وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

تمرینات تیم راه‌آهن تعطیل شد: شاید این باشگاه به لیگ ۲ سقوط کند

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – در شرایطی که به اوسط فصل فوتبالی ایران نزدیک می شویم هرهفته یک تیم پیدا می‌شود که از شرایط نامساعد مالی و بحران مالکیتی به تنگ آمده و لیگ‌های کشوری را در آستانه شوک کنارکشیدن از رقابت‌ها قرارمی‌دهد.

به گزارش سایت سپیدرود، این روزها خبر از اعتصاب و تعطیل شدن تمرینات بازیکنان راه‌آهن به‌گوش می‌رسد. تیمی قدیمی و نوستالوژیک همانند دیگر تیم‌های بحرانی لیگ دسته یک. آن‌ها حتی از فراهم کردن لباس گرم برای تمرین در سرمای جانسوز این روزها هم ناتوان بوده و طبیعتا پولی هم برای سفر به کرمان ندارند.

کسی هم در این میان پاسخگوی راه‌آهنی‌ها نیست و فعلا دادستانی و شرکت نفت این تیم را باهم پاسکاری می‌کنند. باید دید سرنوشت این تیم ریشه‌دار و دیگرتیم‌های حاضر در لیگ‌های حرفه‌ای کشور چه خواهد شد.

وضعیت مالکیت و مالی باشگاه راه‌آهن همچنان نامشخص است و این باشگاه در آستانه انحلال قرار گرفته است. بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه اعلام کرده‌اند دیگر در تمرینات تیم شرکت نخواهند کرد تا وضعیت مطالبات آنها مشخص شود.

بنابراین احتمال دارد تیم فوتبال راه‌آهن در هفته پانزدهم لیگ دسته اول که روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود در میدان حاضر نشوند زیرا باشگاه راه‌آهن حتی پول سفر به کرمان را برای بازی با مس ندارد!

در تمرین روز یکشنبه راه‌آهنی‌ها بازیکنان این تیم از زبان سرپرست تیم‌شان شنیدند که به احتمال خیلی زیاد قرار است با یک دستگاه اتوبوس راهی کرمان شوند و این موضوع باعث شد بازیکنان نزد محسن بیاتی‌نیا رفته و از کاپیتان‌شان خواستند به مسئولان باشگاه اعلام کند که هرگز با اتوبوس به کرمان نخواهند رفت.

در صورتی که تیم راه‌آهن در دو هفته متوالی در مسابقات شرکت نکند طبق آیین‌نامه مسابقات به لیگ دسته دوم سقوط خواهد کرد این در حالی است که تیم راه‌آهن از نظر امتیازگیری و نتیجه در این فصل بد عمل نکرده بود.

تیم فوتبال راه‌آهن یزدان به علت مشکلات شدید مالی و نامشخص بودن وضعیت مالکیت این باشگاه، تعطیل شد. با توجه به ادامه‌دار بودن این مشکلات از ابتدای فصل، احتمال طولانی بودن این تعطیلات و حاضر نشدن این تیم مقابل مس کرمان در چارچوب هفته پانزدهم لیگ دسته اول، زیاد است.

تیم فوتبال راه‌آهن در ۱۴ هفته گذشته لیگ دسته اول، ۲۳ امتیاز کسب کرده است و هم‌اکنون در جایگاه ششم جدول جای دارد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

4 دیدگاه ارسال شده است

  • کاووسی گفت:

    سلام همه تیم ها مشکل مالی دارن و ندید علی دایی چطور از بی پولی می نالید.

  • رشت گفت:

    الکی فیلمشونو بعد میرن بازیرو هم میبرن

  • رشت گفت:

    الکی رسانه ای میکنن ک تیمای دیگ بگن راه آهن مشکل داره دست کمشون بگیرن…شگرده پاشازاده اینه.البته بدم نیست

  • حامد گفت:

    متاسفیم فقط همین ، اینم از لیگ یک که بعدش تیم ها مدعی اند تازه ب سه سهمیه افزایش پیاد کنه تعداد تیم های صعود کننده ب لیگ برتر، باید تعطیل کرد لیگ یک رو با این شرایط بدی ک حاکم هست متاسفانه ب بیشتر تیم های لیگ یکی،حتی این برنامه ها تو لیگ برترهم هست ک صداشو درنمیارند و فقط تو مصاحبه مربیان یه کوچولو اشاره می کنند بهش و میگذرند از کنارش