وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

صعود چوکای تالش و شهرداری رودسر به مرحله دوم لیگ دسته سوم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم های چوکای تالش و شهرداری رودسر به عنوان نمایندگان استان گیلان، در مسابقات زیر گروه دسته سوم فوتبال کشور مقابل حریفان خود به پیروزی دست یافتند و موفق شدند به مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور راه پیدا نمایند.

بنابراین گزارش تیم چوکای تالش عصر یکشنبه در هفته آخر زیر گروه لیگ سه کشور به مصاف پارس تهران رفت که پس از 90 دقیقه، با نتیجه یک بر صفر این تیم را شکست داد و با کسب 23 امتیاز از 10 بازی، در صدر گروه 11 تیمی گروه دوم زیر گروه ذسته سوم قرار گرفت و به مسابقات دسته سوم لیگ فوتبال کشور راه یافت.

تنها گل پیروزی بخش این بازی را یاور پورنامدار در دقیقه 13 از روی نقطه پنالتی وارد دروازه تیم تهرانی کرد. داوری این بازی نیز به عهده سید علی اصغر مومنی، یاسر نوربخش و حسین باجان هر سه از مازندران بود.

شهرداری رودسر دیگر نماینده استان گیلان در این گروه نیز، عصر امروز با غلبه بر تیم تهران مبدل به لیگ دسته سوم فوتبال کشور صعود کرد. در این دیدار که در هوای سرد و نیمه ابری و با حضور جمع زیادی از علاقمندان به این رشته ورزشی در استادیوم شهید قاسمی رودسر برگزار شد، تیم میزبان با پیروزی مقابل حریفش، جواز صعود به لیگ دسته سوم فوتبال کشور را کسب کرد.

تیم شهرداری رودسر در دقیقه 61 به دنبال برخورد توپ با دست یکی از بازیکنان تهران مبدل در محوطه جریمه، صاحب پیک ضربه پنالتی شد و شهریار ناصح با شوت سنگین توپ را به تور دروازه چسباند تا میزبان یک بر صفر از حریف پیش بیفتد اما این پایان کار نبود و رودسری ها 9 دقیقه بعد، به گل دوم دست یافتند تا شهریار ناصح با شوت سنگین برای بار دوم دروازه تهران مبدل را باز و خود و تیمش را دو گله کند تا این بازی در نهایت با برتری دو بر صفر تیم میزبان پایان یافت.

تیم شهرداری رودسر با این برد و با 22 امتیاز پس از چوکای تالش در رتبه دوم گروه ایستاد و به همراه چوکا جواز صعود به لیگ دسته سوم فوتبال کشور را کسب کرد تا در این مرحله به تیم شهرداری ومن دیگر نماینده استان گیلان بپیوندد.

در گروه دوم زیر گروه لیگ دسته سوم فوتبال کشور به جز چوکا و شهرداری رودسر از گیلان تیم های رهگستران لنگرود و شهرداری لاهیجان نیز حضور داشتند که از صعود به مرحله دوم لیگ دسته سوم بازماندند.

یکشنبه 94/10/20

چوکای تالش 1-0  پارس تهران

شهرداری رودسر 2-0 تهران مبدل

رهگستران لنگرود 2-0 کیمیا فرآیند ری تهران

شهداء بابلسر- شهرداری لاهیجان 14:00 شهید علیزاده بابلسر مازندران

پدیده تات تاکستان- پرواز زنجان 14:00 15 خرداد تاکستان قزوین

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است

  • گروه63نفره ی علمی و فرهنگی و تاریخی و ورزشی"افرا"به مدیریت استاد اشکان غایبی ساسانی پراکنده در رشت،تهران،اصفهان،تبریز و اهوازwww.nasha.blogfa.com گفت:

    خیلی مردی آقای دیدار!
    امروز همگان جهنم واقعی را خواهند دید…!

  • سینا بچه سام گفت:

    دسته سه رو چیکار داری اخه بابا؟