وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

تعلیق محرومیت بازیکن سپیدرود / مجوز بازی دو بازیکن و غیبت دو سپیدرودی

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – کمیته انضباطی رای خود را در خصوص بازیکن تیم سپید رود رشت اعلام کرد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پس از بررسی کمیته انضباطی و درخواست باشگاه سپیدرود رشت مبنی بر بخشش میلاد شیخی سلیمانی، کمیته انضباطی اعلام کرد:

با توجه به اینکه دو جلسه از چهار جلسه محرومیت بازیکن فوق باقی مانده و ضمن اینکه این بازیکن اظهار ندامت از عملکرد خود در گذشته داشته است، این کمیته دو جلسه باقیمانده محرومیت شیخی سلیمانی را از تاریخ این دادنامه (۱۷/۵/۹۷) به مدت ۶ ماه به حالت تعلیق در آورد و از این پس می تواند تیم سپیدرود رشت را در مسابقات آتی همراهی کند.

چنانچه این بازیکن در ایام تعلیق مرتکب تخلف دیگری شود، با اعلام مراتب و اعمال تنبیه اشد از محرومیت معلق رفع اثر و به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

مجوز بازی دو بازیکن سپیدرود صادر شد

مدیران باشگاه سپیدرود رشت کارت بازی دو بازیکن جدید خود را از فدراسیون فوتبال دریافت کردند.

چند روز قبل مدیران باشگاه سپیدرود با تصمیم خداداد عزیزی دو بازیکن را به لیست خود اضافه کردند و با جذب آن‌ها به دنبال پوشش نقاط ضعف خود رفتند.

علیرضا نورمحمدی مدافع سابق پرسپولیس تهران که در نیم فصل دوم لیگ هفدهم هم عضو سپیدرود بود بار دیگر با قراردادی به تیم سابقش بازگشت تا لیگ هجدهم را هم در این تیم پرطرفدار رشتی پشت سر بگذارد. در ادامه مهرداد بایرامی دیگر بازیکنی بود که با عقد قراردادی به جمع شاگردان خداداد عزیزی اضافه شد.

حال مدیران باشگاه سپیدرود صبح امروز با حضور در سازمان لیگ توانستند کارت بازی این دو بازیکن را دریافت کنند تا آن‌ها مشکلی برای حضور مقابل گسترش فولاد نداشته باشند. هر چند که این تیم برای خروج از هتل با مشکلات متعددی رو به رو شده و سفرش به تبریز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

غیبت دو بازیکن و محرومیت دو سپیدرودی در هفته سوم لیگ برتر

دو بازیکن تاثیرگذار تیم سپیدرود رشت بازی تیمشان برابر گسترش فولاد را از دست دادند.

تیم سپیدرود رشت که با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم می‌کند حالا برای بازی فردای خود مقابل گسترش فولاد دو بازیکن تاثیرگذارش را در اختیار نخواهد داشت.

علی عباسی مدافع جوان سپیدرود که از اوایل لیگ برتر دچار مصدومیت شده و دو بازی اول لیگ را از دست داده بود حالا در این بازی هم حضور نخواهد داشت.

دیگر بازیکنی که بازی حساس هفته سوم سپیدرود را از دست داده است میثم فردوسی نام دارد. فردوسی در جریان بازی تیمش برابر سپاهان از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شد و مدتی را دور از میادین سپری می‎‌کند.

همچنین با نظر خداداد عزیزی، حسین کعبی و محسن ایرانژاد از سپیدرود کنار گذاشته شدند تا دست سپیدرودی ها در این بازی بیشتر از همیشه خالی باشد!

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.