وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود ۱ – مس ۳: سپیدرودِ دست نشان با شکست آغاز کرد

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ یک مقابل مس کرمان تن به شکست سه بر یک داد.

سپیدرود ۱ - مس ۳؛ سپیدرودِ دست‌نشان با شکست آغاز کرد

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و مس کرمان از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ یک از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: مرتضی منصوریان

کمک‌ها: یعقوب سخن‌دان، جعفر مهاجر و عباس مهدی‌زاده

ناظر: داوری احمد صالحی

ترکیب تیم فوتبال سپیدرود رشت:

سید مهدی اسلامی، مهیار نوری، امیر تیزرو، محمود خمیسی، محمدرضا زینال خیری، هومن ربیع‌زاده، محمدهادی یعقوبی، جواد آقایی‌پور، میثم فردوسی، نوید حیدری و رضا عاشوری.

سرمربی: نادر دست‌نشان

ترکیب تیم فوتبال مس کرمان:

داوود نوشی صوفیانی، میثم تهیدست، محمدحسین حیدری، مجتبی مقتدایی، امیر طاهر، مهران امیری، امین جهان کهن، مهرداد قنبری، محمدمهدی عسگری، یاسر فیضی و شروین بزرگ

سرمربی: مجتبی حسینی

ارتش سرخ گیلان مدت‌هاست روی نوار ناکامی است، این تیم در پنج دیدار اخیر خود، نمایشی قابل‌قبول ارائه داده لیکن به دلیل مشکلاتی نظیر مصدومیت بازیکنان، بدشانسی و داوری نتوانسته به نتایج دلخواه دست پیدا کند؛ نتایج ضعیف سپیدرود باعث شد هواداران رشتی بار دیگر شاهد بی‌رحمی فوتبال بوده و سرمربی تیمشان برکنار شود.

ناظمی که نشان داده است مدیریت بحران را به‌خوبی می‌شناسد، نادر دست‌نشان را جایگزین نظرمحمدی کرد، شوکی که هواداران ارتش سرخ گیلان امیدوارند مثمر ثمر بوده و هر چه سریع‌تر سپیدرود به مسیر موفقیت بازگرد؛ سرخ‌های شهر باران تا پیش از آغاز رقابت‌های هفته چهاردهم با کسب ۱۵ امتیاز در مکان دوازدهم جدول ایستاده‌اند و فاصله‌ای ۱۱ امتیازی با صدر جدول دارند.

در سوی مقابل مس کرمان تیمی متمول از خطه جنوب کشورمان رودرروی سپیدرود قرار می‌گیرد، کرمانی‌ها برخلاف همنام‌های رفسنجانی نتوانستند عملکرد خوبی در لیگ یک به نمایش بگذارند و با کسب ۱۸ امتیاز در مکان نهم جدول ایستاده‌اند؛ شاگردان مجتبی حسینی در هفته سیزدهم با گل دقیقه ۹۰+۴ «شروین بزرگ» مهاجم رشتی توانست مقابل استقلال خوزستان به پیروزی رسیده و از بحران خارج شود.

نبرد لیگ برتری‌های اسبق فوتبال کشورمان در حضور هواداران پرشور سپیدرود زیر ترنم بهاری می‌تواند جذاب و هیجان‌انگیز باشد؛ یک طرف این نبرد دست‌نشانی قرار دارد که با حرف‌وحدیث از مس کرمان در فصل گذشته جدا شد و طرف دیگر نبرد، متمول‌های لیگ یک قرار دارند.

دیدار دو تیم در حضور کمتر از ۱۲۰۰ هوادار برگزار شد که رکوردی منفی برای تیم پرطرفدار سپیدرود رشت به شمار می‌رود، نتایج ضعیف سپیدرود در هفته‌های اخیر و اطلاع‌رسانی ضعیف به دلیل محدودیت‌های فضای مجازی از دلایل استقبال ضعیف هواداران است.

نخستین دیدار سپیدرودی‌ها تحت هدایت دست‌نشان در رقابت‌های لیگ یک در هوایی سرد و بارانی دنبال می‌شود، نخستین موقعیت جدی مسابقه در دقیقه ۹ برای مس کرمان روی یک ضربه ایستگاهی به دست آمد، ضربه کم‌رمق مهرداد قنبری توسط اسلامی مهار شد.

سپیدرودی‌ها حمله مس را با ضد حمله‌ای خطرناک پاسخ دادند، ایستادگی مدافعین مس تنها یک ضربه ایستگاهی از روی نقطه کرنر را نصیب سرخ‌پوشان کرد؛ این ضربه توسط حیدری نواخته شد و ثمری برای سپیدرود نداشت.

