وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نظرمحمدی سرمربی رایکای بابل شد

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودنظرمحمدی با عقد قراردادی به مدت یک سال و نیم با مدیریت باشگاه رایکای بابل در تیم فصل دوم لیگ آزادگان سرمربیگری این تیم را برعده خواهد داشت.

به گزارش سایت سپیدرود، نظرمحمدی سرمربی پیشین سپیدرود رشت عصر امروز طی قراردادی به مدته یک و نیم ساله این تیم را در نیم فصل دوم لیگ دسته اول آزادگان هدایت خواهد کرد.

نظرمحمدی این فصل را با سپیدرود تازه از لیگ برتر به دسته اول سقوط کرده آغاز کرد و در هفته سیزدهم از این تیم کنار گذاشته شد و جایش را به نادر دست نشان داد.

سرمربی جوان رشتی پیشتر موفق شده بود تا در دو فصل سپیدرود را از لیگ دسته دوم به لیگ برتر هدایت کند و نیم فصل نیز در لیگ برتر سکان هدایت سپیدرود را دست بگیرد.

نظرمحمدی سال گذشته در چند بازی هدایت همین تیم رایکا را که با نام خونه به خونه در فوتبال فعالیت می کرد برعهده داشت که به دلیل مشکلات مالی از این تیم جدا شده بود.

تیم رایکای بابل که از ابتدای فصل با خرید امتیاز خونه به خونه این شهر در مسابقات لیگ دسته اول امسال شرکت کرده بود چندین مرتبه بر روی نیمکت با تغییر مربی دست به گریبان بوده و پس از مهران نجفی، حسین مسگرساروی و هادی شکوری حالا نظرمحمدی را باید چهارمین سرمربی این فصل رایکا دانست.

رایکا در حال حاضر با ۱۳ امتیاز از ۱۷ بازی در رتبه هفدهم جدول رده بندی لیگ دسته اول آزادگان جای دارد و نظرمحمدی برای حفظ این تیم در دسته اول و دفاع از اعتبار رزومه موفق اش در مربیگری کار بسیار سختی را در پیش خواهد داشت.

مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رش%D

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

ارسال دیدگاه برای این مطلب محدود شده است.