وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گزارش تصویری: ارتش سرخ در کرانه های خلیج همیشه پارس

عکس ها: سید احمد کیایی

وب سایت رسمی فرهنگی ورزشی سپیدرود – ارتش سرخ گیلان عصر روز شنبه شهرباران را به قصد حضور در سواحل گرم خلیج همیشه پارس برای مسابقه با ایرانجوان خورموج ترک کرد.

سفر سپیدرود به بوشهر البته با مشکلات و مصائبی همراه بود. سپیدرودی ها ابتدا با اتوبوس از رشت به تهران سفر کردند و در آنجا به دلیل عدم جای خالی در پرواز تهران – بوشهر مجبور شدند تا به عسلویه بروند و از مرکز صنعت گاز و نفت ایران مصافت 350 کیلومتری عسلویه تا بوشهر را طی کنند.

بازیکنان رودخروشان شمال در نهایت بامداد یکشنبه به بوشهر رسیدند و پس از رسیدن به دیار دلیران دتنگستان در هتل دلوار بوشهر مستقر شدند.

پسران شهرباران ظهر روز یکشنبه یک جلسه در بوشهر به تمرین پرداختند. تمرین پیش از بازی حساس رشتی ها با ایرانجوان خورموج با حضور اصحاب رسانه های بوشهری برگزار شد و در این تمرین از افشین ناظمی سرمربی نامدار دیار باران استقبال گرمی به عمل آمد.

همچنین سهراب ایرانزاد  بازیکن سابق تیم شاهین بوشهر و ملی پوش سابق فوتبال ایران در تمرینات ارتش سرخ حضور پیدا کرد.

image image image image image image  image image image image image image image  image image image

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

9 دیدگاه ارسال شده است

  • اشکان غایبی گفت:

    ای مگس عرصه ی سیمرغ نه جولانگه توست
    عرض خود می بری و زحمت ما می داری؟
    فردا به همه ی ایران ثابت خواهیم کرد که رشت میتواند با دو تیم فوتبال پرطرفدارش داماش گیلان ببخشید داماش رشت و سپیدرود رشت،به عنوان یکی از قطبهای فوتبال ایران و حتا آسیا باشد.درود بیکران بر گردانندگان سایتهای سپیدرود اس سی،وارش اسپرت و اف سی داماش.
    زهی خیال باطل
    فردا که خورشید سپیدرود طلوع کند و داخل لانه ی خفاشان شب پرست رود،چشمان تفرقه افکن این خفاشان را کور خواهد کرد.
    نیست و نابود باد دشمنان رشت عزیزمان

  • مجتبی گفت:


    به امید پیروزی ارتش سرخ گیلان…
    تشکر از عکاس زحمت کش سپیدرود …
    ( خدایا ما رو از شر توهم ناشی از فکر زیاد ؛ و دشمنان فرضی و (وهمی و خیالی ) که سوهان اعصاب میشن رهایی بخش ؛ آمین یا رب العالمین …
    خدایا رشت خیلی دشمن داره در توهم و خیالهای روان پریش ! اون دشمنان و از ما دور کن !!!!!
    خدایا ملت ؛ در این روزهای منتهی به آخر سال ؛ بیکاری و بی پولی و فقر و همه چیز و ول کردند و فقط با رشت دشمنی میکنند !!!!!!! خدایا دشمنان خیالی ما رو از ما دور کن …
    به حق حرفهای نشنیده ؛ آدم میترسه بعضی کامنت ها رو میخونه …
    واسه خودش در خیال خودش واسه رشت و سپیدرود و داماش و فوتبال گیلان دشمن فرضی پیدا کرده ؛ و داره با اونا کل کل میکنه !!!!!
    فوتبال رشت یه دشمن داره ( اون هم شهرک نشین های انزلی هستند ) ضمناً اونا انقد وضعشون این فصل خرابه که مجبورن به تیم خودشون و فکر کنند …
    خدایا پناه میبرم به تو از وهم و خیال

  • علی خمامی گفت:

