وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

قربانزاده: انگیزه زیادی برای گلزنی مجدد به ملوان دارم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – تنها شش روز تا برگزاری دربی سنتی شمال کشور بین سپیدرود و ملوان باقی مانده است و این بار این دو تیم در مرحله یک شانزدهم جام حذفی مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

به گزارش سایت سپیدرود به بخش هایی از مصاحبه میلاد قربانزاده زننده تک گل زیبای فصل قبل سپیدرود به ملوان با رودسپید توجه فرمایید:

* کاش لیگ تعطیل نمیشد و ما به روند خوبمون تو لیگ ادامه میدادیم ولی باز این مدت رو نقاط ضعف و قوتمون کار کردیم و معتقدم بازیکنان بیشتر با هم هماهنگ شدیم و قطعا در ادامه لیگ نتایج بهتری میگیریم.

* بازی با تیم های که در لیگ پایین تر هستند خیلی سخته چون بازیکنان حریف انگیزه ی زیادی برای مقابله با تیم لیگ برتری دارند و بازی مقابل ملوان یک بازی خاصه و برای مردم هر دو شهر از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و رتبه و سطح تیم خیلی در این بازی دخیل نیست.قطعا گول موقعیت فعلی ملوان را نمیخوریم و با تمام قوا برای حذف این تیم به میدان خواهیم رفت.

*برای گل زدن در این بازی انگیزه زیادی دارم و سعی میکنم همانند فصل گذشته بتوانم هواداران را خوشحال کنم.

* ایتدای فصل و بعد از تغییر پست به خط دفاعی کمی برایم سخت بود ولی روز به روز برایم بیشتر جا افتاد،البته باید بگم دوباره به پست خودم برگشتم و شرایط خوبی دارم . تابع کادرفنی هستم و هر پستی بخواهند بازی میکنم.

* چند بازی نفت آبادان را در لیگ دیده ام، تیم بسیار خوبی هستند و از چند بازیکن خارجی خیلی خوب بهره می برند که در تمامی گل های این تیم نقش داشته اند. تیم خطرناکی هستند و باید با هوشیاری و هدفمند مقابل آنها قرار بگیریم.ان شالله با حذف ملوان با روحیه خوبی مقابل نفت به میدان خواهیم رفت و به روند رو به رشد خودمون ادامه میدیم.

* اصلا دوست ندارم در زمین عضدی تمرین هم بکنم چون به شدت کیفیت زمین پایین آمده و آسیب دیدگی ما را افزایش خواهد داد، امیدوارم هرچه زودتر زمین سردار جنگل آماده شود و قطعا به نفع ما خواهد بود که در آنجا بازی کنیم چون نصف هواداران ما هم نمی توانند در عضدی حضور داشته باشند و این ضربه بزرگی برای ما خواهد بود.

* اگر در سه بازی اول بدشانسی نمی آوردیم و انصافا در هیچ کدام از این سه بازی هم مستحق شکست نبودیم الانم جایگاه مون اینجای جدول نبود ما میتوانیم به رتبه های بالاتر برسیم و این را ثابت خواهیم کرد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 14 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است