وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

تسنیم/ مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود: نظرمحمدی سرمربی سپیدرود رشت شد‌

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود رشت گفت: پس از برگزاری دو جلسه پی در پی اعضای هیئت مدیره باشگاه سپیدرود و با تایید هیئت مدیره، علی نظرمحمدی به‌عنوان سرمربی سرخ‌پوشان در فصل ۹۶-۹۵ منصوب شد.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – رادنی دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: هیئت مدیره باشگاه سپیدرود پس از بحث و تبادل نظر در ارتباط با کاندیداهای عهده‌داری سرمربیگری سپیدرود و با در نظر گرفتن شرایط فنی، اجتماعی و زمان باقی مانده تا شروع مسابقات به اتفاق آرا علی نظرمحمدی را به عنوان سرمربی این تیم در فصل 96-95 در نظر گرفتند.

وی گفت: اعضای هیئت مدیره  پس از اجماع بر روی نظرمحمدی در جلسه دوم با حضور ایشان با استماع برنامه‌ها و خواسته‌های وی اقدام به رأی‌گیری کردند و در نهایت رأی به انتخاب نظرمحمدی به‌عنوان سرمربی تیم سپیدرود دادند.

دیدار افزود: اعضای هیئت مدیره باشگاه با تشکر از همه مربیان به‌ویژه هومن افاضلی که برای مربیگری سپیدرود اعلام آمادگی کرده بود بر تسریع آغاز تمرینات تیم تاکید داشته و به مدیرعامل باشگاه مأموریت دادند سریعا”بسترهای آماده‌سازی تیم را فراهم کند.

مدیر رسانه‌ای تیم سپیدرود رشت اعلام کرد: نظرمحمدی در فصل گذشته هم سرمربیگری سرخ پوشان را برعهده داشت و موفق شد تا این تیم را به مرحله نهایی لیگ دسته اول رهنمون سازد لذا به‌دلیل پاره ای از مشکلات جای خود را به فرشاد پیوس داده بود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.