وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

بحران در نساجی: موج استعفا / بازیکنان هم رضایت نامه می خواهند

نساجی مازندران که امسال به لیگ برتر آمده و یکی از حریفان سپیدرود در جنگ بقا است، این روزها وضعیت مناسبی ندارد.

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – جواد نکونام سرمربی نساجی مازندران که ساعاتی قبل از این تیم و هوادارانش خداحافظی کرده بود، به عنوان سرمربی تیم فوتبال پیکان انتخاب شد.

موضوع مذاکره با نکونام به هفته قبل برمی گردد که امروز و پس از قطعی شدن مذاکراتش با باشگاه پیکان، هدایت این تیم را پذیرفت. قبل از او، مجید جلالی هدایت پیکان را برعهده داشت، اما در هفته های پایانی ناکام بود تا جای خود را به نکونام بدهد. جالب اینکه نساجی در آخرین دیدار خود به مصاف پیکان رفت و توانست این تیم را شکست بدهد.

بازیکنان هم رضایت نامه می خواهند

در حالی که لیگ برتر ایران تعطیل است، اکثر تیم‌ها تمرینات را برای نیم فصل دوم آغاز کرده اند. نساجی قائمشهر هم از چند روز پیش استارت زد و این در حالی است که شایعه جدایی جواد نکونام از این تیم قوت گرفته و شرایط نساجی باعث نگرانی هواداران این تیم شده است.

در این شرایط تعدادی از بازیکنان نساجی هم قصد جدایی از این تیم را دارند. وضعیت فعلی نساجی با نگرانی بازیکنان نیز همراه شده و برخی از بازیکنان تأثیرگذار این تیم قصد جدایی دارند.

البته مسئولان باشگاه دنبال بازگرداندن آرامش به تیم هستند و فعلاً هم رضایت نامه هیچ بازیکنی را صادر نکرده اند. یکی از بازیکنان نساجی در این باره به خبرنگار تسنیم گفت:

«بحث جدایی نکونام و برخی مشکلات دیگر، باعث شده تا تعدادی از بازیکنان دنبال جدایی باشند. برخی از بازیکنان خیلی جدی دنبال گرفتن رضایت‌نامه هستند تا جدا شوند.»

بیشتر بخوانید:

نساجی مازندران دو – سپیدرود رشت دو: معاهده صلح شمال

هشت کار قرمز برای مربیان لیگ برتری؛ بفرمایید شوک!

نکونام: تا به حال به اندازه امروز بدشانس نبوده ایم

موج استعفا در باشگاه نساجی ادامه دارد

پس از خداحافظی نکونام از سرمربیگری نساجی، مهدی یکتا مدیر رسانه ای و سعید اکبری مدیر روابط عمومی این تیم هم از سمت خود استعفا دادند.

در نامه استعفای این دو خطاب به علی امیری مدیرعامل نساجی مازندران آمده است:

مدیرعامل محترم نساجی مازندران؛

جناب آقای علی امیری

با سلام

به این وسیله اینجانبان مهدی یکتا و سعید اکبری مدیر رسانه ای و مدیر روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران به دلایل شخصی تقاضای خود را از تاریخ دوشنبه ۳ دی ماه ۱۳۹۷ به حضورتان اعلام می نماییم.

در مدت همکاری خود در این مجموعه بسیار از رهنمودها و الطاف جنابعالی، آقایان فرهاد صنیعی فر و رضا حدادیان مالکین باشگاه و همین طور جواد نکونام بهره مند شده و امیدواریم همکاری ما تا به این تاریخ برای آن مجموعه مفید بوده باشد.

پیشاپیش از توجه و عنایت جنابعالی نهایت تشکر و قدر دانی را داشته و برای نساجی و هواداران دوست داشتنی این تیم آرزوی توفیق روزافزون را از درگاه خداوند خواستاریم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 15 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.