وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

تقابل برترین خط حمله و ضعیف ترین خط دفاعی لیگ در دیداری بدون روح با طعم انتقام

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – دو تیم فوتبال سپیدرود و سپاهان در حالی در ورزشگاه خالی از هوادار نقش‌جهان به مصاف یکدیگر می‌روند که این دیدار تحت تأثیر شکست سنگین شش بر یک سرخ‌های شهر باران در دیدار رفت، حکم نبردی انتقامی را برای سپیدرودی ها دارد.

تقابل برترین خط حمله و ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ در دیداری بدون روح با طعم انتقام

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و سپاهان اصفهان با آمال و رؤیاهای متفاوت از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند، شاگردان ژنرال برای صعود دوباره به صدر جدول چشم به سه امتیاز دیدار خانگی مقابل شاگردان جادوگر فوتبال ایران دوخته اند.

طلایی پوشان نقش‌جهان در حالی در دومین هفته از دور برگشت لیگ برتر به مصاف سرخ‌های شهر باران می‌روند که دیدار برگشت دو تیم رنگ و بویی از بازی رفت را نخواهد داشت، دیداری که در برابر دیدگان هواداران رشتی با نتیجه تحقیرآمیز شش بر یک به سود سپاهان خاتمه یافت و اعتراض شدید هواداران سپیدرود به خداداد عزیزی و کادر فنی وقت سپیدرود را به همراه داشت.

شاگردان کریمی پس از تحرک گسترده در بازار نقل و انتقالات زمستانی، جام حذفی را با شکست خفیف یک بر صفر مقابل پرسپولیس آغاز کرده و در لیگ مقابل سایپا تهران به‌تساوی دو بر دو دست‌یافتند، تک امتیازی که سودی برای سرخ‌های شهر باران نداشته و این تیم همچنان یکی از فانوس به دستان لیگ برتر به شمار می‌رود.

در سوی مقابل ژنرال فوتبال ایران، لیگ را با تساوی مقابل صنعت نفت در آبادان آغاز کرده و همین لغزش کافی بود تا شاگردان برانکو پیروزی مقابل پدیده مشهد، خود را به‌عنوان صدرنشین جدید لیگ برتر معرفی کنند.

سپاهان در دیدار مقابل سپیدرود رشت از حضور هواداران خود با حکم کمیته انضباطی محروم بوده و بدین ترتیب دو تیم پرهوادار فوتبال کشورمان در استادیومی خالی باید به مصاف یکدیگر بروند، باید منتظر ماند و دید مچ‌اندازی جادوگر و ژنرال فوتبال ایران به سود کدام‌یک خاتمه می‌یابد!

محرومان و مصدومان دو تیم

سپیدرود رشت بدون مصدوم و محروم به مصاف سپاهان می‌رود، پیام صادقیان تنها بازیکنی است که به دلیل مشکل در صدور کارت بازی، حضورش در دیدار مقابل سپاهان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

در سوی مقابل سپاهانی‌ها که امیر قلعه‌نوعی سرمربی و کی‌روش استنلی مهاجم هدف خود را در دیدار مقابل نفت آبادان به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند در برابر سپاهان بدون محروم و مصدوم وارد زمین می‌شوند، مهم‌ترین محروم دیدار دو تیم، هواداران پرشمار سپاهان هستند.

جادوگر انتقام شکست تحقیرآمیز را می‌گیرد؟

دو تیم سپیدرود رشت و سپاهان اصفهان در لیگ هفدهم و هجدهم سه بار با یکدیگر پیکار کرده و هر یک موفق به کسب یک پیروزی شدند، در لیگ هفدهم سپیدرود در رشت با نتیجه دو بر یک مقابل سپاهان به برتری دست‌یافت و در اصفهان سپاهان مدعی را با تساوی بدون گل متوقف کرد.

سپیدرودی‌ها در لیگ هجدهم در رشت با نتیجه تحقیرآمیز شش بر یک مقابل سپاهان تن به شکست داده و سنگین شکست تاریخ این تیم در لیگ برتر رقم خورد، باید منتظر ماند و دید دیدار دو تیم در بازی برگشت با چه نتیجه‌ای خاتمه می‌یابد!

نتایج دیدارهای اخیر دو تیم

سپیدرود در شش دیدار اخیر خود در لیگ برتر دو پیروزی و دو تساوی کسب کرده و متحمل دو شکست شده است، در سوی مقابل شاگردان قلعه‌نوعی در شش دیدار اخیر با دو پیروزی و چهار تساوی کسب کرده است، سپاهانی‌ها به همراه پرسپولیس تهران در لیگ هجدهم طعم شکست را نچشیده و شکست این تیم تبدیل به رؤیایی برای رقبا شده است.

سپیدرود در هشت دیداری که به‌عنوان میهمان به مصاف رقبای لیگ برتری رفته است موفق به کسب یک پیروزی و دو تساوی شده و در پنج دیدار با شکست زمین مسابقه را ترک کرده است، در سوی مقابل سپاهان در هشت دیداری که به‌عنوان میزبان بازی را آغاز کرده به چهار پیروزی و چهار تساوی دست‌یافته است.

داوران دیدار سپیدرود – سپاهان

قضاوت دیدار دو تیم که از ساعت ۱۷:۱۵ روز یکشنبه بیست و یکم بهمن‌ماه در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار می‌شود بر عهده مهدی مرجان‌زاده بوده و علی‌اکبر عظیم پور، محمد هاشمی نسب و فرهاد مروجی وی را در امر قضاوت یاری می‌کنند، نظارت داوری این دیدار بر عهده حیدر شکور است.

دیدار دو تیم با قضاوت شش داور برگزار می‌شود و روح‌الله شریفی و حسین زمانی به‌عنوان داوران پشت دروازه وظیفه در امر قضاوت، داور وسط مسابقه را یاری می‌کنند.

ترکیب احتمالی دو تیم

سپیدرود رشت با سیستم احتمالی ۴۵۱ که قابلیت تبدیل به سیستم ۴۳۳ را دارد پا به میدان می‌گذارد، حضور محمد غلامی مقابل تیم اسبق خود بر جذابیت‌های بازی افزوده و می‌تواند روز سختی برای مدافعان سپاهان رقم بزند.

در سوی مقابل، سپاهان با سیستم احتمالی ۴۳۳ وارد زمین می‌شود، این تیم با ۲۸ گل زده برترین خط حمله لیگ را در اختیار داشته و شاگردان کریمی که با دریافت ۲۸ گل ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ را یدک می‌کشند، کار سختی مقابل کی‌روش استنلی و سایر مهره‌های هجومی طلایی‌پوشان دارند.

به گزارش فارس، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و سپاهان اصفهان از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۱۵ روز یکشنبه بیست و یکم بهمن‌ماه در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به قضاوت مهدی مرجان‌زاده به مصاف یکدیگر می‌روند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.