وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نظیف کار، از داماش به سپیدرود: فقط به موفقیت سپیدرود رشت فکر می کنم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – علیرضا نظیف کار مدافع باتجربه و کاپیتان تیم داماش از جمع آبی پوشان جدا شد و به سپیدرود رشت پیوست.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از روزنامه خزر نظیفکار شنبه شب در دیدار با مهندس الطافی مدیرعامل داماش از این تیم رضایت نامه گرفت و دیروز پس از دیدار با علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود و صحبت های طرفین با هم  سرانجام سپیدرودی شد و در نیم فصل دوم مسابقات دسته اول کشور برای تیم قرمزپوش رشتی بازی می کند.

شکل جدایی علیرضا نظیف کار مدافع باتجربه و کاپیتان سابق داماش از این تیم موجب ناراحتی اش گردیده و در گفت وگویی با سیاوش باقری از جهت آن که ابتدا به او اعلام شد که به تو نیاز داریم و حتی کاپیتان تیم ما هستی و بعد تماس گرفتند که نام تو در لیست رفتنی های سرمربی داماش قرار دارد و به همین دلیل به تیم های پیکان تهران، گل گهر سیرجان و مس رفسنجان جواب منفی داده، انتقادهایی مطرح کرده بود.

اما پس از گرفتن رضایت نامه از داماش و پیوستن به دیگر تیم رشتی (سپیدرود) که با او حرف زدیم، به نظیف کار گفتیم که به خاطر دوری اش از حاشیه های احتمالی و حفظ آرامش در تیم داماش، تصمیم داریم که مصاحبه وی را با هماهنگی و موافقت خودش چاپ نکنیم.

نظیف کار از این تصمیم ما استقبال کرد و به خزر گفت: “بله، حرف های زیادی زدم و از برخی قول های عمل نشده انتقاد کردم. اما این صحبت شما را قبول دارم که مصاحبه من حتی اگر یک درصد باعث ایجاد حاشیه در داماش شود، کار درستی نیست.

چون من حدود ۱۵ سال در پگاه و داماش بازی کرده ام و به فینال جام حذفی کشور رفته ایم و از محبت های همیشگی طرفداران داماش خاطرات خوبی دارم. روز یکشنبه در اولین جلسه تمرین با سپیدرود رشت هم علی آقا (نظرمحمدی) همین حرف را به من زد و گفت که خوب تمرین کن و توانایی خود را در زمین نشان بده، نه با صحبت کردن در مورد دیگران و من هم همین کار را می کنم.”

نظیف کار درباره سپیدرود رشت نیز گفت: “ سپیدرود تیم بزرگ پرطرفداری است و امسال با وجود مشکلات مالی زیاد به خاطر تشویق های همین طرفداران پرشور و عاشق سپیدرود و با تلاش و همت کادر فنی و بازیکنان خود صدرنشین لیگ یک کشور شده و همه فوتبالی ها در خارج از استان گیلان هم قبول دارند که سپیدرود با اقتدار و شایستگی به صدر جدول رفته و امیدوارم در نیم فصل دوم بازی ها به این روند ادامه بدهد و در نهایت به لیگ برتر صعود کند.

من در تمرینات سپیدرود شرکت کرده ام و مثل دیگر بازیکنان فقط  و فقط به فکر موفقیت این تیم محبوب هستم و هر وقت هم که به زمین بروم، با تمام وجودبرای پیروزی سپیدرود در داخل میدان مبارزه می کنم. ”

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

14 دیدگاه ارسال شده است

  • اترخان گفت:

    نظیف کار خرید خوبیه

  • اترخان گفت:

    چرا هر چی ادم بی فرهنگه تو این سایت میان.همش فحش.همش بی ادبی.همش توهین.بسه دیگه.این چند نفر آبروی هوادارای سپیدرود رو بردن

  • دختر سپیدرودی گفت:

    افرین

  • Amin گفت:

    اگه نظرمحمدی خریدی میکنه … حتما فکر شده و با برنامه ست

  • اترخان گفت:

    درود بر آقای اشکان غایبی.اشکان خان توهین چند نفر بی اصل و نسب بی خانواده را شما بر ما هواداران واقعی سپیدرود ببخش.لطفا جواب اینا رو ندید.چون جواب ابلهان خاموشیست.آقای غایبی رشتی های اصیل شما رو خوب می شناسن اینا رو هم خوب میشناسن

  • سیمبر گفت:

    ماشاالله رشتی باتعصب به امیدپیروزی وصعودبه لیگ برتر.

