وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

تکذیبه – پولی به حساب سپیدرود واریز نشده

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – علی رغم تلاش های صورت گرفته از سوی مسئولان سیاسی و ورزشی استان تا این لحظه هیچ مبلغی به حساب سپیدرود واریز نشده است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود، در پی انتشار مطلبی در یکی از سایت های خبری استان گیلان، مبنی بر واریز مبلغ دو میلیارد تومان به حساب باشگاه سپیدرود، ضمن تقدیر و تشکر از تمامی مسئولانی که بی منت و در جهت برطرف نمودن مشکلات این باشگاه ریشه دار قدم برداشته اند، با رد ادعای مطرح شده به اطلاع هواداران و علاقه مندان سپیدرود می رساند هنوز وجهی در اختیار باشگاه سپیدرود قرار نگرفته است.

بنابراین گزارش، روابط عمومی باشگاه سپیدرود با ارج نهادن به زحمات تمامی رسانه ها که در همه ی ماه ها و سال های فراموشی یاری رسان تیم ریشه دار شمال بوده اند و در شرایطی که سپیدرود به عنوان تنها نماینده فوتبال شمال کشور روزهای حساسی را به جهت آماده سازی برای حضور پرقدرت در لیگ برتر می گذراند، از اصحاب رسانه انتظار دارد تا از پخش اخبار غیر واقعی، بدون منبع معتبر و تنش زا پیرامون سپیدرود پرهیز نمایند.

در پایان به اطلاع می رساند که کمک مالی یاد شده به حساب وزارت ورزش و جوانان واریز شده است و قرار است طی روزهای آینده در اختیار باشگاه سپیدرود قرار گیرد.

بدیهی است هر خبر موثقی در خصوص باشگاه سپیدرود از طریق مدیریت و سرپرستی باشگاه در سایت رسمی سپیدرود به اطلاع عموم خواهد رسید.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − شش =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.