وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

تهی دست: امیدواریم سپاهان در رشت بدشانس باشد

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – هافبک سپیدرود رشت ابراز امیدواری کرد که سپاهان اصفهان در ورزشگاه سردار جنگل بدشانس باشد و آنها به برتری برابر شاگردان زلاتکو کرانچار دست پیدا کنند.

به گزارش سایت سپیدرود، میثم تهی دست در گفت‌وگو با خبرنگار وزشی ایلنا، درباره شرایط سپیدرود رشت پیش از دیدار برابر سپاهان اصفهان گفت: تمرینات را با دقت دنبال می‌کنیم.

کار کردن با آقای کریمی لذت بخش است و امیدواریم بتوانیم جواب زحماتشان را بدهیم. با حضور آقای کریمی روحیه بازیکنان خیلی بهتر شده و تمرینات حرفه‌ای دنبال می‌کنیم. امکانات و برخورد بازیکنان خیلی بهتر شده امیدواریم همه این ها در کنار هم نتیجه مثبتی داشته باشد و از این هفته پیروزی‌هایمان را شروع کنیم.

تهی دست درباره دیدار برابر سپاهان گفت: بازی خیلی سختی مقابل تیم باکیفیت سپاهان داریم. آنها هم دچار یکسری اتفاقات شدند که نتیجه گیری مناسبی ندارند. بدشانسی آوردند و امیدواریم مقابل ما هم همینطور باشند تا برنده شویم؛ استارت پیروزی‌هایمان را بزنیم و به رده‌های بالای جدول برگردیم.

هافبک سپیدرود ادامه داد: در بازی با پیکان هفته گذشته خوب ظاهر شدیم اما بهترین بازی ما مقابل گسترش بود که بی انصافی بود که به تساوی برسیم. هفته پیش بازی را مدیریت کردیم و با یک امتیاز خارج از خونه به رشت برگشتیم. امیدواریم در بازی با سپاهان هم با نتیجه خوب هواداران را خوشحال کنیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.