وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

بازگشت پرهام جوادی به سپیدرود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودپرهام جوادی مدافع ملی پوش و سابق سپیدرود با عقد قراردادی دوباره پیراهن سرخ سپیدرود را بر تن خواهد کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، جوادی ۲۱ ساله که سابقه دعوت و عضویت در تیم ملی امید را در کارنامه دارد با قراردادی یک سال و نیمه در سپیدرود حضور خواهد داشت و از آنجایی که بازیکن آزاد است می تواند در صورت صلاحدید اشجاری سرمربی سپیدرود در مسابقه این هفته برابر شهرداری بندرعباس به میدان برود.

پرهام جوادی مدافع که در پست های دفاع وسط، دفاع راست و هافبک دفاعی بازی می کند،اهل ماسال است و از رده جوانان در تیم سپیدرود عضویت داشته و در لیگ برتر فصل ۹۷-۹۸ در تیم بزرگسالان نیز عضویت داشته است.

جوادی فوتبالش را از شهرداری ماسال و کادوس این شهر آغاز کرد و طی یک نیم فصل به عنوان نیروی کمکی یکی از عوامل اصلی قهرمانی تیم بزرگسالان شهرداری در لیک دسته یک گیلان بوده و پس از سقوط سپیدرود از لیگ برتر به ماشین سازی تبریز پیوست و از آنجا راهی چوکای تالش شد.

وی در ابتدای فصل به تیم لیگ برتری پدیده پیوسته بود که با کنار رفتن رضا مهاجری از این تیم از لیست بازیکنان خارج شد و در حال حاضر به عنوان بازیکن آزاد به تیم سابق خود سپیدرود رشت ملحق شده است.

جوادی در فصل گذشته در لیگ دسته اول ۵ گل برای چوکا به ثمر رساندتا از سوی مهدی مهدوی کیا به اردوی تیم ملی امید ایران دعوت شود.

پرهام جوادی مدافع جوان گیلانی به تیم سابق خود سپیدرود، بازگشت

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.