وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

افتخاری دیگر برای سپیدرود: معصومه جهانچی سرمربی تیم ملی زیر 14 سال

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – معصومه جهان‌چی سرمربی تیم فوتسال بانوان سپیدرود رشت، به عنوان سرمربی تیم ملي فوتبال دختران زیر 14 سال انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومي باشگاه سپیدرود رشت، معصومه جهان‌چی از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی دختران زیر 14 سال انتخاب شد.

کتایون خسرویار، یاسمن علیپور و سیما بیات به عنوان کمک جهان‌چی را همراهی می‌کنند. این چهار مربی قرار است در چهار نقطه از کشور از بازیکنان تست بگیرند و بعد از دو هفته و شناسایی بازیکنان اردوهای تیم ملی آغاز خواهد شد.

تیم ملی ایران خود را برای مسابقات مرکز و جنوب آسیا آماده می‌کند که به میزبانی نپال از دوم اردیبهشت آغاز می‌شود. در این مسابقات نپال، سریلانکا، هند، تاجیکستان، بنگلادش و بوتان حضور دارند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

6 دیدگاه ارسال شده است

  • امیرمهدی اعلایی گفت:

    تبریک به خانوم جهان چی , موفق باشند

  • مجید گفت:

    درود و تبریک به تلاش گروه پایدار سپیدرود ، به سرکار خانم جهانچی پیشنهاد مینمایم برای گزینش بازیکنان این سنین طرحی نو به اجراء درآورند . علاوه از استفاده از روشهای تخصصی موجود در رشته ورزشی شان برای گزینش بازیکن ،ان دسته از بازیکنان مورد نظر شان را در یک سنجش ویژگی های روانی نیز قراردهند و از بازیکنانی در نهایت استفاده نمایند که بین ان ویژگی های خاص شان در بازی با ویژگی های روانی شان( مخصوصا در شاخه های هوش ) تعارض وجود نداشته باشد. وجود این همگنی به بازیکن قدرت میدهد تا در شرایط هیجانی بهتر توان اجرایی کار خواسته شده از اورا داشته باشد . به امید موفقیت پایدارتر

  • مجتبی گفت:

    تبریک میگم به خانوم جهانچی و همه سپیدرودی های جهان

  • میرزا گفت:

    حمله اوباش و نامردها به دختران چادری در صومعه سرا!!

  • محمود گفت:

    تبریــــک – تبریـــــک

  • مورینیو گفت:

    حمله نامردها به خبرنگاران!

    متاسفم