وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سرمربی سپیدرود رشت: سپیدرود رشت در برنامه ۴ ساله به لیگ برتر فوتبال ایران راه می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم سپیدرود رشت با اشاره به وضعیت ساختاری و فنی این تیم، گفت: سپیدرود رشت در برنامه ۴ ساله به لیگ برتر فوتبال ایران راه می‌یابد.

وب سایت رسمی فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش خبرزگاری تسنیم از رشت، افشین ناظمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در چارچوب مرحله نخست و از گروه چهارم لیگ دسته دوم آزادگان تیم سپیدرود توانست با قاطعیت به مرحله دوم این بازی‌ها صعود کند.

وی با اشاره به اینکه  اینکه چه شد که به دو پیشنهاد لیگ یکی پاسخ منفی داد و حضور در جام آزادگان را ترجیح داد، افزود: خب من دوست ندارم مداوم در این باره سخن بگویم تا خدای نکرده تصور این بشود که برای حضور من در سپیدرود دارم منت می‌گذارم، واقعیت این است که من هر چه دارم از سپیدرود و فوتبال شهرم است و بهترین روزهای زندگی من متعلق به حضورم در داماش و سپیدرود است.

سرمربی سپیدرود رشت گفت: مگر می‌شود زمانی که فوتبال شهرم به من نیاز داشته باشد، به خاطر حس جاه طلبی و مادیات به آن پشت کنم؟ روزی که در ابتدای فصل به سپیدرود آمدم، هر گونه اتفاقی را پیش بینی کردم و به خود گفتم باید از آبرویم مایه بگذارم تا فوتبال شهرم بی آبرو نشود.

ناظمی تصریح کرد: من اگر در سپیدرود موفق شوم، خیلی ها ممکن است بگویند که شق القمر نکرده ام! اما اگر تیم نتیجه نگیرد، همه من را مقصر خواهند دانست، اما خدا را شاهد می گیرم که برای حضور در سپیدرود به تنها چیزی که فکر نکردم خود افشین ناظمی بود و بس.

وی،  شانس صعود سپیدرود به لیگ دسته یک آزادگان را بالا دانست و گفت: در مرحله دوم 12 تیم یکدست و با انگیزه حضور خواهند داشت و این کار را برای همه دشوار می‌کند، متاسفانه برنامه ریزی فدراسیون در لیگ دو اصلا مناسب نبود و باید از بین چهل تیم تنها سه تیم به لیگ دسته اول صعود کنند، اما تیمی که هدفش صعود باشد باید با همه این مشکلات راه صعود را بر خود آسان نماید و من این پتانسیل را در بین بازیکنان خود می بینم که سال بعد در لیگ دسته یک حاضر باشند.

سرمربی سپیدرود رشت، محبوب رشتی‌ها در ارتباط با گروه بندی مرحله دوم بازی ها می گوید: ببینید وقتی تیمی می تواند از یک گروه 10 تیمی خود را به مرحله دوم برساند، یعنی انسجام خوبی دارد و برای هر کار خود دارای هدف است. پس این موضوع را می توان به هر دوازده تیم مرحله دوم تعمیم داد، ما در این گروه با حریفان ناشناخته و در عین حال پرهواداری روبرو هستیم که همه هدف شانصعود به لیگ دسته اول است، اما همانطور که گفتم هدف ما فقط و فقط صعود به لیگ دسته اول است و بس.

ناظمی با قدردانی از هواداران سپیدرود اظهار داشت: در تمام فصل بازیکنان ما به عشق این هواداران به میدان می رفتند و در تمام بازی های دشوار دلشان گرم بود که در عضدی با حضور پرشور این هواداران قادر هستند هر حریفی را شکست دهند. این تعداد هوادار در لیگ برتر هم یک رکورد محسوب می شود و من امیدوارم طرفداران فوتبال گیلان در مرحله دوم هم ما را تنها نگذارند تا سپیدرود پس از سال ها به سطح نخست فوتبال کشور باز گردد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است