    اشکان غایبی عزیز من چند سالی تبریز زندگی کردم و میدیدم مردمی رو که از شهرهای دیگر استان و حتی کوچکترین روستاهای استان اذربایجان شرقی به تبریز میومدن و به مرکز استانشون افتخار میکردن درست برعکس استان ما.ولی من تصمیم گرفتم بعد از برگشت به گیلان و رشت من هم به عنوان یک گیلانی به مرکز استانم افتخار کنم.
    دقیقا بغل مغازه من در رشت یه فلافل فروشی هست که ظهرها از انزلی میاد و بساط فلافلش (یه گاری که شبها مغازه دوستش میزاره) رو پهن میکنه تا شب.کلی هم مشتری داره و نونش رو از همین شهر بیرون میاره.ولی دشمنی و نخوت و تنفر نسبت به مردم رشت از قیافش و از صحبتهاش موج میزنه.من موندم چطور مردم ساده مرکز استانم اینطور ادمهارو نمیبینن!!!!!!!

  • آرمان خشکبیجاری گفت:

    پاینده باد ارتش سرخ گیلان

  • فرهاد گفت:

    سایت سپیدرود به لحاظ تایید بعضی کامنت های بی محتوا دارد اعتبار خود را از دست می دهد. من نمی دانم مسئول چه کسی است ولی بعضی مطالب را که از روی توهم و….. است را تایید نکنید. بحث فوتبالی اگر بود تایید و به نظر بازدید کنندگان سایت برسد.اینجا شده مرکز تسویه حساب های قومی قبیله ای

  • Mammad_Ba گفت:

    به امید اینکه بازهم پیش بینی آقا رضای ما درست از آب دربیاد.
    ایرااااااااااااان سپیدرود

  • فرهادسپیدرود گفت:

    نوکر تمام ابراران…این چند روز فقط متنها رو خوندم و نخواستم حرفی بزنم..خوشحال شدم که بیشتر ابراران حرف من رو گرفتن…ولی جایی که یکی میاد و دیگران رو به مگس تشبیه میکنه و خودش رو به سیمرغ..اینجاست که نمیشه ساکت موند…بعدش همون سیمرغ میاد و من و امثال مارو به شرق گیلانی بودن و غیر رشتی بودن…دم همه بچه های شرق گیلان هم گرم که همیشه حامی داماش و سپیدرود بودن..مدرک رشتی بودن من هم اینه که بچه محله رشتیان هستم…اقای اشکان چون تو یکی از کامنتها منو مستقیما خطاب قرار دادی منهم اسمت رو گفتم..خواستم بهت بگم اول رشت و رشتی رو عشقه..در برابر سایر استانها هم ما از گیلان و گیلانی دفاع میکنیم شما نگران نباش..من با کسی دشمنی ندارم و نظر تو امثال توهم درمورد من واسم ارزشی نداره چون مرغ فقط یه پا داره..همه ایران سرای من نیست و نخواهد بود..دنیا فقط رشت..جاوید ارتش سرخ

  • فرهادسپیدرود گفت:

    …اقای علی خمامی لطفا در مورد ان زلی حرفهای بد نزن. برادر اشکان ناراحت و ازرده خاطر میشن…ابرار علی ماها رشتی نیستیم و مدرکی دال بر رشتی بودن ما نیستش ولی اونیکه سنگ یه عده شهرک نشین کم بین و عقد ه ای رو به سینه میزنه یه رشتی شناخته شده هستش..به ما میگه شرق گیلانی!! انگار شرق گیلانیها از ما نیستن !!ولی بجاش ان زلیچی میشه خودی و گیلانی!!!طرف هی دم از اتحاد میزنه بعد خودش حرفاش رو نقض میکنه و بمن میگه تو شرق گیلانی هستی!!!مگه شرق گیلانیها هم استانی ما نیستن؟؟مگه لاهیجان و رودسر و لنگرود و کلاچای و واجارگاه مال این استان نیستن؟؟…ابرار مجتبی من که قاط زدم مخم پیچیده ابرار میگی چیکار کنم؟؟؟

  • مجتبی گفت:

    داداش ( فرهادسپیدرود ) سلام … دوست دارم … دادا پیدات نیست ؟!
    ما دوست داریم ؛ رشتی بودنت هم بر ما ثابته …
    داداش (توهم) چیز بدیه … امیدوارم از دوستان از ما بهترون دفع بشه …