وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

دیدار تیم های فوتبال جوانان سپیدرود رشت و شهرداری تولمشهر مساوی شد

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – در چارچوب رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان استان گیلان، دیدار تیم های فوتبال جوانان سپیدرود رشت و شهرداری تولمشهر مساوی شد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ایرنا، در این دیدار که عصر شنبه در رشت برگزار شد ، دو تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت و شهرداری تولمشهر به نتیجه مساوی دو بر دو دست یافتند.

در این دیدار که از هفته پنجم این رقابت ها برگزار شد، دو تیم یک بازی برابر را از خود به نمایش گذاشتند و سرانجام با کسب نتیجه تساوی، هر تیم یک امتیاز از این مسابقه کسب کرد .

همچنین در سایر دیدارهای برگزار شده این رقابت ها ، تیم فوتبال جوانان قصر لاهیجان با نتیجه پرگل پنج بر یک ایثارگران کوثر رودبار را شکست داد و تیم فوتبال جوانان آریا لشت نشاء با نتیجه سه بر یک شهرداری لاهیجان را مغلوب کرد.

در سایر دیدارهای هفته پنجم این رقابت ها نیز ، بازی تیم های همشهری بنادر و دریانوردی انزلی و گمرگ انزلی با نتیجه تساوی پرگل سه بر سه به پایان رسید و تیم فوتبال جوانان شاهین انزلی با نتیجه یک بر صفر شهرداری انزلی را شکست داد.

در دیگر بازی برگزار شده ، تیم های فوتبال جوانان شهدای نویر بندرانزلی و شهرداری رودسر رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال جوانان شهدای نویر انزلی با نتیجه یک بر صفر برابر حریف خود به برتری رسید.

در جدول رده بندی این رقابت ها نیز، تیم فوتبال جوانان بنادر و دریانوردی انزلی با کسب 11 امتیاز صدرنشین است تیم های فوتبال جوانان شهرداری رودسر و شهدای نویر بندرانزلی با کسب 10 امتیاز به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار دارند.

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر جوانان باشگاه های استان گیلان 12 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.