وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

رادنی دیدار: بهانه‌جویی سرمربی پارس نشان از عدم اطلاع وی از برنامه ابتدای فصل سازمان لیگ است

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مسئول رسانه‌ای سپیدرود با اشاره به برگزاری دیدار دور از خانه برابر پارس جنوبی گفت: تیم سپیدرود پس از پیروزی شیرین در برابر پدیده در خانه باروحیه‌ای مضاعف به مصاف پارس جنوبی در جم می‌رود.

به گزارش سایت سپیدرود، رادنی دیدار امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در رشت بابیان اینکه سپیدرود در دیدار مقابل پارس جم مصدوم و محروم ندارد اظهار داشت: حسین کعبی کاپیتان سپیدرود که در دیدار مقابل پدیده با مصدومیت روبه‌رو شده بود پس از استراحتی چندروزه، مجدداً به تمرینات بازگشته است و مشکلی برای حضور در دیدار مقابل پارس نخواهد داشت.

وی بابیان اینکه مهاجم خارجی سپیدرود مورد تائید کادر فنی قرار نگرفت افزود: این مهاجم صربستانی چند روز در تمرینات سپیدرود حضور داشت ولی مورد تائید علی نظرمحمدی قرار نگرفت و بدین ترتیب پرونده حضور وی در سپیدرود بسته شد.

مسئول رسانه‌ای سپیدرود بابیان اینکه تاریخ دیدار سپیدرود تغییر کرده است گفت: دیدار سرخ‌های شهر باران در برابر پارس جم روز پنجشنبه ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه تختی جم برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه سپیدرود روز چهارشنبه عازم استان بوشهر خواهد شد گفت: سرخ‌های شهر باران ظهر چهارشنبه با پرواز مستقیم رشت – عسلویه، شهر باران را ترک خواهد کرد و سپس با اتوبوس از عسلویه راهی جم خواهد شد. کاروان سپیدرود بلافاصله پس از بازی برابر پارس، با پرواز به تهران بازگشته و از تهران با اتوبوس به رشت خواهد آمد.

دیدار در ارتباط با مصاحبه‌ سرمربی پارس جنوبی در خصوص تغییر تاریخ و ساعت مسابقه گفت: خوب بود که در ابتدای فصل، همگان برنامه ارسالی فدراسیون و سازمان لیگ را مطالعه می‌کردند و اگر این اتفاق می‌افتاد شاهد بهانه‌جویی‌های این‌گونه نمی‌بودیم. طبق برنامه اول فصل تمام تیم‌هایی که بازیکن ملی‌پوش ندارند دو روز دیرتر مسابقه‌شان برگزار می‌شود و این اتفاق در هفته چهارم و پنجم برای سپیدرود افتاد و ما در فاصله ۷۲ ساعت دو بازی سنگین با پیکان و سپاهان برگزار کردیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 12 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.