وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

از “حق شناس” باید حمایت کرد / چگونگی عبور سپیدرود از “سربالایی” جاده مسابقه ها

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – در دیدار با استقلال اهواز که با پیروزی (۲ – ۱) سپیدرود رشت به پایان رسید، هر دو گل سرخ پوشان را مصطفی (سهیل) حق شناس کاپیتان و مهاجم باتجربه سپیدرود از روی نقطه پنالتی زد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از روزنامه خزر، اگرچه او آن روز ضربه سوم پنالتی تیم رشتی را از دست داد، اما سپیدرود با همان دو گل هر سه امتیاز را گرفت.

هفته بعد توپی در رفسنجان از خط دروازه های دو تیم جنوبی و شمالی عبور نکرد و مس رفسنجان در خانه اش با سپیدرود رشت به نتیجه تساوی بدون گل رسید.

در این هفته پیش بینی خیلی ها پیروزی سپیدرود مقابل تیم پایین جدول (فولاد یزد) در رشت بود که چنین نشد و دو امتیاز حساس خانگی سرخ پوشان از دست رفت.

در حالی که عده زیادی انتظار داشتند و حالا می گویند که چرا حق شناس به فولاد یزد گل نزده است؟

پیروزی سپیدرود می توانست شرایط بهتری برای تیم پرطرفدار رشتی ایجاد کند و به خصوص اگر حق شناس دروازه حریف را باز می کرد.

ولی آیا “لیونل مسی” و “کریس رونالدو” هم در تمام مسابقات گل می زنند؟ حق شناس یک سپیدرودی متعصب و بسیار موثر است و در مکان دوم جدول گل زهای دسته اول کشور قرار دارد.

باید از حق شناس حمایت کرد و به خاطر بازی خوب و گل هایش تشکر کرد. باید به او، قربان زاده، نزهتی و همه سپیدرودی ها انرژی مثبت داد.

چگونگی عبور سپیدرود از “سربالایی” جاده مسابقه ها

پیش از برگزاری بازی های هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال ایران اشاره کردیم بودیم که تیم ها به منطقه “سربالایی” مسابقات رسیده اند که همچون جاده های صعب العبور و سخت، نمی توان به آسانی رو به جلو رفت و طبعا پیروز شدن و امتیاز گرفتن در این مرحله به هوشیاری و آمادگی و برنامه ریزی و تلاش بیشتری نیاز دارد.

توقف خانگی سپیدرود رشت مقابل تیم پایین جدول فولاد یزد و شکست ملوان انزلی از تیم نساجی در قائم شهر، به وضوح این سختی کار تا پایان رقابت های دسته اول کشور را نشان داد.

ولی فقط تیم های گیلانی در “سربالایی” مسابقات هفته های آخر با مشکل مواجه نیستند و دیگر تیم ها نیز برای بردن و گرفتن هر سه امتیاز، قطعا دشواری هایی خواهند داشت.

به خصوص که تیم های مدعی صعود با هم بازی دارند و امتیازات تقسیم خواهد شد. البته تیم های گیلانی برای عبور از گردنه و پیمودن ادامه جاده ای که به مرحله سخت آن رسیده اند، باید برخی مشکلات را حل کنند.

سپیدرودی ها نباید حریفان نیمه پایین جدول را دست کم بگیرند و ملوانی ها باید به این سئوال مهم جواب بدهند که چرا در نیمه دوم اغلب مسابقات خود از نظر کیفیت فنی دچار نزول می شوند و نتیجه ای ضعیف تر برایشان رقم می خورد.”

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + یازده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

7 دیدگاه ارسال شده است

  • وحید گفت:

    طبق نظر کارشناس داوری شبکه ورزش پنالتی مسلم برای سپیدرود مقابل فولاد یزد گرفته نشد

  • فرهاد گفت:

    درود
    هیچگاه هیچ حریفی را دست کم نباید گرفت. باخت به ایرانجوان بوشهر و تساوی دردناک با یزد در خانه نمونه بارز آن است. بازی با راه آهن نیزهمینطور

  • علی (بندرعباس) گفت:

    سپیدرود با این پشتوانه قوی مردمی حقشه که بیاد لیگ برتر…

  • رشتی اصیل گفت:

    حمله فقط حمله .هفت هفته تا لیگ برتر .دعای یک شهر پشت تیم سپیدرود.

  • مجید گفت:

    سلام
    بنظر بنده اصلا همچین متنی نباید تو سایت نوشته می شد چون روحیه بازیکنها پایین میاد
    اصلا همچین طرز فکری بین تماشاگران اصیل رشتی نیست ودامن زدن وبازگو کردن این موضوع بیهوده است
    درود برشرف تمام یازیکنها و مریبان وعوامل تیم که بدون هیچ چشم داشتی دارن غیرتمندانه تلاش میکنند

  • محمود گفت:

    کاش بازیکنا درک کنن هوادارا چقدر حرس از دست دادن موقعیتهایی رو میخورن که بی تفاوت از کنارش میگذرند.تورو جووون ناموستون این ۷ تا بازی هوشیارتر و محکمتر از گذشته بازی کنین .علی اقای نطرمحمدی مهاجمات رو توجیح کن در شرایطی که حریف بسته بازی میکنه فقط میخاد وقت تلف کنه چطور باید از خلاقیتش استفاده کنه چطور باید ضربه آخرشو بزنه بابا جلو فولاد ده تا موقعیت تا محوطه جریمه داشتند اما ضربه آخر زدنشون میدیدی پاشون می لرزید تعلل زیادی داشتن
    به امید فراموشی گدشته و به فکر قدرشناسی موقعیتهای پیش رو.
    ایران تا ابد سپیدرود

  • جواد مسجودي گفت:

    با عرض سلام
    جناب آقای علی نظر محمدی به بازیکنانت بگو این چنتا بازی بر خلاف بازیهای قبل ارزش داره خواهش میکنم این آرزوی دیرینه رو از ما نگیرید ما رشتیا به شما افتخار میکنیم دوست داریم این بار شما پرچم رو بالا ببرید . شماها خیلی زحمت کشیدید ما می فهمیم ولی این چنتا حکم مرگ و زندگی رو برای ما رشتیای فوتبال دوست داره از شما یک خواهش دارم دوست دارم با بردن شما دل مادرم شاد میشه اون عاشق سپیدروده – یه رشت یه سپیدرود – یه گیلانه یه سپیدرود – یه ایرانه یه سپیدرود- مگه ما دیگه سپیدرود داریم .