وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

آقای شهردار؛ حمایت از سپیدرود یک مسئولیت اجتماعی است!

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود سپیدرود قدیمی ترین تیم گیلان زمین است با بیش از ۵۳ سال قدمت و ریشه و جزیی جدا ناپذیر از فرهنگ و تاریخ شهر رشت. تنها اسمی در فرهنگ زبان پارسی که بدون درنگ پس از گفتنش نام مقدس (رشت) به ذهن می رسد همین سپیدرود است و بس، بدون نظیر و بی همتا!

تنها تیم خصوصی فوتبال گیلان و یکی از معدود تیم های صد در صد خصوصی واقعی بر جای مانده از لیگ تخت جمشید در کل کشور! از سلامت بخش تا سپیدرود همیشه تک و تنها بوده و تنها پشتوانه اش عاشقان دلباخته این عشق قدیمی بوده اند و هستند و خواهند بود.

اینها را گفتیم تا یادآور شویم که سپیدرود میراث فرهنگی و کهن نه فقط شهر رشت که تمام تاریخ فوتبال ایران زمین است و در هر نقطه دیگری از این کهن دیارا بود آن را بر چشمانش می گذاشتند و حالا ما با شهرداری طرف هستیم که در دوره بی کسی سپیدرود در فراموشخانه لیگ دو همراه مان بود و در روز صعود به لیگ یک و لیگ برتر کنارمان بود و روز سقوط از لیگ برتر هم با ما اشک ریخت، اما… اما… درست از روزی که شد صاحبدار کلید بلدیه شهرمان تو گویی که رنگ عوض کرد و شد آدم اشتباهی قصه ما!

آقای علوی شهردار، مصوبه کمک یک میلیاردی شهرداری به سپیدرود را به ۵۰۰ میلیون تومان تقلیل داد، آن هم با حساب تورم کمر شکن کل این ۵۰۰ میلیون خرج هزینه دو سفر سپیدرود به جنوب هم نمی شود و بس که تازه نیمی از آن را هم بعد از ۳ ماه تمام و کمال پرداخت نکرده و امروز و فردا می کند!
اینکه آقای شهردار در زمان انتخابات شورای شهر همیشه از سپیدرودمان مایه گذاشته و عکسش را چسبانده و کنار تیم مان با همان لبخند همیشگی و البته در میان ریخت و پاش های میلیاردی اش هرگز سپیدرودمان جایی نداشته است!

حالا در این روزهای واپسین سال که خبرهای خوبی از ماندگاری آقای شهردار در کلیدداری شهر به گوش نمی رسد و به خصوص اینکه می دانیم ایشان برای آینده سیاسی خود طرح و نقشه های بلندپروازانه ای دارند، یک پرسش ساده اما اساسی داریم و آن اینکه،

در فردای کنار رفتن تان از شهرداری رشت مردم نکته دان و تیز بین شهرباران می خواهید شما را چگونه به یاد بیاورند؟ دشمن سپیدرودشان یا دوست تیم محبوب شان!؟

برای تغییر در نگرش هواداران پرتعداد سپیدرود نسبت به شما فرصت زیادی ندارید آقا شهردار!

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.