وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

بهزاد داداش زاده، سرمربی صنعت جوان ساری شد

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – بهزاد داداش زاده هافبک گیلانی سابق تیم ملی ، استقلال رشت، پرسپولیس و استقلال تهران هدایت تیم صنعت جوان ساری را در لیگ دسته دوم بر عهده گرفت.

به گزارش سایت سپیدرود، محمد دامادی، مالک تیم فوتبال باشگاه صنعت جوان ساری،  طی حکمی بهزاد داداش زاده را به عنوان سرمربی این باشگاه منصوب کرد.

بنابر این گزارش پس از شکست خانگی دو بر یک تیم ساروی در هفته نخست لیگ دسته دوم ایران برابر پیام وحدت مشهد، ابراهیم تقی پور از این تیم جدا شد و مسئولان این باشگاه با بهزاد داداش زاده که پیش از این عنوان مدیریت فنی صنعت جوان را بر عهده داشت، به توافق نهایی رسیدند تا وی از هفته دوم روی نیمکت این تیم می نشیند و ثابت شود که مدیریت فنی در فوتبال ایران دیگر فقط یک ” کشک ساده ” نیست!

بنابر شنیده ها احتمالا داداش زاده از محسن عاشوری که در بازی هفته گذشته به همراه او در وزشگاه ساری حاضر بود به عنوان دستیار استفاده خواهد کرد.

نکته جالب این است که صنعت ساری با سپیدرود همگروه است و دادش زاده باید در هفته چهارم این رقابت ها در رشت برابر تیم هم شهری هایش قرار بگیرد.

بهزاد داداش زاده، فوتبالش را از استقلال رشت آغاز کرد و سپس به در سال های 71 تا 75 به پرسپولیس پیوست و سابقه بازی در تیم ملی را نیز در پرونده دارد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + سیزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.