وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ایرنا/ تیم فوتبال سپیدرود رشت از حضور تماشاگرانش در یک بازی خانگی محروم شد

رشت – ایرنا – تیم فوتبال سپیدرود رشت از حضور تماشاگرانش در یک بازی خانگی محروم شد.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز سه شنبه گفت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص تخلفات بازی سپیدرود رشت و پارس جنوبی اعلام کرد که بر این اساس ، تیم سپیدرود از حضور تماشاگرانش در یک بازی خانگی محروم شد.

علیرضا وهابی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس و طبق رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ، تیم سپیدرود رشت برابر ماده ٧٩ آیین نامه انضباطی با توجه به سابقه پیشین در هفته های اول ، پنجم ، یازدهم و سیزدهم لیگ دسته اول و عدم توجه به تذکرات قبلی در یک دیدار خانگی از حضور تماشاگر محروم است.

وی اظهار کرد: این تیم همچنین به مبلغ یکصد میلیلون ریال جریمه نقدی نیز ، محکوم شده است که البته هر ۲ رای صادره برای تیم فوتبال سپیدرود رشت قابل تجدید نظر می باشد.

وی ادامه داد: همچنین هادی تامینی بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز بر اساس رای صادره از سوی کمیته انضباطی و برابر بند پنج ماده ۶۶ آیین نامه انضباطی، به دلیل رفتار زننده و بی احترامی به داور ، ۲ جلسه از همراهی تیم خود محروم و مبلغ ۳۰میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد که این رای قطعی می باشد.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم در هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، ۱۶ بهمن ماه در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفته بودند که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی صفر بر صفر خاتمه یافت.

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است

  • omid گفت:

    یکی از هلدینگ های بزرگ اقتصادی که در حوزه بیمه، بانک و بورس فعال است، به صورت رسمی پیشنهاد خرید باشگاه سپیدرود را به مدیرکل سازمان ورزش و جوانان گیلان ارایه نموده است.
    پیشنهاد میلیاردی برای خرید سپیدرود
    به گزارش “ورزش سه”، نمایندگان شرکت سرمایه گذاری دلیران پارس پس از چند جلسه مذاکره حضوری و تلفنی با مدیرکل ورزش و جوانان و رییس هیات فوتبال گیلان روز گذشته به صورت رسمی پیشنهاد خرید این باشگاه ریشه دار و مردمی را به مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ارسال نمودند.

    نمایندگان این گروه در مذاکرات خود الگوی مدرن تامین مالی سپیدرود از جمله تشکیل صندوق سرمایه گذاری سپیدرود را مطرح کرده و اعلام نموده اند که در صورت توافق، بلافاصله بخش قابل توجهی از قرارداد بازیکنان و کادرفنی سپیدرود را خواهند پرداخت و مطالبات باقی مانده از فصل قبل را تحت شرایط مشخص تادیه می نمایند.

    بنابر اعلام نمایندگان این شرکت، اگر شرایط حضور این گروه در استان فراهم شود سپیدرود تحت پوشش یکی از شرکت های زیرمجموعه این هلدینگ در استان گیلان قرار خواهد گرفت و می توان امیدوار بود با برنامه های کوتاه، میان مدت و بلند مدت آنها سپیدرود رشت پس از سال ها دارای سرمایه گذار برنامه محور و سیستمی خواهد بود و تاثیر مستقیمی در بهبود شرایط اقتصادی ورزش استان خواهد گذاشت.

  • omid گفت:

    ایا اینبارم شایعست یا حقیقت؟ تو رو خدا تموم کنین اگه واقعا خریدارای معتمدی بودن بدین بهشون البته از چاله نباید افتاد تو چاه