وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

دربی قعرجدولی ها بین سپیدرود و نفت

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر از آدینه ۲ آذر ماه با برگزاری چهار مسابقه پیکان – فولاد، ماشین‌سازی تبریز – سپاهان، سپیدرود رشت – نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان – نساجی مازندران آغاز می‌شود.

لیگ فوتبال بعد از دو هفته تعطیلی، از جمعه آغاز می شود. چهار بازی در تهران، تبریز، رشت و آبادان شور فوتبالی را به لیگ بر می گرداند. گرچه این چهار بازی مهم‌ترین بازی های این هفته نیستند اما به عنوان مثال نبرد نزدیک دو تیم سپیدرود و نفت مسجد سلیمان که از تیم‌های قعرجدولی هستند، یکی از نبردها حساس به حساب می‌آید.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته دوازدهم توانست با پیروزی برابر فولاد خوزستان دومین برد را در لیگ برتر کسب کند.

شاگردان علی کریمی  با ۹ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده بندی قرار دارند و آنها با حمایت هواداران خود قصد دارند جایگاه خود را بهبود بدهند.

در آن سوی میدان، تیم نفت مسجد سلیمان در وضعیت بحرانی به سر می برد اما به لطف کسر امتیاز از تیم استقلال خوزستان یک پله در جدول رده بندی صعود داشته است.

این تیم با  یک پیروزی ، ۵ مساوی و ۶ باخت در جایگاه پانزدهم قرار دارد.

به هر حال هر دو تیم سپیدرود رشت و نفت مسجد سلیمان در انتهای جدول قرار گرفتند و به ۳ امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند و همین موضوع به جذابیت بازی می افزاید.

سپیدرود – نفت مسجد سلیمان، طبق برنامه دو تیم سپیدرود و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر باید از ساعت ۱۵ روز جمعه در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف هم بروند.

دیداری که به دلیل حضور دو تیم در رده های پاییئی جدول رده بندی، جدالی فینال گونه برای پیشی گرفتن از رقیب به شمار می رود.

سپیدرود آخرین بازی‌اش مقابل فولاد را با پیروزی خارج از خانه پشت سر گذاشته اما نفت مسجد سلیمان در بازی خانگی با صنعت نفت آبادان به تساوی یک بر یک رسیده است.

هر دو تیم اما برای جدایی از قعر به پیروزی در این مسابقه احتیاج دارند. این بازی اما برای نقت مسجد سلیمان با حواشی و دغدغه‌هایی همراه بوده است.

با توجه به اینکه باشگاه نفت مسجد سلیمان بلیت ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه را برای بازگشت از رشت در نظر گرفته است، امیدوار است با موافقت باشگاه سپیدرود بازی را از ساعت ۱۵ به ساعت ۱۴:۳۰ یا ۱۴ منتقل کند تا پس از بازی بلافاصله بازیکنان به فرودگاه بروند و باشگاه هم متحمل هزینه های اضافی برای یک شب اقامت در رشت نشود.

با این حال هنوز موافقتی در این رابطه انجام نشده است.

دربی قعرجدولی‌ها بین سپیدرود و نفت/ ماشین بازی سپاهان برای صدرنشینی

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.