وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

دستورالعمل اقدامات و وظایف مرتبط با عکاسان در روز مسابقات لیگ

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود –  سازمان لیگ با صدور بخشنامه ای دستور العمل عکاسان ورزشی را در روزهای مسابقات به شرح زیر به مسئولان برگزاری مسابقات ابلاغ کرد:

  1. عدم التزام به این ضمیمه می تواند به اخراج از یک استادیوم و ابطال آی دی کارت برای رقابت های آتی باشد.

۲٫ تمام عکاسانی که می خواهند به رقابت دسترسی پیدا کنند باید با هیات فوتبال میزبان مربوطه تماس گرفته و پروسه های درخواست لازمه را تکمیل کرده تا درخواست شان مشخص و شفاف گردد.

۳٫ تمام عکاسانی که می خواهند به اطراف زمین دسترسی داشته باشند باید کاور شناسایی رسانه که از سوی سازمان لیگ تعیین گردیده را بپوشند.

۴٫ فهرست تیم ها از سوی مدیر رسانه رقابت ( مدیر رسانه هیئت میزبان ) نهایتا شصت( ۶۰) دقیقه پیش از شروع بازی آماده میباشد.

۵٫ ورود به زمین مسابقه در هیچ زمانی چه قبل و چه بعد از بازی مجاز نمیباشد.

۶٫ پیش از شروع بازی، عکاسان می توانند از صف تیم های شرکت کننده و در امتداد خط طولی عکس بگیرند، اما مجاز به ورود به زمین بازی نمیباشند.

۷٫ هنگامی که بازی شروع شد، کلیه عکاسان( غیر از عکاس رسمی سازمان لیگ) باید پشت تابلوهای تبلیغاتی پشت دروازه ها( ردیف اول پشت دروازه ها )استقرار یافته و مجاز به تغییر جهت تا پایان نیمه، انتهای زمان نرمال بازی، یا شروع وقت اضافه، نمیباشند.

۸٫ در پایان هر نیمه ، عکاسان باید از سوی مقابل نیمکت تیم ها، از پشت تابلوهای تبلیغاتی  و یا از پشت نیمکتها عبور کنند. تحت هیچ شرایطی عکاسان مجاز به عکاسی از کنار خط طولی زمین در جریان بازی نمیباشند.

۹٫ عکاسان برای حضور در نشست های خبری فقط در یک دقیقه ابتدایی قبل از شروع نشست فرصت عکسبرداری از سالن نشست و سرمربی را داشته و بعد از خروج آنها از سالن، نشست خبری آغاز می گردد.

هیچ عکاسی، به جز عکاس رسمی و عوامل رسانه ائی سازمان لیگ ، حق شرکت در کنفرانس خبری پس از مسابقه را ندارد.

۱۰٫ عکاس رسمی سازمان لیگ می تواند از هر جایی، از جمله خط طولی زمین، عکاسی کند، اما نباید در جریان بازی جابجا شود.

۱۱- کلیه دستورات صادره از سوی سازمان لیگ فوتبال، مسئول رسانه،  نماینده هیات استان و مسئول برگزاری مسابقات در هر استادیوم باید اجابت گردند.

پروسه طناب عکاسان (فوتو مارشال)

هیئت فوتبال میزبان / باشگاه باید اطمینان حاصل کند که دو طناب( هر کدام حداقل ۲۰ متر) برای اجرای صحیح پروسه طناب عکاسان در جریان رژه ورود تیم ها به داخل زمین فراهم میباشد.

هیئت فوتبال میزبان/ باشگاه همچنین مسئول فراهم کردن حداقل ۶ داوطلب ( ۳ تا در هر طرف) است. این داوطلبان موظف میباشند ، جهت نگه داشتن طناب به شکل L هنگام رژه تیم ها به داخل زمین و بستن طناب ها و تشکیل یک خط مستقیم پس از ورود آخرین بازیکن هر تیم به زمین بازی همکاری کرده و در این خصوص آموزشهای لازم را دیده باشند .

طناب باید تا هنگامیکه کاپیتان تیم ها عکس های گروهی را با اعضای  تیم با پایان می رسانند ، به صورت خط صاف باقی بماند.

پس از انجام مراسم تعیین زمین از سوی داور ، عکاسان می توانند جایگاه پشت دروازه خود را پیش از سوت آغاز رقابت انتخاب کنند.

عکاس رسمی سازمان لیگ نباید هیچ جایی در مرکز رژه ی تیم ها به داخل زمین ، یا همراه با دوربین پخش زنده  حضور داشته باشد

پیشنهادهای روابط عمومی جهت اضافه شدن به مفاد فوق:

•              عکاسان برای حضور در نشست های خبری فقط یک دقیقه ابتدایی قبل از شروع نشست فرصت عکسبرداری از  سالن نشست و سرمربی را دارند و بعد از خروج آنها از سالن، نشست خبری آغاز می شود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.