وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

تیغ دولبه تیم رسانه ای علی کریمی: «بهترین روش تخریب اسطوره، دفاع غلط از عملکرد اوست»

کیوان بهمنش

سخت است به او تفهیم نمایید که مردمان این دیار حاضرند در خانه های شان لباس های بازیکنان باشگاه محبوب شان را بشورند ولی هرگز زیر بار دین ماشین لباسشویی اسم برده شده در بیانیه تیم رسانه ای علی کریمی قرار نگیرند!؟

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – هفته ماضی در میان بهت رشتوندان فوتبال دوست، روابط عمومی باشگاه سپیدرود، مبادرت به انتشار بیانیه ایی نمود که حاوی توهین بسیار بی سابقه ای به مردمان این بوم بود!

در این بیانیه با استدلال دفاع از زحمات علی کریمی، اسطوره فوتبال ایران، توهین بی سابقه و عجیبی را مطرح نمودند مبنی بر اینکه؛ «ای کاش فقط این دیار به تعداد انگشتان یک دست به مانند علی کریمی مرد داشت.» !!

نگارنده این نوشتار به هیچ وجه قصد ندارد که به درستی و یا نادرستی عملکرد علی کریمی مالک و سرمربی محبوب تیم فوتبال سپیدرود رشت بپردازد، بلکه مقصود از این نوشتار، سخنی با مدیرکل ورزش و جوانان استان، ریاست هیئت فوتبال و البته شخص علی کریمی است به چرایی اینکه آیا حقیقتا” این استان به تعداد انگشتان دست مرد ندارد که آنان این توهین تهوع آور را شنیدند و خواندند ولی دم بر نیاوردند!؟

آیا مدیران مسئول در ورزش استان ما هیچ رسالتی ندارند به علی آقای کریمی هشدار دهند که چگونه تیم رسانه ای او جرات پیدا کرده است که اینگونه توهین بی سابقه ای را به مردمان این دیار روا دارد!؟

خیلی دشوار است، همین امروز علی کریمی را فرا بخوانید و ایشان را تفهیم نمائید که دیار میرزا کوچک جنگلی مردان بزرگی چون شهید قلی پور و شهید املاکی داشته است که آنقدر مردانگی داشتند که از جانشان گذشتند تا جانهایی را زنده نگهدارند ،که شاید فداکاری های علی آقای کریمی در مقابل آنان هرگز به حساب نیاید!

خیلی سخت است از بزرگ مردان فعلی و خیرین بزرگ این شهر و دیار همچون خیر بزرگوار حاج مهدی کیانی فرد، یکی از نامدارترین خیرین کشور که متجاوز از پنجاه سال است که در امر خیر برای جامعه خدمت می کند، برای ایشان نام بیاورید تا او از ابعاد توهین تیم رسانه ای خویش به مردم این شهر آگاه شود!؟

به راستی شما رسالتی در خود نمی بینید که به علی کریمی تفهیم نمایید مردمان این دیار، باشگاه پنجاه ساله خویش را عاشقانه دوست دارند و این باشگاه هرگز در دین کسانی که چند صباحی است اداره آن را خودخواسته تقبل نموده اند قرار نخواهد گرفت!؟

سخت است به او تفهیم نمایید که مردمان این دیار حاضرند در خانه های شان لباس های بازیکنان باشگاه محبوب شان را بشورند ولی هرگز زیر بار دین ماشین لباسشویی اسم برده شده در بیانیه تیم رسانه ای علی کریمی قرار نگیرند!؟

در اینجا روی سخن نگارنده این نوشتار با شخص علی آقای کریمی اسطوره دوست داشتنی فوتبال ماست؛

بدانید که هرچند نام و رسم شما پر آوازه باشد، رشتوندان دوستدار فوتبال در مقام انتخاب اگر قرار گیرند، بی تردید و بی ابهام یقینا” باشگاه محبوf شان سپیدرود را به شما ترجیح خواهند داد، حتی سپیدرودی که سالیان سال به قول ورزشی نویس نامدار شهرمان « مهندس رادنی دیدار » در فراموشخانه لیگ دوم فوتبال میهن باشد!

جناب کریمی انتظاری از شما نداریم که در حوزه رسانه آگاهی و تخصص داشته باشید، ولی امروز جنابعالی علاوه بر سرمربی باشگاه سپیدرود، بر صندلی مالکیت این تیم هم تکیه زده اید، پس ضرورت دارد اگر چشم انداز کوتاه مدت در این باشگاه ندارید از مشاورین متخصص رسانه بهره گیرید تا برایتان بازگو نمایند؛ در دانش ارتباطات ارسال هر پیام با واکنشی از سوی مخاطب همراه است و مجموع فرایند این کنش و واکنش است که باعث شکل گیری مفهومی در ذهن مخاطب می شود و از همین روست که بد دفاع کردن از یک موضوع، باعث تخطئه آن در ذهن مخاطب می شود.

