه پیدا می کند و تیم دوم سال آینده د رلیگ مناطق باقی می ماند و سایر تیم ها به لیگ استانی سقوط خواهند کرد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.