وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

بابک حاتمی؛ دومین جدا شده پنجره زمستانی سپیدرود / غایبان سپیدرود برای دیدار با استقلال

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – مدافع تیم فوتبال سپیدرود رشت قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد.

بابک حاتمی، مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که در اواخر مهرماه و پس از هفته هشتم لیگ برتر به تیم سپیدرود رشت پیوسته بود،‌ پس از تنها سه ماه از این تیم شمالی جدا شد.

حاتمی در هفته های اخیر از ناحیه کمر دچار مصدومیت شده بود و به همین دلیل قراردادش را با سرخپوشان رشتی فسخ کرد تا این تیم بتواند در نقل و‌ انتقالات نیم فصل یک بازیکن را جایگزین او کند.

بابک حاتمی که در فصل پانزدهم در پرسپولیس حضور داشت و بعد از آن در پدیده مشهد فوتبال خود را دنبال کرد، در اواسط این فصل با درخواست علی کریمی برای حضور در سمت راست سپیدرود با این تیم به توافق دست یافت.

اکنون در آستانه جدال با استقلال این بازیکن در توافق با مسوولان باشگاه قراردادش را فسخ کرد و از سپیدرود جدا شد. امین منوچهری دیگر بازیکن تیم سپیدرود نیز چند روز پیش از این تیم جدا شده بود.

غایبان سپیدرود برای دیدار با استقلال

تیم سپیدرود در دیدار برابر استقلال چند بازیکن خود را به دلیل مصدویت و محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته پانزدهم لیگ برتر روز آدینه هفته جاری در حالی در ورزشگاه سردار جنگل میزبان تیم سپیدرود رشت خواهد بود که به احتمال فراوان چهار یا پنج بازیکن خود را به دلایل مختلف در این مسابقه در اختیار ندارد.

حسین کعبی و علی عباسی دو بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت قطعاً دیدار این هفته را از دست دادند و پویا نزهتی هم به احتمال زیاد به دلیل مشابه در این مسابقه حضور نخواهد داشت.

همچنین میثم فردوسی با وجود رفع مصدومیت، چندین هفته‌ای است قادر به تمرین با تیم سپیدرود نبوده و باید دید علی کریمی با توجه به کمبود بازیکنی که در دیدار با استقلال دارد چه تصمیمی در مورد این بازیکن خواهد گرفت و آیا به او بازی خواهد داد یا خیر.

علی بهارمست، سرپرست و میلاد شیخ‌سلیمانی، مدافع تیم سپیدرود هم به دلیل اخراج در دیدار هفته گذشته این تیم مقابل نساجی،‌ در دیدار برابر استقلال محروم هستند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + هجده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.