مس کرمان خیلی زود به گل رسید، در دقیقه ۱۲ مسابقه تیم میهمان روی حرکت انفرادی شروین بزرگ صاحب یک ضربه ایستگاهی شده و این ضربه توسط قنبری روی دروازه سپیدرود نواخته شد، دفع ناقص خمیسی و فعل‌وانفعالات داخل محوطه جریمه، توپ را به «میثم تهیدست» مدافع فصل گذشته سپیدرود رساند و چرخش سر این بازیکن، در دقیقه ۱۳ منجر به گل نخست مسابقه شد؛ تهیدست پس از زدن گل از خوشحالی خودداری کرد.

دیدار دو تیم پس از گل مسی‌ها با سرعت بیشتری دنبال شده و دو تیم با ارائه بازی هجومی نمی خواهند قافله را به رقیب واگذار کنند، شوت آقایی‌پور در دقیقه ۲۱ می توانست بازی را به تساوی بکشاند، ضربه مهاجم جوان سپیدرود با اختلاف از دیرک افقی دروازه مس به بیرون رفت.

سپیدرودی‌ها دو دقیقه بعد موقعیت خطرناک دیگری کسب کرده و تیزرو با گلر مس در حالت تک‌به‌تک قرار گرفت، ضربه این بازیکن توسط صوفیانی به کرنر فرستاده شد هرچند کمک‌داور مسابقه این صحنه را آفساید اعلام کرد.

دومین گل مسی‌ها نیز توسط یک رشتی به ثمر رسید! در دقیقه ۲۵ مسابقه سانتر مسی‌ها پس از دفع ناقص زینال‌خیری به شروین بزرگ رسید و این بازیکن با ضربه‌ای دقیق موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند؛ شروین نیز به‌سان تهیدست پس از گلزنی از خوشحالی امتناع ورزیده و به‌آرامی به‌سوی زمین خودی پیش رفت!

سپیدرود در دقیقه ۳۰ موقعیتی ایده‌آل را هدر داد، آقایی پور پاس استثنایی یعقوبی را در محوطه جریمه با ضربه‌‌ای کم‌رمق هدر داد تا اختلاف دو گل همچنان پابرجا باقی بماند.

تلاش سپیدرود در دقایق پایانی نیمه نخست ثمری نداشت و بازیکنان این تیم با شکست دو بر صفر راهی رختکن شدند.

سپیدرود نیمه دوم را هجومی‌تر آغاز کرد و مزد حملات خود را در دقیقه ۶۸ گرفت، آقایی‌پور جوان اول این روزهای سپیدرود موفق شد اختلاف را به حداقل برساند؛ سرخ‌های شهر باران با این گل از روحیه بالاتری برخوردار شده و حملاتی پی در پی روی دروازه مس تدارک دیدند.

اشتباه زینال‌خیری شیرازه تیم فوتبال سپیدرود را از هم پاشانده و پایه‌گذار گل سوم مسی‌ها شد! توپ‌دزدی عسگری و سانتر بی‌نقص این بازیکن در تیر دورتر به قنبری رسیده و این بازیکن با شوتی سرضرب مجدداً اختلاف را به دو گل افزایش داد؛ این گل در دقیقه ۷۶ به ثمر رسید.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در پایان ۹۰ دقیقه دیدار مقابل مس کرمان با نتیجه سه بر یک تن به شکست داده و نتوانست از تغییر کادر فنی به‌سود خود استفاده کند.

در حاشیه:

* ناظمی و طباطبایی با حضور در جایگاه ویژه ورزشگاه سردار جنگل رشت از نزدیک نظاره‌گر دیدار مس و سپیدرود هستند.

* دو بازیکن رشتی در  ۲۵ نخست مسابقه موفق شدند دو بار دروازه سپیدرود را باز کرده و کار را برای سرخ‌های شهر باران سخت کنند؛ این دو بازیکن پس از گلزنی از خوشحالی امتناع کردند.

* هواداران تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از دریافت گل دوم این تیم، با شعار «غیرت» خواهان تلاش بیشتری از سوی بازیکنان سپیدرود در ادامه بازی شدند.

* داور در نیمه نخست یک دقیقه و در نیمه دوم پنج دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 7 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • آرمان گفت:

    با سلام ، نباید انتظار معجزه داشت باید یه دست نشان کمی وقت داد تا با نفرات تیم بیشتر آشنا شود.
    اول از همه از آقای دست نشان می خواهم دستیاران مناسب رو برای خودش انتخاب کنه ، اشتباهی که آقا نظر محمدی نیز انجام داد ، دوم اینکه تاکنون در اکثر بازیها ، جنگ میانه میدان رو به حریفان واگذار کردیم مثل دیروز که جهان کهن به تنهایی از پس سه نفر برآمد.
    سوم اینکه چاره ایی به حال گل خوردن راحت شود.
    با آرزوی موفقیت برای تیم محبوب سپیدرود