  • فراز گفت:

    اتر خان؟؟
    یعنی باور کنیم کاربر مستقلی از گروه اراذل استاد هستی؟؟
    تو که تو جوی آب لای بوته ها بزرگ شدی دم از خونواده نزن ناچیز عزیز..

  • فراز گفت:

    من یه پیشنهادی دارم:

    شماره ی مسئولین سایتو یکی گیر بیاره بذاره توی گروه تا باهاشون صحبت کنیم بگیم آقایون ..
    چندین نفر و البته با چندین اکانت مختلف , بصورت پیوسته و هماهنگ شده کامنتای توهین آمیز و بدور از عقل رو ثبت می کنن که این بصورت اتوماتیک وار, خشم سایر کاربران سایت رو بهمراه میاره و نتیجش میشه توهین و توهین!
    حتی خود منم الان از کوره در رفتم و بی احترامی ای کردم که در شان من نبود!!

  • دختر سپیدرودی گفت:

    کاش بجای این وقتی که صرف ساختن شناسه های مختلف اترخان و خرزوخان و دختر پسرهای رشتی مقیم دیناموزاگرب و تهیه تاریخ توهمات گیلان در یک نگاه میکردی این وقتو صرف پیدا کردن پدر و مادر خودت میکردی نه برای اینکه برن برای اولین بار برات شناسنامه بگیرن فقط برای اینکه تربیتت کنن که به خانواده دیگران توهین نکنی.من هرچی گشتم تو سایت ادرس ایمیلی شماره تماسی از ادمین سایت پیدا نکردم

  • omid گفت:

    نظیف کار رو جای کی میخواد بذاره تو ترکیب؟ ذخیره نشین میشه ما الان یه فوروارد شش دنگ و هافبک نفوذی نیاز داریم

  • محمد گیلانی گفت:

    ملاک فقط و فقط باید مصلحت سپیدرود باشه
    فضا برای هیچ رفاقت بازی و مماشاتی با هیچ کس نیست.
    میدونم آقای علی نظر محمدی اینها رو میدونه و لحاظ میکنه.

  • سعید گفت:

    همونجوری ک تو داماش حاشیه درست میکرد اینجا هم مخواد حاشیه درست کنه و میکنه..بعدشم یعنی شهر ما جوان نداره ک بعدها حرف واسه گفتن داشته باشه. حتما باید تو لیگی ک اینقد قدرت دوندگیو فشار بازی زیاده از بازکنای سن بالا استفاده کنیم ک کم بیارن.الان با نظیف کار ۸بازیکنه بالای ۳۰ حتی ۳۵سال تو تیم داریم این یعنی مرگ تدریجی تیم.اینا همونایی هستن ک داماشو بردن لیگای بایین تر.تا ی کم تیم نتیجه نگیره قشنگ دست از بازی کردن ور میدارنو واس تیم حاشیه درست میکنن.الانم چون تیم بالاست و امید داره بیاد لیگ برتر دارن میان این تیم.والا هیچ غیرتی ندارن اگ غیرت داشتن تو لیگ رتر داشتن بازی میکردن تیمو نگه میداشتن.داماش پول نداشت بهونه داشتنو بازی نکردنو وا دادن گفتن تیم مشکل پولی داره چجوری بازی کنیم

  • سعید گفت:

    الان سپیدرودم پول نداره ولی بازیکنای با غیرتی داره ک با توجه ب این بی پولی دارن نتیجه میگیرن ولی حالا باز اینا دارن میان این تیم شهر ک اینم ببرن پایینو حاشیه درست کنن.واقعا نظر محمدی باید خیلی خوش خیال باشه ک فک کنه اینا واسه تیمش مفید بازی میکنن.اینا از پشت خنجر میزنن

  • قولدوربزرگ داماش گفت:

    یه کم چشماش لوچ میزنه