وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

لیگ برتر فوتسال: بانوان سپیدرود نایب قهرمان شدند، سارا شیربیگی خانوم گل

روزنامه خبرورزشی در شماره روز سه شنبه ۱۹ اسفندماه خود، به نایب قهرمانی دختران سپیدرودی در لیگ برتر فوتسال ایران پرداخته است:

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – در پایان لیگ برتر فوتسال بانوان تیم سپیدرود رشت موفق شد تا در یک رقابت میلی منری به مقام نایب قهرمانی این مسابقات دست پیدا نماید. تیم ملی حفاری اهواز با ۵۴ امتیاز به مقام قهرمانی رسید. تیم سپیدرود با ۵۲ امتیاز و تفاضل مثبت ۱۱۳ گل در رده دوم قرار گرفته و تیم دانشگاه آزاد هم با ۵۲ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۹۹ گل در رده سوم جای گرفت.

دختران سپیدرودی موفق شدند تا در هفت بازی که پنج تای آن متوالی بود به حریفان بخت برگشته خود بیش از ده گل بزنند و از خود یک رکورد منحصر به فرد بر جای بگذارند. نکته جالب داستان این است که دختران رشتی توانسته بودند تا تیم قهرمان این مسابقات یعنی ملی حفاری را در خانه خودش با نتیجه یازده بر یک تحقیر نمایند.

از این رو تیم فوتسال بانوان سپیدرود توانست با به ثمر رساندن ۱۶۴ گل زده، عنوان بهترین خط آتش لیگ برتر را از آن خود نماید و در جدول بهترین گلزنان لیگ برتر هم سارا شیربیگی با ۶۷ گل زده بدون رقیب عنوان خانوم گلی لیگ برتر فوتسال را به خود اختصاص داد.

Scan11

این تیم که سال گذشته با نام هیات فوتبال گیلان در مسابقات لیگ برتر بانوان شرکت کرده بود و در آخرین روز بازی ها توانسته بود خود را در لیگ برتر حفظ نماید، امسال با تعییر مدیریت در باشگاه سپیدرود، زیر پوشش این باشگاه قرار گرفت و با یک دگرگونی کامل از ابتدای فصل جزء مدعیان قهرمانی قرار گرفت.

پنج نفر از بازیکنان تیم فوتسال سپیدرود به نام های شیما کریمی، نسیمه غلامی، فاطمه شریف، سارا شیربیگی، مرضیه توفیقی نسب عضو تیم ملی فوتسال ایران هستند و سرمربیگری تیم فوتسال سپیدرود هم بر عهده معصومه جهانچی بازیکن سابق تیم ملی فوتسال است که در حال حاضر عنوان سرمربیگری تیم ملی زیر ۱۴ سال ایران را هم بر عهده دارد. سرپرستی این تیم هم بر عهده پوران واحدی نایب رییس هیات فوتبال گیلان است.

اسامی کامل بازیکنان فوتسال سپیدرود در فصل ۹۳-۹۴:

شیما کریمی، فاطمه شریف، فهیمه فروهر، نسیمه سادات غلامی، سید مرضیه توفیقی نصب، سارا شیربیگی، لیلا خدابنده لو، زهرا صفایی، طوبی باقرزاده، هانیه ایمانی، فاطمه حسنی نیا.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 15 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • مورينيو/خداي ورزش جهان = Mourinho / god sports world گفت:

    حماسه حضور شیر مردان و سربازان دیار میرزا …

    ایاهنوز معرفت و غیرت زنده است …