وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

رئیس شورای شهر رشت: حال سپیدرود و داماش خراب است

درخواست حاجی پور از استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان برای حمایت از این دو تیم سپیدرود و داماش

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود اسماعیل حاجی پور مالک تیم داماش گیلان و رئیس شورای اسلامی شهر رشت در یکصد و بیستمین جلسه ی فوق العاده ی این شورا عنوان کرد: حال سپیدرود و داماش خراب است.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری برنا از گیلان؛ اسماعیل حاجی پور رییس شورای اسلامی شهر رشت در یکصد و بیستمین جلسه ی فوق العاده ی این شورا در خصوص وضعیت تیم های فوتبال داماش و سپیدرود خطاب به مسوولین ورزشی استان و استاندار گیلان گفت: حال تیم های سپیدرود رشت و داماش گیلان خراب است و در حال احتضار هستند.

وی افزود : تیم های داماش و سپیدرود رو به نابودی هستند .در بازی چند روز پیش سپیدرود رشت از هم پاشیدگی این تیم دیده شد و در تیم داماش نیز بازیکنان آن پولی دریافت نکرده اند و می توانند یکطرفه قرارداد خود را فسخ نمایند.

هر دو تیم مطرح شهر رشت که عشق جوانان این شهر است و مردم از وجود آنها لذت می برنند در حال نابودی است.

حاجی پور گفت : فکری به حال این تیم ها کنید ، ما همچنان آمادگی داریم کمک کنیم و وقتی حال این دو تیم خراب باشد حال جوانان این شهر نیز خوب نخواهد بود.

وی تاکید کرد: همواره شورای شهر رشت به این تیم ها کمک کرده است اما کدام نهاد دیگر به این تیم ها کمک کرده اند؟ افراد زیادی هستند که از این استان در حال بهره بردن می باشند و استفاده مالی می کنند اما هرگز حاضر نیستند کمکی انجام دهند و دست ما نیست که از آنها بخواهیم اما شخص آقای استاندار می تواند از آنها بخواهد و کمک بگیرد.

وی گفت: خواهش من این است که داستان کمک به دو تیم نوشدارو پس از مرگ سهراب نباشد، فصل بازی تمام شده است و دو تیم سه هفته فرصت دارند که خود را بازیابی و آماده سازی کنند و به مسابقات برگردند و بتوانند بر افتخارات ورزشی گیلان بیافزایند.

وی ادامه داد: داماش گیلان همچنان پتانسیل صعود به لیگ برتر دارد اما از این پس اوضاع آن بهم خواهد ریخت لذا از همه ی مسوولین درخواست می کنم که کمک کنند. لایحه مربوط به سپیدرود نیز از سوی شهرداری باید سریع تر به شورا فرستاده شود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.