وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

تیم فوتبال سپیدرود رشت سه بازیکن جدید جذب کرد

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودمدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت گفت: مسئولان این باشگاه با سه بازیکن جدید به توافق رسیده و با آنان قرارداد امضاء کردند.

به گزارش سایت سپیدرود، رادنی دیدار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امیرحسین اسماعیل زاده از تیم نیروی زمینی تهران، حسین خیری مدافع فصل گذشته داماش گیلان و امید نافذ بازیکن فصل گذشته بعثت کرمانشاه به سپیدرود رشت پیوستند.

وی افزود: امیرحسین اسماعیل زاده مهاجم مازندرانی ۲۵ ساله تیم نیروی زمینی تهران به جز صعود فصل گذشته از لیگ دسته دوم به دسته یک کشور، سابقه عضویت در لیگ برتر در تیمهای استقلال تهران، نساجی مازندران و پارس جنوبی جم را در کارنامه خود دارد.

وی ادامه داد: این مهاجم تازه وارد سپیدرود رشت، در تیمهای پایه پیکان بازی می‌کرد و از تیم ملی نونهالان تا تیم ملی امید در همه رده‌ها عضویت داشته و فصل گذشته موفق شد تا در گروه نخست لیگ دسته دوم کشور به مقام آقای گلی دست پیدا کند.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: همچنین حسین خیری مدافع گلزن فصل گذشته داماش سابقه حضور در تیم‌های راه آهن تهران، نیروی زمینی، اکسین (گل ریحان) البرز، قشقایی شیراز و ویستاتوربین تهران را دارد.

وی بیان کرد: امید نافذ هافبک رشتی ۲۴ ساله فصل گذشته بعثت کرمانشاه نیز، فوتبالش را از پایه‌های سپیدرود آغاز کرد و سپس به ملوان در لیگ دسته اول پیوست و با این تیم به لیگ برتر صعود کرد.

دیدار در ادامه به تمدید قرارداد ۲ بازیکن سپیدرود نیز اشاره و خاطرنشان کرد: همچنین صادق صادقی مدافع و هافبک راست ۲۶ ساله باشگاه سپیدرود که در لیگ دسته اول و دوم پیراهن سپیدرود را بر تن کرده، قراردادش را با این تیم تمدید کرد تا برای چهارمین سال متوالی پیراهن سپیدرود را بر تن کند.

وی در ادامه گفت: میلاد کرمانی هافبک فصل گذشته سپیدرود نیز قراردادش را برای یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد که این بازیکن ۳۲ ساله در تیم‌های چوکای تالش، استیل آذین، نفت، پیکان، سایپا و استقلال تهران، خونه به خونه بابل، گسترش فولاد تبریز، مس کرمان، صبای قم، پارس جنوبی جم نیز عضویت داشته است.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرام مشرفی و همسرش به عنوان مالکین جدید سپیدرود رشت فعالیت دارند و همچنین اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شده، امیدواریم که سپیدرود با قدرت در رقابتهای لیگ دسته دوم کشور حضور یافته و سرانجام موفق به صعود به رقابتهای لیگ دسته یک کشور شود.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپیدرود رشت که هم اینک در رقابتهای لیگ دسته دوم کشور حضور دارد با قدمتی بیش از ۵۰ سال قدیمی‌ترین تیم فوتبال گیلان و از تیم‌های پرطرفدار شهرستانی کشور به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.