وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایرنا: باشگاه سپیدرود رشت شعبه دیگری ندارد

رشت – ایرنا – مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گفت : هدف ما صعود از رقابت های لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول فوتبال کشور است.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – ‘ رادنی دیدار ‘ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افرود : این باشگاه شایعه تشکیل تیم هایی با نام سپیدرود در سطح کشور را تکذیب می کند و سپیدرود فقط یکی است و هیچ پسوند و پیشوندی ندارد .

وی اظهار کرد : مردم باید هوشیار باشند که افراد سودجو با استفاده از نام سپیدرود از آنها سوء استفاده نکنند، زمانی که مرحوم غلامرضا صومی این تیم را تشکیل داد، آن را متعلق به عموم مردم می دانست و این فرهنگ در مکتب سپیدرود همچنان پایدار است.

وی ادامه داد : شعب سپیدرود در سطح کشور نیز جایگاه قانونی ندارند و این تیم در حدود نیم قرنی که به فعالیت خود ادامه می دهد فقط با نام سپیدرود رشت در میادین حاضر شده و نام دیگری ندارد .

وی در ادامه به نقش رسانه ها در از بین بردن شایعات اشاره و بیان کرد : رسانه ها ترازوی جامعه هستند و می توانند با انتقادهای سازنده خود سبب رشد و ارتقاء جامعه شوند و از طرف دیگر با نشر حقایق ، مردم را آگاه و هوشیار سازند .

به گزارش ایرنا ، طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر تشکیل تیم هایی با نام های سپیدرود نقل شده که این امر توسط مسوولان ارشد این باشگاه تکذیب شده و اعلام کرده اند که این تیم ها ربطی به باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت ندارد .

تیم فوتبال سپیدرود رشت که یک تیم ریشه دار، پرطرفدار و قدیمی در استان گیلان و کشور بشمار می رود در سال 1347 با نام سلامت بخش فعالیت خود را آغاز و از سال 1353 با نام سپیدرود در میادین مختلف حاضر شد .

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.