اگر با مردم این شهر صداقت دارید ، پس صادقانه و شجاعانه به اشتباه تیم رسانه ای تان پی ببرید که این بیانیه و توهین تهوع آورش باعث تخطئه ذهن مخاطبان شما شده است.

برای اینکه شخص جنابعالی درک نمایید که انتشار این بیانیه چه اثر تخطئه کننده ای بر ذهن دوستدارانتان که به عملیات نجات باشگاه محبوب شان توسط جنابعالی دل بسته اند، گذاشته است؛

یک بار بدون تعصب بیانیه روابط عمومی زیر نظرتان را شخصا مطالعه فرمایید و در صورت اینکه نظر جنابعالی به نظر نگارنده این نوشتار نزدیک بود، کمترین انتظار مردمان دلاور دیار گیل از شما یک « عذرخواهی » رسمی است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

5 دیدگاه ارسال شده است

  • ایمان گفت:

    عالی بود فقط مراقب باشین حقوق بگیران مجازی باشین که بدشون نیاد .اینا با بی برنامگی و تمجید بی خود دارن سپیدرودو نابود می کنن . این کادر فنی حتی توان اداره خودشو هم نداره چه برسه سپیدرودو

  • صائب گفت:

    سلام
    نمیدونم جناب بهمنش این مطلب را می خوانند یا نه ولی باید بگم که من برای اینکه قضاوت نابجا نداشته باشم یکی از مطالب ایشان را که آدرس ان را در زیر می آورم را خواندم
    http://gilnegah.ir/54329/%D8%A8%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AA%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%A8-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D8%8C-%D8%AF%D9%81%D8%A7%D8%B9-%D8%BA%D9%84%D8%B7-%D8%A7/

    باید بگویم نقد جنابعالی از بیانیه ای که با پانوشت “جمعی از خبرنگاران رشت” در این سایت منتشر شده بسیار دلسوزانه و آگاهانه و بدون غرض ورزی دیده می شود.
    ولی یک نکته هست که امیدوارم خوانندگان در نظر داشته باشد.
    مگر حرف چندین دهه مردم فوتبالی گیلان نیست که گیلان با وجود چهار تیم مطرح که باید بگویم در یاد همه فوتبال دوستان قدیمی ایران هست و هم ولایتی ها گیلانی هم با آنها به خوبی اشنا هستند، چرا یک ورزشگاه خوب و استاندارد ندارد.
    کجای این حرف غلط هست. من فکر نکنم روی صحبت نگارنده پیامی که از سمت حساب رسمی باشگاه منتشر کرد به سمت مردم باشد.

    من یقینا جهت آن بیانیه را تنها به سمت مسئولین می بینم.

    ولی بهترین نقد شما اینجاست که به فردی که نگارش پیام را انجام داده است، بود. که من هم همین نظر را دارم که نویسنده آن پیام(بهتر است اینگونه بگوییم) از اصول نوشتن بیانیه و کار رسانه ای آگاه نیست.
    ولی در این زمان وارد کردن چنین حجمی از انتقاد درست هست؟
    آیا هیچ خبرنگار ورزشی ای یک تحلیل فنی درباره سپیدورد نوشته است؟ آیا جز نوشتن درباره حواشی و سیاسی بازی ها اخبار دیگری که بار فنی و فوتبالی داشته باشد منتشر شده است؟ چه کاشتیم که درو کنیم؟
    اگر نمی توانیم کمک کنیم نمک روی زحم نباشیم
    با آرزوی پیروزی و پر روزی برای گیلانیها

  • اقبال امیدی گفت:

