وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

کعبی: بعد از گل اشکم درآمد / تماشاگران ما از بازی های استقلال هم بیشترند

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – حسین کعبی در فصلی که دو هفته به پایانش باقی مانده یکی از مهره‌های تاثیرگذار سپیدرود رشت بود. بازیکن سابق تیم ملی با دنیایی تجربه همچون یک بازیکن جوان کاملا در خدمت تیم بود.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ایران ورزشی، او مدعی است که تیمش لیگ برتری خواهد شد. کعبی درباره تساوی مقابل ایرانجوان بوشهر می‌گوید: «خیلی حیف شد که مقابل این همه هوادار نتوانستیم برنده از زمین خارج شویم. در این بازی مثل اکثر بازی‌ها پنالتی ما را نگرفتند. ما چند فرصت مسلم را از دست دادیم و روی غافلگیری دروازه‌مان باز شد. البته آنها هم دوندگی زیادی داشتند.»

کعبی درباره گل زیبایی که زد اینطور می‌گوید: «من این فصل چند تا پنالتی گرفتم و پاس گل دادم اما گل نزده بودم. به همین دلیل فشار روحی زیادی را احساس می‌کردم. آن گل هم حاصل زحمت بچه‌ها بود. باور کنید بعد از گل اشکم درآمد. من در پرسپولیس، تیم ملی و… بازی کردم اما اینطوری بعد از گل اشکم سرازیر نشده بود.»

کعبی اما از شرایط مدیریت باشگاه گلایه دارد: «ما مدیرعامل نداریم و اگر اتفاقی بیفتد نمی‌دانیم باید در باشگاه سراغ چه کسی برویم. همه هم زوم کرده‌اند روی سپیدرود، در حالی که ما فقط سرمربی داریم و هوادار.

شما کدام تیم لیگ یکی را سراغ دارید که این همه تماشاگر داشته باشد. حتی تماشاگران ما از بسیاری بازی‌های استقلال هم بیشترند. خیلی تیم‌ها پول‌های زیادی را هزینه کردند اما نتیجه نگرفتند، در عوض بازیکنان ما بدون پول و به عشق هواداران تا همین جا هم کار بسیار بزرگی انجام دادند.»

کعبی تیمش را حتما لیگ برتری می‌داند: «شما شک نکنید که سپیدرود حتما به لیگ برتر صعود می‌کند. ما یک بازی سخت و حساس در سیرجان داریم که به امید خدا نتیجه لازم را می‌گیریم و در رشت جشن صعود را برگزار خواهیم کرد.»

کعبی درباره برخورد هواداران تیمش می‌گوید: «من تنها بازیکنی هستم که از جنوب آمدم و بیشتر بچه‌ها بومی هستند. یکی از دلایلی که من می‌توانم بازی کنم این است که هواداران به شدت مرا حمایت کرده‌اند. خیلی دوست دارم با صعود به لیگ برتر جواب محبت‌هایشان را بدهم. واقعا خیلی کمک کردند که به فرم خوبی برسم.»

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

15 دیدگاه ارسال شده است

  • omid گفت:

    اقای کعبی ما واقعا عاشقتیم صادقترین ادمی هستی که اطراف ما هستی واقعا گردنت رو برای تیم گذاشتی دل ما همیشه برات تنگ میشه هر جا که باشی جنوبی هستی ولی برای ما عین یه همشهری بازی کردی واقعا بخاطر تعصبت عاشقتیم

  • محمود گفت:

    داش حسین کعبی کوه غیرت و تعصبی.حسین جان تو بیشتر از هر کسی دیگه درک میکنی که برد در سیرجان چقد واسه ما هوادارا مهمه پس یا علی مدد.بدون استرس روان بازی کنین و هوشیار در زدن ضربات آخر .

  • آبرار گفت:

    آبرار حسین خیلی مرداکی…همون سر ضربه خورده و باد کردت توی دربی گیلان که با اون وضعیت به بازی ادامه دادی واسه ما یه دنیا می ارزه…حسین بچه رشتی دمت گرم

  • صدرا گفت:

    داداش حسین را قربان

  • آرمان گفت:

    درود بر بازیکن متعصب کعبی عزیز و سایر گیله مردان زحمتکش و با غیرت

  • سپیدرود گفت:

    آقا خونه به خونه از ادامه مسابقات انصراف داد،پیگیری کنید از همین حالا حق ما رو نخورن،هر جور هست نباید به ضرر ما بشه،ما تنها تیم مدعی هستیم که رفت و برگشت خونه به خونه رو بردیم،بقیه باخت و مساوی دادن.پیگیر باشید

  • omid گفت:

    واقعا بازیکن متعصب کم نداریم سید تامینی موسوی کعبی و … این تیم باید با این تعصبش از میدان سیزجان روسفید بیاد بیرون

  • رانکوه گفت:

    خزر با ماهی ها و گیله مردان خدایا فوتبال ما را پاک گردان

  • اهورا گفت:

    اقای کعبی انصاف داشته باش بابا دیگه حالا به شمالطف دارن قرار نیست که پرسپولسشی بودنت اینجوری به رخ بقیه بکشی

  • پدرام گفت:

    این همه تلاش کردیم حالا دارن راحت جلوی چشم همه با تبانی ملوان رو به همراه پارس میفرستن بالا.واقعا بابلی ها غیرت ندارن که شرفشون رو دارن اینجور راحت میفروشن

  • گیله مرد علوی گفت:

    آقای اهورا به شما چه؟خوب پرسپولیسی هست که هست مگه پرسپولیسی بودن جرمه؟!مگه مربی شما مایلی پرسپولیسی نیست؟که چی؟!

  • لشت نشا گفت:

    …سپیدرود هر دو بازی رفت و برگشت رو از خونه به خونه برده و حالا چه امتیازات تمام تیمهای جلوی خونه به خونه رو صفر کنن و چه ملوان رو ۳-۰ برنده اعلام کنن، این سپیدروده که بیشترین ضررو می کنه و این ناعدالتیه.
    خدایا ما فقط تورو داریم. خودت به دادمون برس.

  • داماش تنها نزارید گفت:

    کسی نمیتونه با نادر دست نشان ارتباط برقرار کنه !؟ نادر سمت ما رشتیاست … نادر امپراطور نباید باج بده …
    دست نشان ارتباط خوبی با علی نظرمحمدی داره .

  • مجتبی گفت:

    داش حسین کعبی به همراه سایر بازیکنان توی سیرجان رو سپیدمون کنید با ده اتوبوس داریم می آییم وعده ای دیگر باهواپیما …لعنت به دوتیم مفتخور پایتخت که بازیکنانمونو ازرااه بدر می کنند شایان این دوهفته هم همون شایان قدیم باش .بگذارید جام قهرمانی تو رشت بمونه این هوادارا حقشون فقط قهرمانیه.

  • مهدی گفت:

    با دست نشان ارتباط برقرار شده و تمام خطرات احتمالی از تبانی چندتا بازیکن بی وجود تیمش تا ریزترین مسائل یدآوری شده و نادر هم خودش انگیزه داره انتقام مساویهای ناعادلانه دوران پگاه رو که هر بازی باید پنج شش تا به نیروی دریایی میزد و در عین ناباوری مساوی میشد، بگیره. دیگه کی صحبت کرده و . . . سکرته دوستان.