وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

لیست مازاد سپیدرود مشخص شد

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – تمرینات سپیدرود رشت در سکوت خبری و دور از حضور تماشاگران پشت درهای بسته ورزشگاه سردار جنگل برگزار می‎‌شود.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری ایلنا، بازیکنان سپیدرود رشت برخلاف سایر تیم های لیگ برتری با پایان مسابقات نیم فصل اول با استراحت کمتر از شش روز، از روز سه شنبه هفته گذشته در رشت تمرینات آماده سازی برای نیم فصل دوم را آغاز کرده اند و برای ادامه مسابقات برنامه های کادرفنی را دنبال می کنند.

با دستور علی کریمی که پس از شکست برابر استقلال تهران وضعیت آمادگی بازیکنانی سپیدرود کاملا مشخص شد، میلاد قربان زاده، امین جوادی مقدم و یعقوب کریمی سه بازیکنی هستند که پس از توافق با باشگاه به همکاری شان پایان می دهند و تمرینات حضور ندارند.

براساس برنامه‌ای که کریمی برای شاگردانش در نظر گرفته است طی تعطیلات مسابقات لیگ برتر شاگردانش به ازای هر هفته تمرین تنها ۴۸ ساعت فرصت استراحت خواهند داشت.

قرار است دو بازیکن دیگر از لیست سرخپوشان کنار گذاشته شود تا با معرفی خریدهای جدید سپیدرود برای مسابقات نیم فصل دوم آماده شود.

همچنین مربی جوان در نظر دارد بخشی از برنامه تمرینی شاگردانش خارج از شهر رشت باشد و قرار شده در تهران اردوی کوتاه مدتی برگزار کنند.

سپیدرود رشت نیم فصل اول مسابقات لیگ هجدهم را با ۱۰ امتیاز و یک پله بالاتر از استقلال خوزستان قعر جدولی به پایان برده است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است

  • @@ گفت:

    قربانزاده بازیکن چند پسته هستش و تو چند فصل اخیر یکی از بهترین های سپیدرود بوده و جوادی مقدم هم سطح قابل قبولی داشت. چرا این ها تو لیست مازاد هستن؟!!!گزینه های منطقی تری برای قرار گرفتن تو لیست مازاد وجود داشت.
    تو این شرایط حساس ما قدر اندک داشته هامون رو هم نمیدونیم، خدا نیم فصل دوم رو به خیر کنه.

  • مهدی گفت:

    منم موافقم.
    میلاد قربانزاده از بازیکنان جوان، بومی، متعصب، خوب و چند پسته ی سپیدرود هست که پارسال دفاع چپ سپیدرود رو پوشش داد و امسال کعبی رو یه نیم فصل نیمکت نشین کرد و علیرغم اینکه دفاع راست، پست تخصصیش نیست، اونجا رو مال خودش کرد. اگه بد بود پس چطور کعبی رو نیمکت نشین کرد؟!! واقعا سر درنمیارم!! نورمحمدی که تا اون حد خنثی و کم اثر و سنگین بازی میکنه توی لیست مازاد نیست ولی . . .!!