وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

تفاهم نامه همکاری باشگاه سپیدرود و دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان + عکس

(عکس ها از: سید احمد کیایی)

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – در نشستی که ظهر امروز مابین مدیرعامل باشگاه سپیدرود و رییس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان برگزار شد، یک تفاهم نامه همکاری بین طرفین مورد امضا قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود، در این جلسه دکتر مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، فرامرز الماسخاله رئیس هیئت فوتبال گیلان، میرشهاب مومنی مدیرعامل باشگاه سپیدرود از یک سو و دکتر محبی رئیس دانشکده تربیت بدنی، دکتر دمیرچی و دکتر همتی نژاد دیگر مسئولین دانشکده تربیت بدنی حضور داشتند.

بنابراین گزارش در این نشست تفاهم شد که طی قراردادی زمین چمن و امکانات این دانشکده در اختیار تیم لیگ برتری سپیدرود رشت قرار بگیرد.

دکتر مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تقدیر از مسئولین دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان، گفت: بعد از سال ها تیم ریشه دار سپیدرود رشت با حمایت مردم و هه مسئولان به لیگ برتر صعود کرد و موج مثبت اجتماعی در استان بوجود آورد.

وی افزود: حال می بایست همه امکانات و تجهیزاتی که وجود دارد را برای حفظ و ارتقاء تیم سپیدرود در لیگ برتر و صعود تیم پرافتخار ملوان به این لیگ بسیج کرد و در این راه دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان می تواند کمک بزرگی به ورزش کند.

رهنما همچنین از حمایتهای دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه ، دکتر نجفی استاندار گیلان و دکتر محمدی رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان تقدیر و تشکر کرد.

دکتر محبی رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان نیز گفت: وظیفه خود می دانیم تمامی امکانات خود را در اختیار تیم های گیلانی خصوصاً تیم فوتبال سپیدرود رشت قرار دهیم و هرگونه امکانات جدید و بهتر را نیز با همکاری و حمایت های باشگاه سپیدرود و اداره کل ورزش وجوانان گیلان اضافه خواهیم کرد.

میر شهاب مومنی مدیر عامل باشگاه سپیدرود نیز گفت: با کمک استاندار، مدیرکل ورزش وجوانان و خیرین توانستیم تا کنون ۶۰ درصد از قرارداد سال گذشته بازیکنان و کادر فنی را تأمین کنیم و نیاز داریم که این حمایت ها همچنان ادامه داشته باشد.

وی از مسئولین دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان بابت همکاری و نگاه مثبت و تأثیرگذارشان در حمایت از باشگاه سپیدرود تقدیر و تشکر کرد و گفت: تمرینات سپیدرود از ۲ روز پیش آغاز شده و از هفته آینده نیز تمرینات در زمین بسیار مناسب دانشکده تربیت بدنی آغاز می شود.

البته این دانشکده امکاناتی چون سالن بدنسازی، استخر، سالن توپی و دیگر امکانات را نیز دراختیار باشگاه قرار خواهد داد.

در پایان این نشست مسئولین از زمین چمن و دیگر امکانات دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان بازدید کردند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.