وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

افسوس جدا شدن یک ستاره: بازیکنی که کریمی به نیمکت میخ کوبش کرده بود به استقلال پیوست

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – چهارمین سهمیه لیگ برتری استقلال از سپیدرود آمد تا مدافع وسط فصل گذشته سپیدرود با عقد قراردادی رسما با استقلال قرار داد امضا کند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش سه، امید سامکن یکی از مدافعان خوب فصل گذشته لیگ برتر بود که نقش مهمی هم در بقای سپیدرود در لیگ برتر بود.

سامکن ٢٢ سال سن دارد و در پایان فصل مورد توجه وینفرد شفر قرار گرفت و قراردادش را با استقلال امشب نهایی کرد.

سامکن بعد از مرتضی آقاخان، محمد دانشگر و فرشاد محمدی مهر چهارمین سهمیه لیگ برتری استقلال را در فصل نقل و انتقالات تشکیل می دهد.

سام کن لیگ هفدهم در لیگ برتر با پیراهن سپیدرود رشت در لیگ برتر حضور داشت و نمایش های قابل قبولی از خود به جای گذاشت.

این بازیکن جوان و آینده دار تا نیم فصل و زمان حضور علی نظرمحمدی در ترکیب اصلی سپیدرود حضور داشت و بازی های قابل قبولی از خود نشان داد اما با آمدن علی کریمی به نیمکت و گاها به سکو فرستاده شد و هرگز در ترکیب سپیدرود جای نگرفت و جایش را به بازیکنان پا به سن گذاشته شده داد.

این مدافع جوان که متولد سال ۱۳۷۵ است و جزء سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می شود پیش از این در نیروی زمینی تهران حضور داشت و در لیگ گذشته برای تیم خود بیش از ۶۰۰ دقیقه به میدان رفته است.

پس از میعاد یزدانی و شایان مصلح، امید سام کن سومین بازیکنی است که در سال های اخیر از سپیدرود به استقلال و پرسپولیس پیوسته است.

مدیریت سایت سپیدرود، ضمن افسوس برای از دست دادن یک بازیکن آینده دار و مستعد، برای وی در ادامه راه پیش روی ورزشی اش آرزوی موفقیت می نماید.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • نبی زاده گفت:

    خداکنه حداقل اونجا بهش خوب بازی بدن
    نه اینکه دقیقه ۸۸ بیاد تو

    خدا به داد تیم سپیدرود برسه