    آقای بهمنش عزیز سلام وعرض ادب خدمت شما .من به عنوان یه همکار قدیمی وکسی که کاملا نسبت به شما شناخت دارم با تمام احترامی که برای شما قاءلم با نظر شما کاملا مخالفم اگر به غیرت کسی برخورده چرا همین الان به داد این تیم نمی رسن؟ اگر هستن کسانی که ازاین تیم های گیلانی حمایت کنند چرا تیمهایی نظیر ملوان وداماش بااین همه مشکلات کمر نمی تونند راست بکنند وکسی نیست به داد این تیمها برسند کریمی تیمی راتخویل گرفت که فقط نام بزرگ وماندگاری دارد ومن عاشق این تیم هستم اما ازنظر سخت افزاری چی داشته ودارد آیا یه زمین معمولی اختصاصی برای تمرین دارد طی این پنچاه سال این افراد خاصی مثل خدابیامرز صومی بودند که با خون دل سپیدرود رازنده نگه داشتن مسئولین که فقط نزدیک انتخابات حمایت کردند بعد همهچیز فراموش می شد حالا که علی کریمی باآن همه افتخارات دارن فداکاری وابرو گذاری میکنن کاری نکنیم که شبانه فراری بشن راستی کریمی چند وقته تیم راگرفته ؟ که همه منتظرید تمام مشکلات یک شبه حل بشه من ازسپیدرودیهای اصیل خواهش میکنم همه با هم با جان ودل از کریمی حمایت کنیم حتی اگرتیم سقوط کنه ولی من مطمعنم با حمایت وغیرت کریمی همه مشکلات حل میشه . دوست من آفای بهمنش عزیز شما یک استقلالی اصیل هستین لطفا با اسطوره ما از سر…. برخورد نکنید

  • علیرضا گفت:

    توهین از این بالاتر که تا۶ماه پیش سپیدرود دوتا مالک داشت چطور اون زمان به رگ غیرت هیچ کس بر نمی‌خورد سپیدرود مثل زن هرجایی دست به دست میشد پورسانت رو مومنی مومنی ها میگرفتن الان همه غیرت مند شدن اگه شما دلسوز سپیدرود بودید ۷۰ روز صبر میکرید بعد تیغ انتقاداتون رو هرکس که میخواستید مینداختید اگه علی کریمی فقط فقط یه بازی رو میبرد این سیاسی کاران که منافعشون گره خورده با نبود کریمی الان داشتن یه قل دوقل بازی میکردن متاسفم بابت دوست خوبم ر.د صاحب امتیاز این سایت که اگه دلسوز سپیدرود بود این ۷۰ روزهم صبر میکرد

  • رضا- ص گفت:

    توهین به رشتوندان زمانی بود که دو تیم همزمان تحت هدایت علی نظرمحمدی و خداداد تمرین می کردند و مدیرانی که برای مطرح شدن و ایجاد اعتبار شخصی برای خودشان با چنگ و دندان به این سپیدرود مظلوم چسبیده بودند و حاضر نبودند آنرا رها کنند بعدها شنیدیم چه اندک و چه قیمتی برای این باشگاه هزینه کردند؟ بازیکنان سفارشی، سایت سفارشی که حرف منتقدان را انعکاس نمی داد داشتیم و …به راستی بعد از افتضاحات اوایل فصل دو مدیر و دو سرمربی و شکست های سنگین و .. چقدر مسخره شدیم و چه اندازه تحقیر و اتفاقی نادر که در دنیا اصلا سابقه نداشت! به راستی علی کریمی با قبول سپیدرود و بعدها کمک مالی به آن چه می خواست مگر او کم اعتبار داشت یا معروفیت می خواست مگر غیر از عشق چه بود؟ علی کریمی ریسک پرخطری کرد می توانست به اکسین البرز برود یا سایر تیم ها که کم نبودند بخواهند از اعتبارش استفاده کنند پول هم می دادند لازم نبود غصه بخوری و حرف بخوری وانگهی از جیب هم 4 میلیارد هزینه کنی و قدرت را ندانند؟ او زمانی برای بار دوم به سپیدرود آمد که هیچ کسی حاضر نبود این تیم را قبول کند کسی هم بود در حرف بود وجود خارجی نداشت یا عملا ورود نمی کرد بله در این شرایط بود که آقای کریمی پا به عرصه گذاشت و ما امروز آیا قدرشناس هستیم؟ اگر حمایت عملی نمی کنیم لااقل انتقاد بی مورد نکنیم خوب داشته های سپیدرود همین است و صرفا با نام و نفوذ کریمی است که امیدوار هستیم پس چرا انتقاد به جای حمایت؟ بنده پیشنهاد کردم منتقدان محترم اگر واقعا می خواهند گامی بردارند با تشکیل کانون هواداران ذیل نظر مدیریت باشگاه زمینه مساعدت مالی بازار رشت و هواداران بسیار پرتعداد سپیدرود را فراهم کنند چه بسا فردا دیر شود که این انتقادات را از خود کنیم که چرا زمان گذشت و کاری عملی برای حمایت عملی از سپیدرود نکردیم.